Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Hmm, noe rart som har skjedd med meg. Jeg har da snuset før (1år siden sist), og da snuset jeg et par dåser. Og jeg ble vant til nikotinen, og kunne ha en pris oppi leppa rundt 30min uten at det ble for farlig (kvalme, svimmelhet osv.). Dette var forøvrig general løs.

 

Nå, 1år senere, merker jeg nikotinen mye bedre. Ordnet meg en pris i stad, og merket effekt umiddelbart + at jeg ikke kan ha den stort mer en 15min uten å bli svimmel/kvalm. Hva skjer? Hvorfor tåler jeg så lite, når jeg er egentlig er en snuser? :hmm:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9817234daf
Hmm, noe rart som har skjedd med meg. Jeg har da snuset før (1år siden sist), og da snuset jeg et par dåser. Og jeg ble vant til nikotinen, og kunne ha en pris oppi leppa rundt 30min uten at det ble for farlig (kvalme, svimmelhet osv.). Dette var forøvrig general løs.

 

Nå, 1år senere, merker jeg nikotinen mye bedre. Ordnet meg en pris i stad, og merket effekt umiddelbart + at jeg ikke kan ha den stort mer en 15min uten å bli svimmel/kvalm. Hva skjer? Hvorfor tåler jeg så lite, når jeg er egentlig er en snuser? :hmm:

 

Hvis du ikke liker å bli svimmel, hvorfor snuser du?

Lenke til kommentar
så første boksene tvinga du i deg, tviler på at du likte smaken med det første og ikke svimmelheten. kan du fortelle meg hva som gjorde at du syns det var godt med snus i begynnelsen?

 

Nei, det lurer jeg også på. Jeg endte med å prøvde det gang på gang, og vips så kjente jeg mer og mer suget etter snus. Så ballet det på seg.

Lenke til kommentar

Jeg må ærlig innrømme at jeg begynte fordi de eldre guttene gjorde det, og fordi jeg syns det var kult. Tror det er mange av dere som kjenner dere igjen i dette?

 

Dere ser sikkert om dere undersøker at jeg bare er 15 nå, men jeg har faktisk snust så lenge at jeg har blitt avhengig.

Lenke til kommentar

General sterk er en grei snus, den er jo i white portion da, noe som er en fordel for de som ikke liker at snusen renner så mye. Og den har en grei effekt, ikke en av de beste men den funker! For min del er ikke jeg noe stor fan av general, men jeg kan si jeg var greit fornøyd med smaken, og helhetsinntrykket var bra :)

Lenke til kommentar
Nykommeren GENERAL STERK kjøpte jeg på den lokale REMA 1000.

Liten Test av General Sterk White Portion Norwegian Edition;)

Passelig sterk, sterkere en vanlig general og etter min leppe å kjenne skruf også.

Renner lite, river godt men jeg kan muligens være sår:P

Jævli fet boks

Samme stabbling som i Onyx.

Smaker general:)

 

 

Fant litt info om den:

Hentet Fra Swedish Match

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

"General Sterk powerful newcomer to General family in Norway

Norways largest snus brand has now been supplemented with General Sterk, a snus product in a white-portion format. This production technique has been developed by Swedish Match and results in a gently dryer pouch product with a longer-lasting taste.

Although the portion pouches have a whiter and fresher appearance, the moisture content is the same as the original pouches. Furthermore, General Sterks white pouches are arranged in a unique pattern in the can, known as a star formation.

 

Snus in the white-portion segment is growing rapidly in Norway and sales have increased by almost 60 percent during 2007.

 

"Snus users identify white-portion snus as the most modern alternative in the market and we are now launching another type to satisfy the interest that exists," says Anna Lekander, Press Relations Manager, Brands at Swedish Match.

 

General Sterk contains more nicotine than the most common snus types in the Norwegian market.

 

"Our principal target group for snus is cigarette smokers. The consumer surveys we have conducted have shown that many smokers want a stronger snus quite simply, a snus with more of a kick for them to regard it as a real alternative. General Sterk meets this requirement," says Anna Lekander.

 

General is the snus brand of choice for Norwegians, with a market share of approximately 70 percent. It has a distinctive taste; a powerful tobacco flavor with hints of pepper and citrus zest. General Sterk contains 24 pouches each weighing one gram."

post-70891-1194989802_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Jeg kjøpte den som sagt på REMA 1000.

Tror nok du finner den hvis du sjekker mer enn en butikk...

 

Jeg synes også den svir litt mere enn vanlig Skruf, og jeg har brukt begge merkene i dag.

Har bare brukt Catch siden tja, søndag? Fant den da jeg kontrollerte tobbaks-leveransen. Kjøpte en med en gang:P

Ironisk nok er det også på en rema butikk:P Synd vi ikke har Hawk. Må vel spørre industrifolkene som er innom neste gang:P

Endret av Mentzoni
Lenke til kommentar

Snakket faktisk med en kompis om hvor flott det hadde vert med general sterk for noen uker siden, og vips, idag så jeg den, en kompis hadde kjøpt en boks, og fikk prøve en.. Helt grei forsåvidt, men må nesten prøve den om morningen for å uttale meg om "sterkheten" ;)

 

Så nå håper jeg at det lanseres en general sterk løs, aldri vert noe fan av general portion.

(og ja, første post \o/ )

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...