Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg har fått henda mine på denne såkalte Tidemann blå. Den var overraskende god! Ingen smak av mint eller lakris, men en deilig tobakksmak. Kan minnes litt om smaken av petterøes-røyk, på en måte. Virkelig veldig god :) Dette er sånn snus skal være mener jeg!Lett og bake er den og, passe tørr og passe fuktig. Tror den er rimelig sterk, noe mellom skurf original og skruf stark tror jeg. Vis jeg baker en stor en så kicker den ganske godt, noe ingen andre snus gjør på meg for tiden...

Anbefales på det sterkeste!

Lenke til kommentar
Så general White Portion Sterk på Narvesen i Tønsberg i sta. Er det noen som har prøvd den?

Har sett det har vært noe snakk om den, men fant ikke noe erfaringer!

Noen som har smakt den?

Er den virkelig så sterk som dem sier? dvs like sterk som Skruf stark regner jeg med?

 

Uuu :) Hvilken Narvesen? Torget, VKT, Haugarrock?

 

Liker General Porsjon ganske godt, men hovedgrunnen til at jeg ikke kjøper den er fordi det er et helvete om morgenen med såpass "svak" snus. Som om morgenene ikke er jævlige nok fra før... -.-

Lenke til kommentar
Så general White Portion Sterk på Narvesen i Tønsberg i sta. Er det noen som har prøvd den?

Har sett det har vært noe snakk om den, men fant ikke noe erfaringer!

Noen som har smakt den?

Er den virkelig så sterk som dem sier? dvs like sterk som Skruf stark regner jeg med?

 

Uuu :) Hvilken Narvesen? Torget, VKT, Haugarrock?

 

Liker General Porsjon ganske godt, men hovedgrunnen til at jeg ikke kjøper den er fordi det er et helvete om morgenen med såpass "svak" snus. Som om morgenene ikke er jævlige nok fra før... -.-

Narvesen ved togstasjonen!

Jeg tørte ikke kjøpe side jeg skulle hjem og kjøpe barnebillett så hadde blitt teit. Hehe

Lenke til kommentar
Kompis av meg på hyttetur hadde snusboksen i baklomma mens vi var ute med zodiak'en på ganske svære bølger. Etter en del AU AU AU fra kompisen min var lomma hans helt full av snus og en totalt ødelagt boks, ikke veldig digg akkurat :p

Samme skjer på moped i regnet.

 

Hvorfor kjører du moped når det regenr uansett?

Fordi det er fortere enn bussen? Det er fortere enn å gå? Kanskje jeg har vært hos noen så har det begynt å regne? Kanskje jeg må på skolen? Kanskje jeg må fra skolen? Kanskje jeg må til lege? Kanskje jeg må til psykologen? Kanskje jeg må ha røyk/snus?

 

 

Osv.

Lenke til kommentar

Er det bare meg eller er snusen ifra sverige ferskere? Når jeg kjøper en snusboks i norge pleier det ikke være mer en 2-3 uker før den går ut på dato, hvis den ikke allerede har gått ut(hendt det også). Men den jeg kjøper i sverige går ikke ut på dato før om 2-3 måneder. Smaken og konsistensen er jo veldig merkbar også. :\

Lenke til kommentar
Føles mer stats med metallboks. Kjøpe en dåse med South State porsjon i dag. Ikke den beste snusen, men boksen gjorde det verdt å handle.

Hmm.. Du skal vel ikke snuse boksen?

 

Du besvarte ditt eget spørsmål...

 

Han gjorde jo ikke det, var Håks som svarte på Sihar sitt spm.

Endret av Mortings
Lenke til kommentar

Heisann, første gang jeg poster i snustråden ! :)

 

Er det noen andre som synes Skruf Tranbær er no jævla herk?

Altså, jeg har prøvd den et par ganger før.. men nå som jeg kjøpte min egen boks.. ja.. den er så ekkel at jeg nesten spyr..

 

Har også hørt rykter om at Skruf Sterk har kommet til norge ?

Lenke til kommentar

Jeg syns den er helt grei. Har dog aldri kjøpt min egen boks, så har aldri snust mye av den. Kun bommet av kamerater. Men den har ikke vært god nok til at jeg har tatt det steget og kjøpt min egen boks. Holder meg til N&J og General, jeg :)

 

Stemmer, Stark har kommet til Norge. Er ikke å få overalt ennå, men med såpass stor forespørsel som det er etter den så tar det vel ikke lang tid før de fleste som selger mer enn bare General og Catch begynner å selge den.

Lenke til kommentar
provde white porsjon sterk av ein kompis i dag. blei skufa:( merka den mindre enn ein vanleg skruf:(

å? Jeg hadde tenkt til å kjøpe den i morgen, men da blei jeg mer skeptisk!

Smaker den som vanlig general white?

Håper en er sterk ass!

 

Er vel verdt å kjøpe den selvom den ikke er ekstremt sterk. Må jo prøve noe nytt i ny og ne ;)

Lenke til kommentar
provde white porsjon sterk av ein kompis i dag. blei skufa:( merka den mindre enn ein vanleg skruf:(

å? Jeg hadde tenkt til å kjøpe den i morgen, men da blei jeg mer skeptisk!

Smaker den som vanlig general white?

Håper en er sterk ass!

 

Er vel verdt å kjøpe den selvom den ikke er ekstremt sterk. Må jo prøve noe nytt i ny og ne ;)

Ja, det pleier jeg og si og!

jeg prøver stort sett alt det nyeste som kommer.

må jo finne min personlige snus, som jeg liker best. og er ikke noe annet enn å prøve nye da!

Har holdt meg til Skruf uansett jeg, ingen som har slått den enda!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...