Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Det er 3 typer snusere i mine øyne. 1: de som snuser fordi det er "kult". 2: de som snuser fordi de har sluttet å røyke. 3: de som snuser fordi de liker det, og synes det er godt.

 

I så fall er jeg 3. Men samtidig forstår jeg de som begynner med snus fordi det er kult. Snus har liksom blitt mote.

Det syns jeg egentlig er ganske bra tbh, ettersom at røyk både lukter værre og til tider ser vanvittig dumt ut. Ingenting er som en hot fyr med en løs prell under leppa :love:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det er 3 typer snusere i mine øyne. 1: de som snuser fordi det er "kult". 2: de som snuser fordi de har sluttet å røyke. 3: de som snuser fordi de liker det, og synes det er godt.

 

I så fall er jeg 3. Men samtidig forstår jeg de som begynner med snus fordi det er kult. Snus har liksom blitt mote.

Det syns jeg egentlig er ganske bra tbh, ettersom at røyk både lukter værre og til tider ser vanvittig dumt ut. Ingenting er som en hot fyr med en løs prell under leppa :love:

I'm your guy. ;)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Utenom Hot fyr-delen :hrm:
Lenke til kommentar
Det er 3 typer snusere i mine øyne. 1: de som snuser fordi det er "kult". 2: de som snuser fordi de har sluttet å røyke. 3: de som snuser fordi de liker det, og synes det er godt.

 

I så fall er jeg 3. Men samtidig forstår jeg de som begynner med snus fordi det er kult. Snus har liksom blitt mote.

Det syns jeg egentlig er ganske bra tbh, ettersom at røyk både lukter værre og til tider ser vanvittig dumt ut. Ingenting er som en hot fyr med en løs prell under leppa :love:

I'm your guy. ;)

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Utenom Hot fyr-delen :hrm:

 

Åja? Vel, det vet jeg ikke, men kanskje? :D

Kommer litt an på om du er av det slaget som sitter med t-skjorter med wow quotes på. Det er de som er hot =)

Lenke til kommentar

Nå har det ikke vært annet enn krangling og OT de siste sidene såvidt jeg kan se.

 

Siden selve diskusjonen om snus ser ut til å ha blitt kastet ut vinduet, har trådens formål også forsvunnet.

 

Om dere ønsker å gjøre et nytt forsøk på en snustråd, hvor ting går ordentlig for seg, kan det alltids vurderes. Dersom det er tilfellet kan dere kontakte en moderator og få hjelp til å utforme gode trådregler og retningslinjer om hvordan ting skal foregå i tråden.

 

Tråden stenges.

 

PS: Reaksjon på moderering samt forslag til ny tråd (regler og lignende) skal tas på PM med moderator, IKKE ellers i forumet.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...