Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jada, skjønner hva du mener. ;)

 

Noen som har rekorder på hvor mange bleier man får oppi? En venn av meg dyttet opp 24 stk, men jeg er sikker på at det er plass til flere.

Har bare prøvd 10 stk jeg, men det var med underleppa involvert.

har hatt 6 stykk, mer gidder jeg ikke prøve med det første

de 6 var da 3 oppe og 3 nede i fylla. + et par Oliver Twist og en sig:P

 

Har en tendens til å røyke i fylla.

Lenke til kommentar

Haha, det var da fælt! Kan gjerne ta 6-7 bleier oppi jeg også, men det er jo noe som heter økonomi :p

Tar 2 bleier fordi 1 er bare helt latterlig, mens 2 "duger". Nå bruker jeg jo bleiesnus for enkelhetens skyld da, kjører mye bil og har en hektisk jobb så gidder ikke pakke.

 

Så grunnen til at jeg lurer på om noen har tips angående snus i underleppa er at det er lettere å legge snusen upakka der nede enn oppe, blir så mye grising når jeg prøver å legge den oppe.. Vet at amerikanerne pleier å legge den i underleppa, så burde jo gå an..

 

Og til dere som ler av meg, i skrivende stund sitter jeg faktisk med en rimelig stor pris Skruf løs i overleppa. Så jeg er tøff likevel :tease:

Endret av AlltidRett
Lenke til kommentar
Haha, det var da fælt! Kan gjerne ta 6-7 bleier oppi jeg også, men det er jo noe som heter økonomi :p

Tar 2 bleier fordi 1 er bare helt latterlig, mens 2 "duger". Nå bruker jeg jo bleiesnus for enkelhetens skyld da, kjører mye bil og har en hektisk jobb så gidder ikke pakke.

 

Så grunnen til at jeg lurer på om noen har tips angående snus i underleppa er at det er lettere å legge snusen upakka der nede enn oppe, blir så mye grising når jeg prøver å legge den oppe.. Vet at amerikanerne pleier å legge den i underleppa, så burde jo gå an..

 

Og til dere som ler av meg, i skrivende stund sitter jeg faktisk med en rimelig stor pris Skruf løs i overleppa. Så jeg er tøff likevel :tease:

Jeg må fortsette med "HAHAHAHAHHAHAHAHAH"

 

 

Kunne ikke dy meg:P

Lenke til kommentar

Har ikke postet her før, men tenkte at det er på tode nå som jeg har begynt å snuse for fullt. Jeg kjøpte et tårn Skruf Sterk i Sverige og det skal nytes fullt ut. Har også smakt Röda Lacket og Olde Viking. Synes ikke så mye om førstnevnte, men Olde Viking ble bedre ettersom jeg ble mer og mer vant til den litt smårare smaken.

Lenke til kommentar

Hva er den sterkeste snusen man får kjøpt i Norge?

Av de jeg har prøvd er det Nick and Johnny (løs) som har hatt størst effekt, men jeg har nå fått nyss om General sterk. Denne har jeg imidlertid ikke sett til salgs noe sted ennå. Er den like sterk eller sterkere enn Nick?

Endret av bowelripper
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...