Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om du er noe lik meg, kommer du til å bli i dårligere humør og trolig gå opp litt i vekt. Da jeg slutta å snuse, ble jeg fort sugen på godteri. Kjøpte jeg meg ikke en pose drops eller noe sjokolade, ble jeg fort veldig irritabel. Personlig ser jeg ingen bråhast med å legge bort dåsa, snuser ikke mer enn en boks i uka likevel. Alternativet er liksom å bruke tyggis hele dagen

Lenke til kommentar
Snusa Whiskey Probe for første gang på ei stund i dag!! Å Fy faan Så deili, anbefales virkelig. kjøpe en boks på fredag. Men er litt "godteri-aktig" så greier sikkert ikke mer enn en pris om dagen. Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge BTW?

 

Får gass i magen av den jeg, men anbefales ja :D

Lenke til kommentar
Snusa Whiskey Probe for første gang på ei stund i dag!! Å Fy faan Så deili, anbefales virkelig. kjøpe en boks på fredag. Men er litt "godteri-aktig" så greier sikkert ikke mer enn en pris om dagen. Noen som vet om den er å få kjøpt i Norge BTW?

 

 

Fikk kjøpt 2 bokser hos en kompis for en stund siden. synes egentlig hele konseptet med å ha whiskey i snus var teit, og den smakte ikje nokka særlig. IMO

 

Tror ikke den er i norge enda

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...