Gå til innhold

Snustråden v4! Les reglene!


Gjest Slettes-xwByZdFZ

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Anmeldelseskiit

 

9/10 pga utseende da eller? For den smakte helt likt som vanlig general.

Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt helt.

Mener du at den var det samme som General White, men med smak av vanlig General?

Syns det er fint at den er litt sterk og samtidig white.

Den har fint utseende, men jeg syntes ikke det var så viktig.

Lenke til kommentar
Anmeldelseskiit

 

9/10 pga utseende da eller? For den smakte helt likt som vanlig general.

Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt helt.

Mener du at den var det samme som General White, men med smak av vanlig General?

Syns det er fint at den er litt sterk og samtidig white.

Den har fint utseende, men jeg syntes ikke det var så viktig.

 

Altså den smakte en blanding av general porsjon og onyx. Skjønner ikke hvorfor de skal komme med en ny type hele tida heller, snus er da ikke som pizza at man blir lei av den.

Lenke til kommentar
Anmeldelseskiit

 

9/10 pga utseende da eller? For den smakte helt likt som vanlig general.

Jeg skjønner ikke spørsmålet ditt helt.

Mener du at den var det samme som General White, men med smak av vanlig General?

Syns det er fint at den er litt sterk og samtidig white.

Den har fint utseende, men jeg syntes ikke det var så viktig.

 

Altså den smakte en blanding av general porsjon og onyx. Skjønner ikke hvorfor de skal komme med en ny type hele tida heller, snus er da ikke som pizza at man blir lei av den.

Det varierer vel litt fra person til person. Jeg syntes det var fint med en ny General nå. Klarer ikke lukta av Onyx. Men hvis du er uenig i anmeldelsen min er det bare å ignorere den. :)

Lenke til kommentar

DET har med penger å gjøre.

Fri konkurranse betyr at de må lansere nye produkter hele tiden, simpelthen fordi konkurrentene gjør det. Folk har ulik smak, og det finnes helt sikkert mange som kommer til å kjøpe denne typen for all fremtid. Altså lønner det seg å ha den i produksjon.

 

Denne kommer vel til å konkurrere med Skruf, Nick og andre merker i STERK-segmentet.

Men jeg tror, at mest av alt konkurrerer den med general selv. Sånn er det når man allerede er markedsledende.

 

Den som ikke fornyer seg, blir sett på som gammeldags. Den trauste generalen, blir av mange sett på som kjedelig. De kjøper gjerne Skruf og Nick. Nå kan disse menneskene kjøpe generalen i stedet. Et lønnsomt trekk, da de aller fleste ser på General som svak eller medium hva nikotin angår. Nå kan de som vil ha kick også kjøpe general.

Lenke til kommentar

Liker ikke General Onyx jeg, blir liksom så tørr og rar i leppa.. Da synes jeg heller vanlig General porsjon er bedre. Er hardcore snuser da, så tar jo 2 bleier av gangen når det er posesnus.

 

Men for å spørre om noe, er det noen her som får til å ha snusen i underleppa, eller funker det bare med amerikansk snus? Har prøvd et par ganger, men det blir alltid slik at snusen da tvinger seg opp og over tennene hele tiden, helt til all snusen har komt opp.. Får det ikke til i det hele tatt :/

 

Skulle også gjerne bestilt noe amerikansk snus ala Kodiak Wintergreen, men har problemer med å finne en side som shipper til utland og ikke bare innen USA. Noen som kan hjelpe?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...