Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Spiste en utrolig god kebab i lillestrøm en gang (mulig det er den mange snakker om). Sjappa var en slags liten (hvit?) brakke ca 5minutters gåtid fra togstasjonen. kebaben var stor og man fikk både rød og hvis saus (rød saus er et altfor sjeldent tilbehør hos mange kebabselgere). Pris husker jeg ikke 70kr eller noe for babb og brus mener jeg å huske (fikk spesialpris siden jeg var på spillegal lan, men glemte å bruke den :p ..)

Lenke til kommentar

Ikke langt fra avkjørselen til Holmlia fra E6 er det en bu der jeg har fått den beste kebaben jeg har smakt. Desverre er de nokså ustabile, av og til er den ikke god i det hele tatt. Be om lite dressing, for det tar de altfor mye av.

 

Ellers er Dronningen kafé (innenfor inngangen til Clas Ohlson i Storgata) alltid ok. Der kan man sitte inne og spise også.

 

Begge deler er i Oslo.

Lenke til kommentar

Lite erfaring med utenbys kebab, men i Moss så er det først og fremst Campino som gjelder. I motsetning til en del andre steder bruker de bl.a. svin i sin kebab.

Balkan (utestedet, ikke halvøya) har en talerken som heter Pekka Spesial. Den er også utrolig god.

Jeg har hørt veldig mye bra om Bislett Kebab, så jeg har nesten lyst til å dra dit for å prøve.

Lenke til kommentar

Hørt mye skryt om Bislet sin.

 

Balkan Pizzahouse, Ski.

Denne kebaben er verdt å smake, den er utrolig god. Prisen er på 94 kr med brus, men verdt det! Ekte kvalitetskjøtt, og man blir garantert mett! Kåret til norges beste kebab av VG!

Endret av HansenM
Lenke til kommentar

Kebaben ved Martins i Lillestrøm; Helt herlig. Prøv kylling-babben, en blanding med frisk salat, saus/dressing, kylling selvsagt og en mild salsa-saus på toppen.

 

LSK-babben er god den også.

 

Må vel få prøvd Bislet sin også. :)

Endret av Onyx
Lenke til kommentar

Kebaben på balkan i SKI sentrum (akershus) er definitivt den beste kebaben jeg har smakt. Dog er den litt dyrere enn andre, men det kommer nok mye pga at Pitabrødet er hjemmelaget og helt nystekt + utrolig godt kjøtt, saus osv.. :love:

 

Koster dog rundt 60kr for en Pita og ta med. Men det er absolutt verdt det! :w00t:

 

Den slo visst ut konkurrenten som da er gamle beirut for min del. Dog koster den også det dobbelte.:cry:

(med en slik kebab så blir du dog garantert mett)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...