Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

I Norge, eller I Oslo blir vel mere korrekt:

 

Sikkert ett veldig mainstream svar fra folk ifra Oslo, men Bislet Kebab! 50Kroner for en STOR(!) Kebab med en liter brus, babben får du iløpet av 2min. Kebaben smaker helt fantastisk.  :love: 

 

 

Bislet Kebab  :love:  :love:  :love:  :love:  :love:

7571901[/snapback]

Må si meg veldig enig! Bislett Kebab er best(e jeg har smakt)!

Men du mente sikkert 2 sekunder, ikke 2 minutter! :p Ekstremt rask service hvertfall!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Spiste en utrolig god kebab i lillestrøm en gang (mulig det er den mange snakker om). Sjappa var en slags liten (hvit?) brakke ca 5minutters gåtid fra togstasjonen. kebaben var stor og man fikk både rød og hvis saus (rød saus er et altfor sjeldent tilbehør hos mange kebabselgere). Pris husker jeg ikke 70kr eller noe for babb og brus mener jeg å huske (fikk spesialpris siden jeg var på spillegal lan, men glemte å bruke den :p ..)

7621793[/snapback]

 

Dette er en stund siden, for du snakker om gamle Sibylla. De har forresten flyttet til midt i lillestrøm sentrum, og kvaliteten til kebaben har synket overraskende mye:\. De lå der kinoen ligger nå om noen lurer :p

 

Min favoritt er uten tvil New Beirut i Oslo :love:

Endret av Mow
Lenke til kommentar

Jeg har spist kebab på minst 20 steder i Oslo, 10 steder i Drammen og 10 sterder i resten av landet. Drammenskebeab er noe for seg selv, med store kjøttbiter og pitabrød ved siden av hvis du bestiller middag. Og sausen... ubeskrivelig... Snappys Bragernes er uslåelig, og Snappys Strømsø er en god nummer to. Oslokebab er såpass forskjellig fra Drammenskebab, at det nesten er en egen rett. Savner alltid Bislett når det er mer enn en uke siden jeg var i Oslo... Kebab ellers i landet er også anderledes - all erfraing tilsier at burger er tingen når man ikke er på østlandet! :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Gjest Slettet+432

Chana på Laksevåg i Bergen er garantert best!! Dyrt også da.. 59 for en pita kebab og 69 for en rulle. Men det er garantert verdt det!

 

Synes også at Selwa, litt forbi torgalmenningen et sted i Bergen, er dødsgodt. Der koster en rullekebab 35kr, eller 39 med brus. Kebab er digg!!

Lenke til kommentar

Sonny's ved blitzhuset i Oslo er den beste jeg har smakt noensinne, den eneste med årntlig krydder. Den er litt liten, så medium holder ikke, koster 65 for stor med brus. Prøv den! Og brødet er så sinnsvakt digg det og! tror de lager det selv, smaker ikke pitabrød i hvertfall!

 

Eneste grunnen til å gå for Bislet er at den er svær og at man får den raskt, smaken er ikke spess digg og man blir dårlig i magan av den, med mindre man tar kyllingkebaben da.

Endret av Stavmikser
Lenke til kommentar
Milano på Røros har en god kyllingkebab. Toska, Mir og Star lager Trondheims beste kebab.

 

Har aldri skjønt hva som er så stort med Bislet kebab.

7584780[/snapback]

Mente du Oska?

Jeg synes den mangler noe, rød saus for eksempel. Min favoritt er kebaben jeg har vokst opp med i en viss småby på østlandet. Har spist Bislet kebab, som også er god.

Endret av Darx
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...