Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
La Paz på Kolbotn. :)

 

Ikke nødvendigvis den råeste kebaben på smak, men den er veldig plain og god. Er en fordel at den bare koster 35kr og stedet har veldig bra hygiene. Fin kebabsjappe i grunn.

7856579[/snapback]

Uenig. La Paz var ålreit før i tida, men den har bare blitt dårligere og dårligere de siste årene. Hygienen er ikke noe å skryte av heller... Jeg har funnet hår i kebaben flere ganger, og en kamerat av meg fant en negl i burgeren. Ellers takk.

 

Jeg stemmer for Balkan i Ski og LS i Lillestrøm. Det er noe annet enn farsedriten man får ellers! :)

Lenke til kommentar
Da har du nok ikke hatt oddsene på din side hvis du har gjort det "flere ganger"... Har nok spist et tresifret antall kebaber der, har aldri, aldri vært noe tull...

7914088[/snapback]

Mulig jeg har vært uheldig, men sånt skal ikke skje uansett. Sist jeg spiste der svidde han kjøttet skikkelig også. Jeg har også spist et tresifret antall kebaber der, for hva det er verdt :p

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg var hjemme i Elverum i helga, og spiste en kebab på Manis, der jeg har spist hundrevis i ungdomsårene. Jeg var selvsagt veldig forberedt på å bli skuffet over hvor patetisk denne bygdebaben var, men jeg ble veldig positivt overrasket.

På tross av en liten ketchupsmak i sausen var den faktisk god, stor, rimelig og veldig godt laget. Akkurat som jeg husket den :D

Jeg mener faktisk den tåler sammenligningen med i hvertfall Bislet kebab med glans. Kyllingkebaben fra Milano er dog milevis unna rekkevidde...

Lenke til kommentar
Charlie's Kebab på Torshov! Ekte norsk Kebab har kjøttfarse og ikke noe som minner om ordentlig kjøtt! At noen i Norge utenfor  Oslo klarer lage god kebab er for meg umulig å forstå. Kanskje med unntak av den i Drammen. Men på vestlandet?  :!:  :D

8043886[/snapback]

ja har hørt at de har strøm og biler og slikt der også, helt sykt

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...
La Paz på Kolbotn. :)

 

Ikke nødvendigvis den råeste kebaben på smak, men den er veldig plain og god. Er en fordel at den bare koster 35kr og stedet har veldig bra hygiene. Fin kebabsjappe i grunn.

7856579[/snapback]

Uenig. La Paz var ålreit før i tida, men den har bare blitt dårligere og dårligere de siste årene. Hygienen er ikke noe å skryte av heller... Jeg har funnet hår i kebaben flere ganger, og en kamerat av meg fant en negl i burgeren. Ellers takk.

 

Jeg stemmer for Balkan i Ski og LS i Lillestrøm. Det er noe annet enn farsedriten man får ellers! :)

7913893[/snapback]

 

negl i burgern.. JAAAA, særlig.

 

klø deg bak a'! :mad:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...