Gå til innhold

Diskusjon om/rundt kebab. Hvor er den beste?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Eller dronningkebaben. Den er nam!

8888602[/snapback]

Der fant de sæd i kebaben for noen år siden. o fo sho'. Ring mattilsynet og spør.

Har spist der selv da helt grei kebab hehe.

 

Husk å sifra til kokken at du skal ha kebab uten sæd!

8891440[/snapback]

Det er det absolutt dummeste jeg har hørt.

Lenke til kommentar
Eller dronningkebaben. Den er nam!

8888602[/snapback]

Der fant de sæd i kebaben for noen år siden. o fo sho'. Ring mattilsynet og spør.

Har spist der selv da helt grei kebab hehe.

 

Husk å sifra til kokken at du skal ha kebab uten sæd!

8891440[/snapback]

Det er det absolutt dummeste jeg har hørt.

8891491[/snapback]

Da har du ikke hørt mye gutt!

Lenke til kommentar

Limer inn et innlegg fra SOL:

før du forfekter sannheten råder jeg deg til å ta en kjapp telefon til mattilsynet i oslo, telefon nummer : 23 21 68 00 eller landsdekkende: 06040.

Du kan jo spørre om det er avdekket sæd/ sperm i prøver foretatt innenfor hurtigmat bransjen de siste 10 år i oslo distriktet.....svaret vil nok overraske deg.

 

Det zzzzzzzzz refererer til har faktisk skjedd,riktignok med en liten rettelse.

Faktum er at rundt år 2000 avdekket veterinærer fra Oslo Kommune dette. det ble foretatt prøver av diverse ingredienser fra ett lite gatekjøkken nær "Smuget" (en populær uteplass i oslo)Veterinærene fant sæd/ sperm rester i en mild kebab saus, dette stammet fra 6 forskjellige menn. Gatekjøkkenet ble drevet av folk med utenlandsk bakkgrunn, alle som jobbet der var også utenlandske.

Grunnen til at de fant sæd/ sperm restene kun i mild kebab saus er som innehaveren etterhvert innrømte offentlig..."bare nordmenn vil ha mild kebab saus"...

 

Så før du protesterer vilt, sjekk heller ut fakta før du driter deg ut offentlig.

Lenke til kommentar
noen som vet et bra kebab sted i kr.sand??

8893174[/snapback]

 

Kristiansand har i 10-år vært en ørken når det gjelder Kebab. Ikke siden McNorway la inn årene på slutten av 80-tallet har det vært noe som kan nærme seg en god kebab i Kristiansand, før NÅ!

 

I vår dukket det opp en tyrker i Dronningensgate. Han selger Sish-kebab med eget hjemmebakte brød. Det er disse flate, tynne, myke brødene (kan også kjøpes separat for en billig penge).

 

Tyrkern, serverer billig og god kebab, den beste i Kristiansand!

 

Tobias

Lenke til kommentar
Hei,

 

Hvor mener du de har den beste kebaben? Si hvor butikken ligger, pris, størrelse osv :)

7569054[/snapback]

 

 

Hei!

Den beste kebaben må være den på La Paz eller På Saras Pizza :D

8882639[/snapback]

Enig. La Paz på kolboten og Saras pizza i Ski?

8891512[/snapback]

Nesten alle jeg kjenner sier babben på Saras i Ski er digg, men nesten alle er kylling babber... lol Høres helt jævlig ut spør du meg. Holder meg til Balkan og Shobbys jeg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...