Gå til innhold

Hvor mange kommer? Elkjøp? (Nintendo Wii)


eikum

Anbefalte innlegg

Etter det jeg har fått med meg så kommer det ikke fler leveringer til hvert fall Norge før etter nyttår.. Altså ikke før julaften.. Er jo genialt å kjøpe den nå da;D

7373652[/snapback]

I følge butikken jeg bestilte hos, får dem inn andre forsendelse en uke etter og muligens en til før jul.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Lurte på noe ang Nintendo Wii, er det noen som veit hvor mange sånn ca som kommer inn?

7373617[/snapback]

 

I følge en selger på min nærmeste Elkjøp, hadde han hørt rykter om at Elkjøp i Norge har totalt 2000 konsoller til 8. desember. De skal deles på rundt 90 butikker.

Lenke til kommentar
Merkelig hvis det ikke kommer noen flere før julaften. I USA vil Nintendo fylle på med 150.000+ konsoller hver uke fram mot nyttår...

7378919[/snapback]

Kilde :)?

Nintendo is expected to deliver between 150,000 and 200,000 Wii units to North America every week till the end of the current year.

7379849[/snapback]

Ja - og det er akkurat derfor vi IKKE får særlig mange. Fordi nintendo vil vinne USA mot PS3.

 

EDIT: Vi som i Norge.

Lenke til kommentar
Har tenkt å stille opp klokka 8 og kjøpe en på elkjøp og legge ut på QXL/finn.no og se om jeg får nok penger og eventuelt selge den da(hvis ikke bare beholde den). Hva tror dere prisen kommer til å ligge på på svartemarkedet?

7380166[/snapback]

 

 

Jeg vet ikke hva du kan få for den rundt om jeg, men av meg hadde du ikke fått full pris hvertfall. Betaler av prinsipp ikke mer for en "brukt" vare enn for en ny :)

Lenke til kommentar
27 konsoller? Då betyr det at det er sikkert nok å møte opp midt på natta her i Kristiansand. Då går det sikkert fint å stå ute med ein eingangsgrill :)

7379651[/snapback]

 

 

Hehe, kan jeg få lov å grille et par pølser hos deg :whistle: Har fått "fritak" fra jobben på fredagen så nå gleder jeg meg til og campe utenfor elkjøp..

 

Er litt usikker om jeg skal tilbringe hele natta utenfor eller bare komme i 5tida om morgenen.

 

Tror du at det blir noe kølappsystem her i byen?

Lenke til kommentar

Litt off-topic, men er det noen som ser for seg at sleipe køståere kjøper maskiner som legges ut på auksjonssteder som QXL?

 

Hadde en diskusjon med en kamerat i kveld og han er overbevist om at Wii vil legges ut på QXL med pris på 4000-6000. Selv er jeg mer usikker da jeg innbillder meg at de aller fleste som står i kø 8. desember faktisk er på jakt etter maskin og Zelda, og så er det rett hjem for å spille.

Lenke til kommentar
Litt off-topic, men er det noen som ser for seg at sleipe køståere kjøper maskiner som legges ut på auksjonssteder som QXL?

 

Hadde en diskusjon med en kamerat i kveld og han er overbevist om at Wii vil legges ut på QXL med pris på 4000-6000. Selv er jeg mer usikker da jeg innbillder meg at de aller fleste som står i kø 8. desember faktisk er på jakt etter maskin og Zelda, og så er det rett hjem for å spille.

7380335[/snapback]

 

Er sikker noen ja... Når det finnes folk som står hele natta i kø, for så og kunse wiien med slegge.. så finnes det helt sikkert folk som står i kø for og tjene et par lapper.

 

Men jeg kommer hvertfall ikke til og selge min (hvis jeg får en..)

Lenke til kommentar
27 konsoller? Då betyr det at det er sikkert nok å møte opp midt på natta her i Kristiansand. Då går det sikkert fint å stå ute med ein eingangsgrill :)

7379651[/snapback]

 

 

Hehe, kan jeg få lov å grille et par pølser hos deg :whistle: Har fått "fritak" fra jobben på fredagen så nå gleder jeg meg til og campe utenfor elkjøp..

 

Er litt usikker om jeg skal tilbringe hele natta utenfor eller bare komme i 5tida om morgenen.

 

Tror du at det blir noe kølappsystem her i byen?

7380197[/snapback]

 

 

Herlig, stiller jeg også! :D Har fri selv fra skolen pga. heldagsuke.. Tror jeg kommer ut i 6 tiden eller noe.. Håper dem har kølapp, slik at oss som kommer ut noen timer før sikkrer oss en wii! :) Jeg kommer seriøst til å ha med meg slagvåpen i bilen for å slippe at en dud som kommer i 8. tiden trenger seg på å stjeler wii'en rett forran nesa på meg! For ikke å nevne Zelda :D

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Det ønskes jo at så mange så mulig KUNDER av elkjøp skal få glede av en Wii. Ikke ansatte, hehe. Er nok ikke nødvendigvis så mange som ville kjøpt - men hver Wii som går til ansatte betyr 1 skuffet kunde. Og det går jo ikke.

 

Kundebehandling er viktigst, og det forstår de ansatte også selvfølgelig :). Iallefall ikke noe problem for meg, jeg kjøper en Wii når tilgangen blir bedre jeg.

7379116[/snapback]

 

I fjor så hadde IKKE noen ansatte på Elkjøp lov til å kjøpe eller holde av en 360 konsoll til seg selv. De måtte vente på 2. og 3. leveranse før de fikk seg en. Regner med at det blir det samme i år også med Wii ;) Hadde jeg jobba på Elkjøp så hadde jeg selvsagt fått noen andre til å stå i kø for meg da så er nok flere som kommer til å gjøre det i år også :p

Lenke til kommentar
27 konsoller? Då betyr det at det er sikkert nok å møte opp midt på natta her i Kristiansand. Då går det sikkert fint å stå ute med ein eingangsgrill :)

7379651[/snapback]

 

 

Hehe, kan jeg få lov å grille et par pølser hos deg :whistle: Har fått "fritak" fra jobben på fredagen så nå gleder jeg meg til og campe utenfor elkjøp..

 

Er litt usikker om jeg skal tilbringe hele natta utenfor eller bare komme i 5tida om morgenen.

 

Tror du at det blir noe kølappsystem her i byen?

7380197[/snapback]

 

 

Herlig, stiller jeg også! :D Har fri selv fra skolen pga. heldagsuke.. Tror jeg kommer ut i 6 tiden eller noe.. Håper dem har kølapp, slik at oss som kommer ut noen timer før sikkrer oss en wii! :) Jeg kommer seriøst til å ha med meg slagvåpen i bilen for å slippe at en dud som kommer i 8. tiden trenger seg på å stjeler wii'en rett forran nesa på meg! For ikke å nevne Zelda :D

7380388[/snapback]

 

Blir show dette ;) mulig jeg skriver ut noen "kølapper" før jeg stikker opp så kan vi ha noen uoffisielle kølapper.. fram til vi får/hvis vi får noen andre.. :whistle: Liker heller ikke tanken på at det kan komme en 5 min før åpningstid og snappen wiien min.. mulig jeg må ha co2 pistolen liggende i bilen :whistle:

Lenke til kommentar

Tror jeg skal høre med elkjøp i Kr.Sand om de kan lage et kølapp-system for at vi ikke skal gå tomhente hjem.. En annen ting jeg er litt redd for er hvor mange som faktisk komme til å stille seg utenfor. Vil nok tro at det blir ca. 30 ledige konsoller.. Tviler på at så mange vil stille seg utenfor fra første minutt, men man kan aldri vite. Hører også rykter om at det blir færre spill en maskiner tilgjengelig. Går jeg glipp av Zelda er jo nesten hele vitsen borte :ermm:

Lenke til kommentar
Tror jeg skal høre med elkjøp i Kr.Sand om de kan lage et kølapp-system for at vi ikke skal gå tomhente hjem.. En annen ting jeg er litt redd for er hvor mange som faktisk komme til å stille seg utenfor. Vil nok tro at det blir ca. 30 ledige konsoller.. Tviler på at så mange vil stille seg utenfor fra første minutt, men man kan aldri vite. Hører også rykter om at det blir færre spill en maskiner tilgjengelig. Går jeg glipp av Zelda er jo nesten hele vitsen borte  :ermm:

7380583[/snapback]

 

 

Tror det er ganske jevnt faktisk anngående spill ;) Veit at Elkjøp på Lillehammer hvor jeg skal handle får inn 25stk Zelda TP og regner med ca like mange konsoller så det går nok bra :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...