Gå til innhold

Hvor mange kommer? Elkjøp? (Nintendo Wii)


eikum

Anbefalte innlegg

Har sett at det er en del her som skal på Elkjøp Stormarked på Lørenskog. Jeg har antallet her:

 

Wii-konsoller: 66

Zelda: 49

7398844[/snapback]

Tydelig at butikken holder seg oppdatert på markedet. Zelda selges til ca. 75% av konsollene og tallet der ligger på 74%. Fornuftig av butikken syns jeg. Noe man ikke kan si om de Elkjøp-butikkene jeg har vært hos :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei og takk for din henvendelse

 

Vi har ingen informasjon om antall på nåværende tidspunkt. Lanseringsdato er 8 desember kl. 10 og det handler om å komme så tidlig som mulig for å sikre seg.

 

Ha en fortsatt god dag!

 

Vennlig hilsen

 

Elkjøp Kundesenter

7398892[/snapback]

 

Ingen som kan svare meg? Hva med deg Tjohei? Du vet det tydeligvis? Gidder ikke å sende PM?

Lenke til kommentar

Snakket med Bergsala i stad, og de hadde fått beskjed fra Nintendo at Komponent-kabelen skulle komme 19.desember, men at dette ikke var helt bekreftet enda. Skal si ifra hvis jeg får høre noe nytt fra den kanten jeg :)

 

Frister veldig å bestille en sånn kabel fra play-asia (som en annen her inne hadde gjort). Hvordan er leveringstiden der? Hvis jeg bestiller den nå, vil den være her til fredag da?

Lenke til kommentar
Snakket med Bergsala i stad, og de hadde fått beskjed fra Nintendo at Komponent-kabelen skulle komme 19.desember, men at dette ikke var helt bekreftet enda. Skal si ifra hvis jeg får høre noe nytt fra den kanten jeg :)

 

Frister veldig å bestille en sånn kabel fra play-asia (som en annen her inne hadde gjort). Hvordan er leveringstiden der? Hvis jeg bestiller den nå, vil den være her til fredag da?

7401506[/snapback]

Jeg har ikke bestilt fra Play-Asia før, men fra Lik-Sang.com (før Sony stengte dem). Har hørt at Play-Asia har lignende leveringstid. Om dette stemmer har du den nok til fredag ja! Så løp og kjøp, hvis den ikke er utsolgt?

Lenke til kommentar
Noen som vet sikkert, eller sånn ca hvor mange Wii-konsoller og evt hvor mange Zelda-spill Elkjøp Sandvika vil ha på lanseringsdag?

7398892[/snapback]

Wii-konsoller: 39

Zelda: Rundt 25, om Sandvika , som de andre butikkene, har samme antall Zelda i forhold til konsoller.

 

Kan dessverre ikke si hvor jeg har infoen fra, da blir det bank. Men jeg lover på mitt ord, dette er ikke tull eller noe jeg bare skriver. Dere får tro hva dere vil. :)

Lenke til kommentar
Vet ikke hvor mange de får inn i skien da?=p

7402818[/snapback]

Nei, dessverre.. Har bare "liste" over noen av butikkene i Norge. Skulle virkelig ønske jeg kunne fortelle hvor jeg har dette fra, men det tør jeg ikke (nei, jeg jobber ikke på Elkjøp).

 

Flere:

Kristiansand: 42

Lørenskog: 66 - 49 Zelda

Elverum: 12

Molde: 30

Sandvika: 39

Stavanger: 6

Forus: 30 - 22 Zelda

Ålesund: 24

Porsgrunn: 12

Vinterbro: 27

Lillehammer: 24

Trondheim: 30

Leangen: 24

Os: 12

Storbro: 45 - 30 Zelda

Carl Berner: 24, 11 TP

Steinkjær: 12

Fana: 24

Jessheim: 21 - 14 Zelda

Narvik: 6

 

Har ikke for Skien enda.. kan sjekke senere!

Lenke til kommentar
Okei. Liten opptelling da :p Kor mange ska t Forus??

7403134[/snapback]

Står jo i lista mi! 30 stykker. :)

7403170[/snapback]

 

Hehe meinte kor mange folk så ska rusta seg opp t kamp udfor den på forus :p Håbe d blir mindre enn 30!

7403202[/snapback]

Ah, skjønner. Skylder på for mye dundersalt og Zelda-forventninger. :D

Endret av Aylars
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...