Gå til innhold

Hvor mange kommer? Elkjøp? (Nintendo Wii)


eikum

Anbefalte innlegg

Tror jeg skal høre med elkjøp i Kr.Sand om de kan lage et kølapp-system for at vi ikke skal gå tomhente hjem.. En annen ting jeg er litt redd for er hvor mange som faktisk komme til å stille seg utenfor. Vil nok tro at det blir ca. 30 ledige konsoller.. Tviler på at så mange vil stille seg utenfor fra første minutt, men man kan aldri vite. Hører også rykter om at det blir færre spill en maskiner tilgjengelig. Går jeg glipp av Zelda er jo nesten hele vitsen borte  :ermm:

7380583[/snapback]

 

 

Tror det er ganske jevnt faktisk anngående spill ;) Veit at Elkjøp på Lillehammer hvor jeg skal handle får inn 25stk Zelda TP og regner med ca like mange konsoller så det går nok bra :)

7380738[/snapback]

 

 

Det var betryggende å høre :D

Du vet ikke også hva prisen på Zelda TP blir da eller? Tipper selv 500. :)

Endret av Lokiboki
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Tror jeg skal høre med elkjøp i Kr.Sand om de kan lage et kølapp-system for at vi ikke skal gå tomhente hjem.. En annen ting jeg er litt redd for er hvor mange som faktisk komme til å stille seg utenfor. Vil nok tro at det blir ca. 30 ledige konsoller.. Tviler på at så mange vil stille seg utenfor fra første minutt, men man kan aldri vite. Hører også rykter om at det blir færre spill en maskiner tilgjengelig. Går jeg glipp av Zelda er jo nesten hele vitsen borte  :ermm:

7380583[/snapback]

 

 

Tror det er ganske jevnt faktisk anngående spill ;) Veit at Elkjøp på Lillehammer hvor jeg skal handle får inn 25stk Zelda TP og regner med ca like mange konsoller så det går nok bra :)

7380738[/snapback]

 

 

Det var betryggende å høre :D

Du vet ikke hva prisen på Zelda TP blir heller da eller? Tipper selv 500. :)

7380761[/snapback]

 

 

Prisen blir 449 ;) hehe. Faen jeg gleder meg!

Lenke til kommentar
449! :eek:

 

Nydelig pris!! :D

7380872[/snapback]

 

Hehe. Ja enig :) Men ta med deg 500kr for sikkerhetskyld du ;) De på Elkjøp sa at det var fastsatt pris, men plutselig så kan de jo finne på å forandre den før release da selv om jeg tviler på det.

7380932[/snapback]

 

 

Jaja, tar med meg flere tusen ekstra for å sikkre meg både konsoll,spill og en ekstra wii-mote :)

Lenke til kommentar
449! :eek:

 

Nydelig pris!! :D

7380872[/snapback]

 

Hehe. Ja enig :) Men ta med deg 500kr for sikkerhetskyld du ;) De på Elkjøp sa at det var fastsatt pris, men plutselig så kan de jo finne på å forandre den før release da selv om jeg tviler på det.

7380932[/snapback]

 

 

Jaja, tar med meg flere tusen ekstra for å sikkre meg både konsoll,spill og en ekstra wii-mote :)

7380971[/snapback]

 

Hehe. Det er bra ;) Blir nok bare Wii konsoll og Zelda TP på meg. Er litt blakk for tiden :( Men når det gjelder Zelda så er det bare å skrape sammen penger, tigge eller å selge en lunge for å få råd :p

Lenke til kommentar
Tror jeg skal høre med elkjøp i Kr.Sand om de kan lage et kølapp-system for at vi ikke skal gå tomhente hjem.. En annen ting jeg er litt redd for er hvor mange som faktisk komme til å stille seg utenfor. Vil nok tro at det blir ca. 30 ledige konsoller.. Tviler på at så mange vil stille seg utenfor fra første minutt, men man kan aldri vite. Hører også rykter om at det blir færre spill en maskiner tilgjengelig. Går jeg glipp av Zelda er jo nesten hele vitsen borte  :ermm:

7380583[/snapback]

 

Selv om jeg ikke fikk wii fra gamezone på lanseringsdagen, er jeg sikret of få zelda og red steel innen den 8. :) Så det blir vel wii + komponent kabel, og mulig noe mer :whistle:

Lenke til kommentar

 

Selv om jeg ikke fikk wii fra gamezone på lanseringsdagen, er jeg sikret of få zelda og red steel innen den 8. :)  Så det blir vel wii + komponent kabel, og mulig noe mer :whistle:

7381221[/snapback]

 

Må nok skuffe deg, men det blir ikke komponentkabel i Europa til lanseringen. Nintendo går vel all in i USA

Lenke til kommentar

JEg veit ikke om det er så stor interesse for Nintendo Wii jeg.. Men er helt sikkert noen som kommer til å legge den ut for salg...

Men hvis man kjøper den på Elkjøp så har man uansett fullretur rett :) Så hvis dem ikke får mer en de har betalt for den (som jeg tviler) er det bare å hente pengene hos Elkjøp..

 

Husker hvert fall at det var en del folk som sto i kø hos min lokale Elkjøp når xbox 360 hadde rls. Men Xbox er jo mer populært enn Wii? eller:S

Endret av eikum
Lenke til kommentar
Komponentkabelen kommer 22. desember (mener jeg).

7381348[/snapback]

 

Er du sikker på dette?

 

Fordi jeg fikk for en tid tilbake (måned+) denne fra Bergsala.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wii_lanseringer.jpg

 

Håper virkelig den kabelen kommer. Har forhåndsbestilt kabelen hos EB, og de sa ikke noe om at den ikke kom 8.des.

Endret av Spillarkivet.no
Lenke til kommentar
Komponentkabelen kommer 22. desember (mener jeg).

7381348[/snapback]

 

Er du sikker på dette?

 

Fordi jeg fikk for en tid tilbake (måned+) denne fra Bergsala.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wii_lanseringer.jpg

 

Håper virkelig den kabelen kommer. Har forhåndsbestilt kabelen hos EB, og de sa ikke noe om at den ikke kom 8.des.

7382565[/snapback]

Ja, husker selv den listen. Håper sannelig kablene blir klare til lanseringen. Skal selv ha RGB-kabelen.

Lenke til kommentar
Det ønskes jo at så mange så mulig KUNDER av elkjøp skal få glede av en Wii. Ikke ansatte, hehe. Er nok ikke nødvendigvis så mange som ville kjøpt - men hver Wii som går til ansatte betyr 1 skuffet kunde. Og det går jo ikke.

 

Kundebehandling er viktigst, og det forstår de ansatte også selvfølgelig :). Iallefall ikke noe problem for meg, jeg kjøper en Wii når tilgangen blir bedre jeg.

7379116[/snapback]

Ansatte er også kunder :)

Endret av Rookie_NO
Lenke til kommentar
Komponentkabelen kommer 22. desember (mener jeg).

7381348[/snapback]

 

Er du sikker på dette?

 

Fordi jeg fikk for en tid tilbake (måned+) denne fra Bergsala.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
wii_lanseringer.jpg

 

Håper virkelig den kabelen kommer. Har forhåndsbestilt kabelen hos EB, og de sa ikke noe om at den ikke kom 8.des.

7382565[/snapback]

Ja, husker selv den listen. Håper sannelig kablene blir klare til lanseringen. Skal selv ha RGB-kabelen.

7382652[/snapback]

 

Hmmm...

 

http://www.britishgaming.co.uk/?p=1515

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...