Gå til innhold

Hvor mange kommer? Elkjøp? (Nintendo Wii)


eikum

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Fikk blad fra Spaceworld i dag, der selger de spillene til 549 og 599, latterlig. De hadde ikke satt en pris på selve konsollen enda."

 

Teit kommentar da du vel ikke har noen anelse om hva Spaceworld kjøper inn spillene for, eller hva Elkjøp eller andre konkurrentener vil ha for slags pris på sine spill (bortsett fra Zelda tydeligvis, som er en inntrekker).

 

Hvorfor i alle dager skal faghandelen, som normalt sett har langt bedre beliggenhet i forhold til kundestrømmen enn hva Expert/Elkjøp vanligvis har - og dermed også høyere husleiekostnader i forhold til omsetningsnivå - på død og live matche enhver inntrekker de andre kjedene kjører? Det skjer ikke, og kommer ikke til å skje!

Det blir bare enda dummere og gjøre det nå som det er åpenbart at det blir mangel på spill i tillegg til maskiner!

 

Nei, så lenge butikken i stor grad baserer sine inntekter på salg av spill og noen få andre varegrupper, så blir det vanskelig å matche elektro-supermarkedene som har mange flere bein å stå på.

 

Tror også mange her har totalt urealistiske tanker om hva forretningene har av fortjenste på spill....

Lenke til kommentar
Fikk blad fra Spaceworld i dag, der selger de spillene til 549 og 599, latterlig. De hadde ikke satt en pris på selve konsollen enda.

7389086[/snapback]

Konsollen koster 2495 på Spaceworld. Zelda koster 520. I allefall der jeg har forhåndsbestilt.

7390395[/snapback]

Hehe, jeg har bestilt Wii, Zelda og Red Steel... ikke en gang spurt om pris :D

Lenke til kommentar

Har en kompis som trodde at siden han hadde forhåndsbestilt så ville det hele bli grei skuring. Spiderman (Game) hadde lovet at de kom til å få inn mest i Norge. Da han ringte ned i går fikk han beskjed om at de "plutselig" bare fikk inn 12... før jul. Ikke på Launchdag, men før jul...

 

Heia heia...

 

EDIT: @ innlegg under: 8 er lovlig lite da...

Endret av Odland81
Lenke til kommentar
Litt off-topic, men er det noen som ser for seg at sleipe køståere kjøper maskiner som legges ut på auksjonssteder som QXL?

 

Hadde en diskusjon med en kamerat i kveld og han er overbevist om at Wii vil legges ut på QXL med pris på 4000-6000. Selv er jeg mer usikker da jeg innbillder meg at de aller fleste som står i kø 8. desember faktisk er på jakt etter maskin og Zelda, og så er det rett hjem for å spille.

7380335[/snapback]

Mulig det. Jeg skal nok legge den ut for salg på QXL rett etter jeg kommer hjem, men om jeg ikke får nok penger for den så beholder jeg den selv :) Håper bare det holder å møte opp i 8-tida utenfor elkjøp her.

Lenke til kommentar
Har en kompis som trodde at siden han hadde forhåndsbestilt så ville det hele bli grei skuring. Spiderman (Game) hadde lovet at de kom til å få inn mest i Norge. Da han ringte ned i går fikk han beskjed om at de "plutselig" bare fikk inn 12... før jul. Ikke på Launchdag, men før jul...

Hvilken Spiderman-butikk?

Lenke til kommentar
Har en kompis som trodde at siden han hadde forhåndsbestilt så ville det hele bli grei skuring. Spiderman (Game) hadde lovet at de kom til å få inn mest i Norge. Da han ringte ned i går fikk han beskjed om at de "plutselig" bare fikk inn 12... før jul. Ikke på Launchdag, men før jul...

Hvilken Spiderman-butikk?

7393150[/snapback]

 

Sannsynligivs nettbutikken deres. Det blir nok ikke noe butikkjøp der.

Lenke til kommentar
Har en kompis som trodde at siden han hadde forhåndsbestilt så ville det hele bli grei skuring. Spiderman (Game) hadde lovet at de kom til å få inn mest i Norge. Da han ringte ned i går fikk han beskjed om at de "plutselig" bare fikk inn 12... før jul. Ikke på Launchdag, men før jul...

Hvilken Spiderman-butikk?

7393150[/snapback]

 

Spiderman i Bergen sentrum.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...