Gå til innhold

Informasjon om bruk av signaturer, LES!


Anbefalte innlegg

Til informasjon så er det ikke lenger tillat å benytte seg av spoilere i signaturer, altså denne typen tag:

 

Skjult tekst :)

 

 

Dette grunnet at det nå er et lite bilde i spoileren som da ikke er tillat i signaturer, som har kommet med nå etter en forbedring av denne funksjonen. For øverig gjelder det samme for "skjule-tags"

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Skjult tekst :)

 

Litt mer informasjon legges til etter at vi har oppdaterte retningslinjer.

 

Det er ikke lov å ha quote og andre tags om inneholder et "vannmerke" som i et lite bilde til høyre i sin signatur, da dette ikke er tillat. Jeg henviser til retningslinjene punkt #12.

 

Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse/plassering, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.

 

Så enhver form for dette er ikke tillat:

 

 

PHP
kode
Sitat

kode

html

SQL

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hva med å faktisk også informere om at både skjul og spoiler har blitt oppdatert?

Hva er forbedringen forresten. Ser bare dumt ut slik det er nå (spoiler).

7163983[/snapback]

Done :)

 

Forbedringene er layout messig, og forbedringer av koden slik at det er bedre funksjonalitet for oss.

Lenke til kommentar

Quote har da også bilde i seg (i hvert fall sist jeg sjekket dette). Det har ikke vært noen forbud mot dette.

 

Uansett syns jeg det er MEGET viktig at moderatorer som velger å fjerne dette sender en PM til brukeren som dette gjelder, som inneholder koden fra signaturen. Slik at brukeren kan forbedre signaturen, denne gang uten kode.

Lenke til kommentar

Jeg satser på at dere ikke bare "stormer fram" nå og tar alle dere kan finne. Satser på at dere går foran med et godt eksempel og fjerner den, uten å dele ut warn og sender BBCoden som var i signaturen med PM. :) Er bare ett vennlig tips fra min side, da man ikke bare plutselig kan buse fram når en ny regel er innført og mange kanskje ikke er helt klar over den.

Lenke til kommentar

Glimrende! Har virkelig irritert meg over spoilere i signaturer tidligere. Ganske unødvendige, igrunn, og de førte til at mange signaturer ble lengre enn fire linjer som man har lov til å bruke.

 

Dessuten måtte en jo bare trykke på dem også, da. Kunne jo være at det skjulte seg noe artig i den :p

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...