Gå til innhold

Informasjon om bruk av signaturer, LES!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeph, The_fire: Ja, vi kommer til å forby dette når vi oppdaterer "Retningslinjer" :)

7197188[/snapback]

Ekke det litt dustete, 'a?

 

Quote er jo rimelig standard å ha i signaturer.

7197249[/snapback]

Så det skal være lov fordi mange har det i signaturen? :dontgetit:

 

Aalton: Kjempegreier, eg ser fram til den dagen boksar blir forbudt og det blir satt ein fast regel på antal linjer i forhold til skinnet.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at quote-bokser egentlig ikke hører hjemme i signaturen, men det er da det meste som står skrevet i brukernes signaturer også.

 

Ting som er vanlige i signaturer er ordtak, link til artige og opplysende tråder, og annet interessant knask. Signaturer som faktisk inneholder navn og det en signatur egentlig skal inneholde, er relativt skjeldent.

 

Poenget mitt er; dersom argumentet deres er at quotes bør forbys fordi det ikke hører hjemme i en signatur, er det en rekke andre ting som burde bli ulovlig i tillegg - og da ville det ikke vært mange signaturer igjen.

 

Slik jeg ser det, lyser signaturen delvis opp hverdagen med artige lenker og sitater og spørsmål som får en til å undre. Personlig ville jeg syntes det var et slag i foten å forby quotes i signaturer. De stjeler ikke oppmerksomheten og ødelegger ikke så mye som spoilerfunksjonen tildels gjorde (støtter dere i forbudet mot dem i signaturer), og jeg synes den er morsom og får frem ting bedre enn å bare skrive den rett inn som en annen linje i signaturen. Jeg kan rett og slett ikke helt se hva galt den gjør.

 

Dersom andre kan komme med gode motargumenter, kan det alltids være jeg skifter mening :)

 

La quote-boksen i signaturene får leve! :thumbs:

 

(Innlegget ble rotete og kanskje ikke så bra formulert, men uansett).

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Poenget mitt er; dersom argumentet deres er at  quotes bør forbys fordi det ikke hører hjemme i en signatur, er det en rekke andre ting som burde bli ulovlig i tillegg - og da ville det ikke vært mange signaturer igjen.

7197793[/snapback]

Innhaldet i sitatet er ikkje poenget her, men plassen boksen tar og at den tar oppmerksomheten frå innlegget. Sjølvsagt skal folk få ha sitater i signaturen sin, men det går heilt fint å bruke "Sitat" eller «Sitat», eventuelt ingenting. Eit sitat er nesten sjølvforklarande, er ikkje det nok så kan du skrive:

Sitat forumbruker Per: "Bla bla bla".

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...