Gå til innhold

Informasjon om bruk av signaturer, LES!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor er alle skjult-funksjonene som er på forumet slik at man må markere nå? I mange tråder blir jo hele vitsen med skjult-funksjonen borte i så fall, da dette er for å ikke bruke opp en hel side med tekst, men heller legge de i skjul.. Syntes dere sa at det med at man må markere tekst bare var en midlertidig prøvegreie elns jeg.. =/

 

Edit: Ser på forrige sida at ttt sier at det var en midlertidig versjon, men det er da der fortsatt? :hmm:

Kan leve med at det er et stygt bilde i spoiler og skjult tagen, men at man må markere alt synes jeg blir teit altså..

Endret av ErlendRU
Lenke til kommentar

Jeg er evig takknemmelig for relativt små avatarer og begrensede signaturer. Alt for mange wannabe-forumer som tillater alt mulig i signatur og avatar. ser fryktelig ut; en veit ikke hva som er post og hva som er signatur. Dessuten liker jeg at det kun står tre linjer med info under avataren. Dette er sterkt voldtatt på andre forum med alle slags stats.

 

Nok av tema. Hva mener dere med dette med markering? *teste ut*

 

Goscinny ;)

Lenke til kommentar
Hvorfor er alle skjult-funksjonene som er på forumet slik at man må markere nå? I mange tråder blir jo hele vitsen med skjult-funksjonen borte i så fall, da dette er for å ikke bruke opp en hel side med tekst, men heller legge de i skjul.. Syntes dere sa at det med at man må markere tekst bare var en midlertidig prøvegreie elns jeg.. =/

 

Edit: Ser på forrige sida at ttt sier at det var en midlertidig versjon, men det er da der fortsatt? :hmm:

Kan leve med at det er et stygt bilde i spoiler og skjult tagen, men at man må markere alt synes jeg blir teit altså..

7170953[/snapback]

Hvis dette har skjedd på en av dine poster, er det bare å endre den, for så å lagre den igjen.

Er det en annens post som har det kan du sikkert Rapportere den. Så kan en moderator fikse den.

 

Men det er jo egentlig rart at dette ikke blir oppdatert av seg selv. Har du link til en tråd hvor det er marker-spoiler?

Lenke til kommentar
Hvorfor er alle skjult-funksjonene som er på forumet slik at man må markere nå? I mange tråder blir jo hele vitsen med skjult-funksjonen borte i så fall, da dette er for å ikke bruke opp en hel side med tekst, men heller legge de i skjul.. Syntes dere sa at det med at man må markere tekst bare var en midlertidig prøvegreie elns jeg.. =/

 

Edit: Ser på forrige sida at ttt sier at det var en midlertidig versjon, men det er da der fortsatt? :hmm:

Kan leve med at det er et stygt bilde i spoiler og skjult tagen, men at man må markere alt synes jeg blir teit altså..

7170953[/snapback]

Hvis dette har skjedd på en av dine poster, er det bare å endre den, for så å lagre den igjen.

Er det en annens post som har det kan du sikkert Rapportere den. Så kan en moderator fikse den.

 

Men det er jo egentlig rart at dette ikke blir oppdatert av seg selv. Har du link til en tråd hvor det er marker-spoiler?

7171357[/snapback]

Så linken til desktopmodding i siggen til Goscinny for eksempel: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=595529&st=0

 

+ alle andre poster som inneholder skjult tag så vidt jeg har sett i dag.. La vel først merke til det i polloppsumeringa til Dotten..

Lenke til kommentar

Det er enkelte postar som vart opprette medan den midlertidige versjonen vart brukt som ikkje er oppdatert til den nye. For å gjere dette er det bare å redigere posten, så vil spoiler-funksjonen bli oppdatert. Eller kan du rapportere posten så kan ein moderator gjere det. :)

Lenke til kommentar
Det er enkelte postar som vart opprette medan den midlertidige versjonen vart brukt som ikkje er oppdatert til den nye. For å gjere dette er det bare å redigere posten, så vil spoiler-funksjonen bli oppdatert. Eller kan du rapportere posten så kan ein moderator gjere det. :)

7171674[/snapback]

Omtrent akkurat hva jeg sa :)

 

Men f.eks. denne tråden ble jo ikke opprettet da den midlertidige spoiler-taggen var. Så hvorfor har (hadde, antar en moderator har fikset det nettopp) den den midlertidig spoilertag da?

 

Goscinny: Vil tro en moderator nettopp har endret på den.

Endret av The_Fire
Lenke til kommentar

Regner med at en mod har endra det i tråden din Goscinny ja, jeg skjønner heller ikke hvorfor det var sånn markeringsgreie.. I Dotten sin oppsumeringstråd over poller mener jeg å huske at det alltid har vært sånn skjul tag hvor du må klikke, men i dag var det plutselig markering (kan ha vært det en stund, ikke bare i dag, men jeg mener å huske at det tidligere har vært sånn klikkegreie)

Lenke til kommentar
Jeg har fortsatt ikke helt forstått dette med markering. Sjekket guiden vår i signaturen min, men så ikke noe unormalt med første øyekast :hmm:

Eg fiksa den tråden i stad. :)

 

The_Fire: Sikkert eg som misforstod Ueland. Den midlertidige versjonen heng visst igjen i fleire innlegg uavhengig av når dei vart oppretta/redigert. Men det er bare å rapportere desse så vil vi ordne det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...