Gå til innhold

Informasjon om bruk av signaturer, LES!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Zeph, The_fire: Ja, vi kommer til å forby dette når vi oppdaterer "Retningslinjer" :)

7197188[/snapback]

Når skjer det a?

 

Skjer med de andre kanskje 1k brukerene med quote i signatur? Skal admins sitte i 2 timer og sende pm til hver av de brukerene og si "Nå er det ikke lov å ha quote i signaturen. Nå må dere ta den bort."

Lenke til kommentar
Zeph, The_fire: Ja, vi kommer til å forby dette når vi oppdaterer "Retningslinjer" :)

7197188[/snapback]

Ekke det litt dustete, 'a?

 

Quote er jo rimelig standard å ha i signaturer.

7197249[/snapback]

Så det skal være lov fordi mange har det i signaturen? :dontgetit:

7197592[/snapback]

For å være helt ærlig: Ja. Hvis quotes er noe folk har hatt i signaturene i 3 og 4 og 5 år på forumet, så virker en plutselig stopp litt urimelig. De har aldri vært et problem tidligere, så hvorfor skal det plutselig gjøres til et problem?

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig: Ja. Hvis quotes er noe folk har hatt i signaturene i 3 og 4 og 5 år på forumet, så virker en plutselig stopp litt urimelig. De har aldri vært et problem tidligere, så hvorfor skal det plutselig gjøres til et problem?

7202984[/snapback]

Fordi det er forstyrrende og mange ikke liker det jamfør tråd om emnet.

Lenke til kommentar
For å være helt ærlig: Ja. Hvis quotes er noe folk har hatt i signaturene i 3 og 4 og 5 år på forumet, så virker en plutselig stopp litt urimelig. De har aldri vært et problem tidligere, så hvorfor skal det plutselig gjøres til et problem?

7202984[/snapback]

Fordi det er forstyrrende og mange ikke liker det jamfør tråd om emnet.

7202995[/snapback]

Jeg har aldri i mitt liv sett noen mene at quote er forstyrrende. Jeg vet at spoilere er blitt tatt opp, og det er forståelig, men quotes? Dette har jo vært fast inventar så lenge jeg har lest her.

Lenke til kommentar
Jeg har aldri i mitt liv sett noen mene at quote er forstyrrende. Jeg vet at spoilere er blitt tatt opp, og det er forståelig, men quotes? Dette har jo vært fast inventar så lenge jeg har lest her.

7203050[/snapback]

Kvifor trur du denne diskusjonen har kome opp?

7203079[/snapback]

Fordi den ble inkludert i en diskusjon om spoilere i signatur?

Lenke til kommentar

Og hvis quotes ærlig talt er så forstyrrende for noen på dette forumet er det bare å velge i kontrollpanelet at man ikke vil se signaturer.

 

Synes quotes er helt greit i signaturer og virker ikke forstyrrende.

 

Hvis man har problemer med quotes i signaturene synes jeg ærlig talt at ma nhar for lite å gjøre på eller at man er kverrulerende.

 

Hvis man fortsetter i samme baner som nå så hva blir neste som blir forbudt?

Lenke til kommentar

Bare glad til at dette forumet er så ryddig som det er, og ikke ser ut som enkelte andre forum hvor man ikke ser forskjell på selve innlegget og "signaturen" pga svære bilder og greier.. Har ikke noe i mot quotes jeg hvertfall, har ikke så store problemer med å lese innlegg uten å bli forstyrret av en quoteboks..

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jamfør første post er det da fremdeles lov til å midtstille signaturen ved å først skrive en tekst, så gjøre den hvit/gjennomsiktig (#EEF2F7), for å så sette inn det som skal være den ordentlige signaturen.

 

Eksempel:

Julerul, julerul, engler daler ned i skjul. Skjangalabangala. Her kommer da midtstilt/sidestilt tekst.

 

Dette burde da etter min mening også forbys, men jeg kan ikke se noe om det i første post ...

 

ENDRET:

Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel.
Retningslinjene sier jo at det faktisk er lov til å bytte farge selv, eller går kanskje dette under upassende innhold?

 

ENDRET II: Ble litt feilquoting.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar

...men vi får ikke forklaring på hvorfor høyre og midtstilling av signaturen er et problem.?

 

For å være helt ærlig: Ja. Hvis quotes er noe folk har hatt i signaturene i 3 og 4 og 5 år på forumet, så virker en plutselig stopp litt urimelig. De har aldri vært et problem tidligere, så hvorfor skal det plutselig gjøres til et problem?

7202984[/snapback]

For det er tydlig at forumstyret har lite å gjøre. Så de vedtar saker slik at de har noe å ''gjøre''.

Endret av Solid
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...