Gå til innhold

Informasjon om bruk av signaturer, LES!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Merk at dei fire linjene er i Diskusjon.no-skinet. Bruker du t.d. Amobil.no-skinet kan signaturar som er på fire linjer verte til fem eller fleire linjer. Men ja, det er berre å trykke p_report.gif og seie frå.

8604217[/snapback]

 

da bruker jeg heller hw-dynamisk det er mye bedre i følge meg.... men smak og behag alle sammen vi har alle ulike smaker

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar

Poenget mitt var ikkje kva skin ein liker best (og det sa eg heller ikkje noko om), men at når ein skal måle dei fire linjene, so skal det gjerast i Diskusjon.no-skinet, eller eit skin med tilsvarande breidde. Fire linjer i HW.no-dynamisk på ein skjerm med stor oppløysning kan verte fem-seks linjer i Diskusjon.no-skinet.

Lenke til kommentar
Poenget mitt var ikkje kva skin ein liker best (og det sa eg heller ikkje noko om), men at når ein skal måle dei fire linjene, so skal det gjerast i Diskusjon.no-skinet, eller eit skin med tilsvarande breidde. Fire linjer i HW.no-dynamisk på ein skjerm med stor oppløysning kan verte fem-seks linjer i Diskusjon.no-skinet.

8615549[/snapback]

 

Eller mer.

 

Diskusjon.no-skinet er det som er standard når man kommer hit første gang/er utlogget, det er dette som teller. Fire linjer i det skinet og du får være i fred. Mer enn fire linjer i det skinet og jeg kommer og tar deg. :)

Lenke til kommentar
Poenget mitt var ikkje kva skin ein liker best (og det sa eg heller ikkje noko om), men at når ein skal måle dei fire linjene, so skal det gjerast i Diskusjon.no-skinet, eller eit skin med tilsvarande breidde. Fire linjer i HW.no-dynamisk på ein skjerm med stor oppløysning kan verte fem-seks linjer i Diskusjon.no-skinet.

8615549[/snapback]

 

Eller mer.

 

Diskusjon.no-skinet er det som er standard når man kommer hit første gang/er utlogget, det er dette som teller. Fire linjer i det skinet og du får være i fred. Mer enn fire linjer i det skinet og jeg kommer og tar deg. :)

8616491[/snapback]

 

jeg kjører 1280*800

Lenke til kommentar

Reglane er uansett lagt ned for at flest mogleg skal kunne ha glede av forumet utan å oppleve signaturer på 5+ linjer. Kjem du opp i 1600x1200 kan du ha veldig lang signatur på fire linjer. For dei som har ein 15" og ikkje kjem over 1024x768 kan den signaturen komme på opp mot 10 linjer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...