Gå til innhold

Informasjon om bruk av signaturer, LES!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil dere vite hva jeg synes er veldig dårlig?

Det at dere plutselig kommer med nye regler som sier at det ikke er lov med center/right. Så sletter dere signaturer som har dette, kort tid etter at de nye reglene har kommet.

 

Jeg hadde lest de nye retningslinjene, og fant ut at min signatur fortsatt var lovelig, i følge Uelands innlegg her.

 

Men så får jeg melding i dag om at signaturen er slettet fordi den inneholder mer enn det som står i retningslinjene, center/right. Men dette var ikke presisert i verken denne tråden eller Endringer i retningslinjene-tråden på det tidspunktet jeg leste den.

 

Forumstyret burde så absolutt ha informert at det var kommet enda flere regler.

Lenke til kommentar

Det står godt i den tråden at din sigantur ikke var lov, da den inneholdt center-tag og dette kommer frem i hans innlegg der. Ren tekst og BBkode som farge o.l.. Ser ikke helt hvorfor du vrir og vrenger på det slik.

 

Jeg kan informere om at det er til vurering å tillate justering av signatur, men mer informasjon om dette kommer jeg med senere og denne tråden vil da bli oppdatert på nytt om dette blir vedtatt.

Lenke til kommentar
Det står godt i den tråden at din sigantur ikke var lov, da den inneholdt center-tag og dette kommer frem i hans innlegg der. Ren tekst og BBkode som farge o.l.. Ser ikke helt hvorfor du vrir og vrenger på det slik.

 

Jeg kan informere om at det er til vurering å tillate justering av signatur, men mer informasjon om dette kommer jeg med senere og denne tråden vil da bli oppdatert på nytt om dette blir vedtatt.

7268980[/snapback]

Det kom på ingen måte godt fram i den tråden at center/right-tag ikke var lov til å bruke. Hvertfall ikke da jeg leste tråden.

 

Men vis du mener det, da står det også at det ikke er lov til å bruke bold/kursiv/understreket tekst.

#12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BBKode som lar deg stille farge/størrelse, samt lar deg lage lenker. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer i Diskusjon.no sitt design, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen.

Merk at signaturer med upassende innhold blir fjernet uten varsel

Bold/kursiv/understrektet går ikke under størrelse eller farge. Det vil gå under form.

 

Og inntil dere finner ut at dere vil tillate signaturer med right/center-tag, vil jeg bruke alt+0160. Om ikke dette er lov, vil jeg bruke ren tekst som er samme farger som forumbakgrunnen. Det er en jævlig vanskelig måte å gjøre dette på, en slik signatur vil trekke seg mer oppmerksomhet, den vil ta lengere tid å laste ned, men dere kan ikke nekte meg det.

Lenke til kommentar

Kjempe oppdatering!

For de som er negative:

Når forumet gikk over til diskusjon.no fra ok.no, hw.no osv.. var det også mange som klaget og sa at de ikke gadd bruke forumet for alt var bare fucka osv..

Samme ved oppdateringen av IPB versjon..

 

Hmm.. av en eller annen merkelig grunn virker det ikke som dette er realiteten!?

Lenke til kommentar
  • 4 måneder senere...

Hei, din tulling :p

 

Det kan jeg si deg med en gang at ikke er lov. :) Dersom du hadde lest førstepost, eller retningslinjene ville du sett det med en gang.

 

Må rapportere innlegget, da det reklamerer for andre sider, noe jeg tror du også er klar over.

 

Goscinny ;)

Endret av Goscinny
Lenke til kommentar
Hei, din tulling :p

 

Det kan jeg si deg med en gang at ikke er lov. :) Dersom du hadde lest førstepost, eller retningslinjene ville du sett det med en gang.

 

Må rapportere innlegget, da det reklamerer for andre sider, noe jeg tror du også er klar over.

 

Goscinny ;)

8162952[/snapback]

Det var derfor jeg spurte her først da.. Ville tro at det ble oppfattet som positivt å spørre nåe man er usikker, istedet for bare å gjøre det. Men for all del, rapporter i vei du ..

Lenke til kommentar

JA JA... nå HAR det blitt en ny regel og vi må følge denne regelen som vanlig... dette er i grunnen greit nok og jeg ser derfor ingen grunn til at denne posten skal bli ti sider så hvorfor er denne ikke stengt ennå?

jeg vedder på at ihvertfall 15% av hele diskusjon.no kommer til og poste her hvis det ikke skjer... og nå er jeg en av de 15%(dette er seff rundt regnet)

 

en ting jeg alltid har lurt på:

 

dere oppgir ofte grunn for hvorfor ikke man kan ha 5 linjer i sign med "det passer ikke inn i forumdesignet"

 

hva vil dette si i praksis?

Endret av boyeminem
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...