Gå til innhold

Filmprat v2.0 - Generell diskusjon om/rundt film


LarsP

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Jeg hater å måtte bruke briller når jeg skal se på film...

 

Da må det isåfall bli et slik 3d system som de har på 3ds hvor man får 3d effekten uten 3d briller

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Den første 3d filmen jeg så var små spioner 3d og det var hjemme på min lille tv for 12 eller 11 år siden, det var noe dritt. Enda mer jævlig å skulle se filmen uten brillene

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Vet ikke, men tven min var ikke 3d :p Litt rart dem solge 3d dvder isåfall da

 

Var vel fargebriller vedlagt, basert på samme prinsipp som ble sendt under Lillehammer OL. Husker det ble sendt noen 3D-klipp under de sendingene.

 

Ja, hvor den ene hadde blå farge og den andre rød :)

Lenke til kommentar

Det er ikke akkurat slik at jeg sitter og ser Gudfaren i 3D, eller har noe ønske om å se den i 3D (ikke håper jeg den kommer til et slikt format, heller).. men, jeg husker veldig så godt når jeg kom ut av kinosalen etter å ha sett Avatar i 3D, hvor jeg egentlig hadde mest lyst til å stille meg i kø for å se den en tur til.. Var en fantastisk opplevelse i min bok, i hvert fall! :) Det har vært andre gode filmer i 3D også, og noen litt unødvendig..

 

3D er både óg, for meg.. De fleste filmer kan godt være uten, men med noen "popcorn"-filmer synes jeg 3D løfter opplevelsen veldig.. 

 

Gimmick? Kanskje det, men noen ganger digger jeg det.. Ja takk, begge deler! :)

Lenke til kommentar

Vel: av 175 tv'er til salgs hos Lefdal er bare 4 av dem 3d-tv'er. Det er i mine øyne mer interessant at 51 av dem er 4k-tv'er, noe jeg ser på som viktigere for opplevelsen. 3d på kino er ofte enten eller. Avatar er blant de filmene som jeg også synes funka bra i 3d på kino, men mange 3d-filmer faller fra og blir en dårligere opplevelse. 3d må gjerne dø igjen for min del...

Endret av H.A.M.
Lenke til kommentar

Tror ikke 3D-tv er noen varig greie. Folk gidder ikke styre med ekstra briller for å se på film i stua.  Det er "kult" å se på tech-demoen i butikken så avtar det veldig fort når du får den hjem.

 

Da håper jeg heller på en type 3D-prosjektør ala det Tom Cruise ser på i Minority Report. Der kommer personene ut i rommet, ikke sitter inne i en boks. Når han er i leiligheten og snorter dop og ser på eks-kona på film, og hun er fysisk i rommet og går rundt og han prøver å "ta" på henne men tar rett igjennom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

 

Ingen som har planer om å plukke opp Dope for kino her hjemme. Så ganske tvilsomt at filmen blir å se på kino her hjemme. Synd, fordi den virker litt frisk ifra alt den typiske Hollywood-komediene og 22 Jump Street-pisset som kommer på kino av komedier for tida. 

Lenke til kommentar

 

Adam Wingard, the director best known for The Guest and You're Next, has signed on to direct the American remake of Death Note.

 

According to The Hollywood Reporter, Wingard will start work on Death Note once he's finished with his current project, The Woods. Both Shane Black and Gus Van Sant were previously rumoured to be connected to the flick.

 

The most recent draft of the script was written by Jeremy Slater, who's also penned the screenplay for the Fantastic Four reboot. Whether this is the one Wingard chooses to go with remains to be seen.

 

 

Dette er et greit overraskende valg av film av Adam Wingard. Jeg elsker både Adam Wingard og Death Note, men jeg har ikke helt trua. L og Misa er ikke akkurat skapt for spillefilm, og jeg sliter med å se hvordan han skal få de to til å fungere. Men jeg håper han fikser det her, for Death Note er fett.

 

De tre japanske spillefilmene er dritkjipe. Ugh.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...