Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Det er i alle fall irriterende. Latterlig er det ikke. Det er lettere og billigere å utvikle applikasjoner til én nettleser enn at man skal ha kompabilitet med flere.

 

Skjønner meg ikke på TAB-knappen her, på forumet kan jeg kun tabbe mellom søkefeltet øverst på siden (artikler og prisguide på hw.no) søk i emne og hurtigsvar-boksen (forumet), adressefeltet og søkefeltet (Firefox). Har bare StubleUpon og CoolIris, så tror ikke det skal forårsake feilen.

 

Opera var satt opp slik at dersom man skrev noe i et tekstfelt og trykte på tilbakeknappen, så framknappen, ville det som sto i tekstfeltet fortsatt være der. Dette siden Opera ikke lastet hele sider på nytt hver gang man blar i historikken (?). Er dette mulig i Firefox?

 

Er ikke blitt like effektiv til å browse i Firefox ennå - har ennå mange tastatursnarveier jeg brukte i Opera å lære. Men det kommer nok etterhvert.

 

Må også si jeg er litt tvilsom til mange add-ons, siden det er tredjepartsprogramvare. Hvor sikkert er dette?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aha! Tusen takk for raskt svar.

 

Edit: Ser ut som jeg må klikke på "logg inn" på hvert enkelt nettsted jeg har bruker for hver gang jeg åpner nettleseren for å få frem brukernavn og passord. Dette kunne jeg tenke meg kom automatisk. Vet du kanskje om det går an?

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Har du prøvd å høyreklikke på en av knappene du vil fjerne for så å dra de inn i vinduet som hopper opp?

Ja, men det er ikke selve bokmerkene men knappen for å komme inn til Bokmerkestolpen og funksjonsknappen for å legge til bokmerke.

Har prøvd å høyreklikke, for deretter trykke "tilpass" og så dra dem vekk men da forsvinner hele linjen (verktøyslinjen for bokmerker).

Mener du at favicon (= nettsidens ikon som vises i adresselinja) ikke dukker opp foran bokmerkene i bokmerkeverktøylinja?

favicon er det ja!

De vises ikke på bokmerkeverktøylinjen nei.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...