Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kan vel neppe være normalt at FF bruker over 500 MB ram?! Kjørte safe mode, samme greiene :(

Har du RAM til overs og det er gunstig å bruke denne så gjør Firefox nettopp det. Er ingen grunn til å ha masse ubrukt RAM liggende og slenge. Den blir gitt tilbake hvis andre programmer spør pent ;)

Lenke til kommentar

Har et lite problem med Firefox. Skjønner ikke helt hvor feilen ligger.

 

F.eks. på Youtube.com, så ser det sånn her ut i min Firefox akkurat nå:

 

prb.jpg

 

Mens hvis jeg åpner den i IE eller Opera, ser det normalt ut:

 

prb2.jpg

 

Noen som vet hva som er problemet og kan hjelpe meg med å fikse det?

Lenke til kommentar
post-188836-1255801196_thumb.png

 

Merkelig melding aldri fått denne før. Har visst at addonen automatisk har lagt seg til, men ikke at den kunne være en risiko. Hva tror dere andre?

Fikk den jeg og, sammen med Microsoft blabla Net 1.1 eller noe. Tok cancel jeg, siden jeg aldri har hatt problemer med det før, så antar det er en glipp fra Mozilla sin side. Funker greit enda, ikke at det er krise om ting går nedom og hjem.

Lenke til kommentar

Det er IKKE en glipp! MS har prestert det kunststykket å introdusere sikkerhetshull i Firefox gjennom blant annet den utvidelsen. Det er med andre ord en grunn til at disse blir blokkert.

 

Mer info finner dere her, her og her.

 

Rett og slett flaut fra Microsoft sin side å introdusere sikkerhetshull i andre produsenters programvare på den måten syns nå jeg ...

Endret av hernil
Lenke til kommentar
Det er nok to separate utvidelser. Hvis du ikke finner den ene så har du den nok ikke installert ;)

 

En liten tankevekker i grunn. Er nok lurt å hvertfall sjekke opp grunnen til at noen utvidelser blir deaktivert, er som oftest en grunn :)

Aha, den andre ligger under plugins.

Begge er deaktivert :) .

Lenke til kommentar
Har prøvd den som linkes til, men er ikke helt fornøyd. Det finnes ikke andre alternativer som benytter seg av tomrommet som kommer når man åpner nytt vindu/ny tab? Prøvde Auto Dial, men heller ikke det falt i smak.

 

Ganske langt fra det jeg spurte etter, men tror jeg skal prøve New tab king en stund.

Ikke helt sikker på hva du mener, men speed dial kan konfigureres til å vises når man åpner ny fane eller vindu, samt å sette den som startside.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...