Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da ble det litt bedre. :)

 

Finnes det en måte for å få firebug til å lagre endringene som gjøres? Eller kan den samkjøres med en annen addon slik at jeg kan gjøre endringer, lagre disse og laste de opp på serveren via firebug eller en annen addon?

 

For slik som jeg skjønner det nå så er kun firebug et program som lar deg gjøre endringer for å se hvordan det blir seende ut, mens man uansett må åpne filene det gjelder, gjøre endringene der og så laste opp på webserveren?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Etter å ha oppdatert til 3.5 var det en del sider der alle bildene ble grågrønne, f.eks. bt.no.

Fant ut at ved å gå inn på about:config og sette gfx.color_management.mode til 0 så ble den feilen fikset (råd til andre som har samme problem).

Noen som vet hva denne innstillingen egentlig gjør og hvorfor den stod innstilit på 2 til å begynne med?

Bruker OpenSuse btw.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79

Dog tror jeg ikke bt.no er den beste siden å gjøre instillinger etter om dagen, med tanke på hvor ustabil den har vært i det siste.. :)

Lenke til kommentar

Jeg har et problem med Quicktime i Firefox som dukket opp etter jeg begynte med x64 OS. Den viser ikke spill av-knappen, og loadbaren, bare en rute med filmen i. Utrolig irriterende, for det gjør at jeg ikke kan pause et klipp og la det loade helt ferdig før jeg avspiller, men må bare la det begynne automatisk. Pause og spole kan jeg heller ikke. Noen som vet noe? Har prøvd å google, men tror jeg bruker feil søkeord. Hvilke burde jeg bruke? HUD? Interface?

 

post-94463-1248236855_thumb.jpg

Endret av Koffeinkanin
Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Jeg har et lite problem med FF etter at jeg gikk over til W7.

 

Når jeg avslutter FF blir ikke prosessen av sluttet, kun GUI'en.

Får beskjed om at FF allerede kjører når jeg starter det på nytt, og må inn i task manager for å drepe den før jeg får startet det på nytt.

En venn av meg har samme problem på Vista.

 

Noen som vet hva dette kan komme av?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...