Gå til innhold

Firefox tråden (Spørsmål, råd, nyheter o.l.)


Gaston

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vet det ofte er saken, men her kommer de ikke frem når jeg går inn på bokmerkene etter at de har blitt lagt til.

 

Var i about:config menyen og så på browser.chrome.favicon var satt på til true, hvilket den var.

Har også sett på configs som kommer ved å søke på bookmark og finner ingen der som tilsynelatende skulle deaktivere favicon'ene.

 

Har en liten mistanke om at det kan være pga. tuneup utilities og forbedringer gjort for høyere ytelse på bekostning av design som kan ha gjort det.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+oiasdf79
Heisann!

 

Jeg bruker AdBlock Plus, men før så lastet jeg og installerte noe som het AdBlock Filterset.G (eller noe lignende), men.. nå står det at den er utdatert, eller noe?

 

Hva bruker folket nå for å fjerne alle horder av Ads som finnes?

 

 

Takker :)

Jeg bruker standard filtre fra USA og Tyskland. Det dekker det aller meste hos meg her. :)

Lenke til kommentar

Hvordan får jeg blocka en spesifikk side i Firefox?

 

Det er snakk om en partypoker popup som kommer hver kan jeg går inn og når jeg trykker på noe inne på noen sider.

Hvilke sider som forårsaker denne popupen varierer.

 

Noen som vet hvordan jeg blokker en spesifikk popup evt et program som gjør det for meg?

Lenke til kommentar

Hei

 

På jobben får jeg ikke åpnet vedlegg på vår intranett side ved å bruke Firefox. Denne meldingen kommer opp:"Firefox vet ikke hvordan denne adressen skal åpnes, fordi protokollen (f) ikke er tilknyttet et program på datamaskinen din."

 

Noen som vet hvordan jeg kan få til å åpne vedlegg med firefox?

 

Funker fint med IE

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...