Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

7 minutes ago, Guest d2074...65a said:

Hun sier: Jeg har dessverre vært veldig mye på «byen-stadiet»

Oversettelse: Har vært igjennom en masse menn på byn, nå klikker biologiske klokken på overtid og hun er desperat etter en beta til å ta vare på hun da alfaen ikke vil ha sex av hun lengre.

Jeg kan ta feil. Har ikke pluss abonnement, men det er det som umiddelbart slår meg etter å ha lest ingressen..

Ingen sympati fra meg

Anonymous poster hash: d2074...65a

Du kan legge til at hele byen også vet det, siden dette er offentlig i avisa. 

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
4 minutes ago, DukeNukem3d said:

Min mistanke: hun sveiper på top 5-10% og ingen av de har insentiv til annet enn moro..

Det virker også som at det hele har blitt veldig komplisert når det pleide å være enkelt.

De går kun etter chads/ top dogs. Men disse mennene har options, de trenger ikke committe til en kvinne i 30-årene. Resultatet blir kvinner på 35-40 som er enslig, barnløs, og med en BC på 200-300 er det ingen vanlige menn som vil ha henne heller, langt mindre committe til et langvarig forhold. De møter veggen rett og slett, og da blir det tenners gnissel. De er ikke vant til motgang men plutselig får de veldig mye motgang og da knekker mange av dem. Pretty privilege funker ikke lenger, og som sagt, youth og fertility er en depreciating asset. Kvinner har en veldig høy  attraktivitet i en del år og kan da gjøre "hva de vil". Men det varer ikke evig som en del ser ut til å tro.

  • Liker 4
  • Innsiktsfullt 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
DukeNukem3d skrev (11 minutter siden):

Takk for det 💖

Jeg er fortsatt i Norge 2/3 av året.. :) 

Det funker forresten ikke så bra for norske damer heller nødvendigvis, dette er jo ei oppegående og ganske søt kvinne som har vært singel i 13 år! 

https://www.nettavisen.no/dating/tinder/situasionship/marie-har-vart-singel-i-13-ar-jeg-far-veldig-mange-meldinger-bade-fra-kvinner-og-menn/f/5-95-1267923

Min mistanke: hun sveiper på top 5-10% og ingen av de har insentiv til annet enn moro..

Det virker også som at det hele har blitt veldig komplisert når det pleide å være enkelt.. Fra artikkelen:

"En studie av 3600 Tinder-brukere viser at damene kun høyresveiper 4,5 prosent av mennene. Dermed får denne lille gruppen med menn svært høy forhandlingsmakt, og de kan dermed velger å hoppe bukk over kurtiseringen av de mange kvinnene som vil ha dem."

De 4,5 % kan godt stemme.  Dvs jeg var selv på tinder en periode "for gøy". Det var ikke noe poeng å begynne med noe sveiping, her var det å luke ut menn som allerede hadde likt meg. Det blir en ganske hard  / kjedelig jobb når man får 400 likes til dagen, så det der kutta jeg fort ut 😝

Jeg brukte kun appen da jeg var på reise, så har for så vidt gått for utenlandsk jeg også, men det må uansett være en vestlig slik at ikke kulturforskjellene blir for store.

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (46 minutter siden):

Jeg ser ikke at det egentlig er et problem her.

Det som evt er et problem er at utenlandske damer blir utsatt for vold og misbruk når de blir lovet et godt liv i Norge. Det ser jeg på som et problem.

Jeg tenker at norske menn drar til Thailand (eller andre ikke vestlige land)  for å finne seg dame, ikke fordi de ikke kan få en norsk en, men fordi de ønsker en som ikke sier dem imot.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Da har du fordommer mener jeg..

Om det ikke var noe problem, så hadde ikke Erna hatt en tale om det for noen år siden.

69-75% norske menn er ufrivillig single idag, dette er et nytt I landsproblem..

Og damene går på rundgang hos eliten.

Men det hjelper ikke befolknings problemene våre, om det hjalp hadde ikke jeg brydd meg.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a skrev (6 timer siden):

"Bli forstått som den man er". Sør øst asiatiske feminine kvinner er veldig flink til å vise forståelse, empati, medfølelse. Tenker du på språkbarriere? Ja engelsk er viktig. Men jeg tok ikke helt essensen i spørsmålet ditt. Hva er det disse kvinnene ikke forstår som norske kvinner forstår? Norsk kultur? Det går bra. Har norsk familie og venner jeg kan snakke med hvis jeg skulle få et stort behov for å snakke om norsk kultur. Poenget her jo å komme seg vekk fra norsk og vestlig kultur. Janteloven, feminismen, likestilling, drikkekultur, one night stand kulturen, dårlig mat kultur, ikke hilse på hverandre på gaten kultur osv.

Utilsiktede barn er jo ikke ideelt verken i Norge eller i utlandet. Men hva er poenget og relevansen med å ta dette opp? I Phillipinene eksisterer ikke barnebidrag så vidt jeg har hørt så om noe er det "verre" for menn å kjøre noen utilsiktede på tjukken i Norge.

Å bosette seg i sør øst Asia betyr ikke at man ikke reiser tilbake til Norge. En tur i året går helt fint. Er det første gang man er utenfor Norge blir det litt ekstremt kanskje, men dette kommer jo an på hva man er vant med. Så beklager jeg tok ikke helt poengene dine. Kan du presisere hva du mente?

Det jeg tenkte på, er at det kan være vanskeligere å finne tonen/kjemien, når kulturen er forskjellig. Men en tålmodig og hensynsfull kone, som du skriver, vil være til stor hjelp. Bla. er det lettere å diskutere ting  når man har felles referanserammer.

Å like tradisjonene i det nye landet gjør det også enklere, for da er man positiv og åpen for å prøve nye ting. Og en fordel å ha lett for tilpasse seg nye miljøer, å like sol og varme.

Det hadde ikke passet for meg, for å si det sånn. Jeg synes Frankrike er langt nok hjemmefra. Men folk er forskjellige.

Å kjenne hverandre godt er alltid lurt før man slår seg sammen med noen. Og jeg mener det kan ta noe lenger tid når kulturen er forskjellig, at det krever litt ekstra av begge parter.

Endret av Subara
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (52 minutter siden):

Hvis du ikke klarer å finne deg en eneste europeisk kvinne, så burde vel ei bjelle ringe når ei thai kvinne plutselig er veldig interessert? Og tilfeldigvis er det alltid fra samme fattige områder, og ikke andre steder i Asia. 

Ja, de er vel akkurat som de norske damene da...

Men til siden, det har vel noe å gjøre med trygghet, og et håp om et bedre liv for de og familien?

Det er ikke så enkelt for damene i Asia heller, de har ikke barnebidrag og rettigheter, og om de er heldig at de blir gift i Asia så kjører de fleste gutta taxi og tjener 50kr dagen.. Som ikke er mulig å leve av. Damene der har ofte beste muligheter til utdanning osv.

I Deres kultur som er mer familiebasert dvs slik vi også var før så er det spleiselag der familien bidrar for å hjelpe hverandre. De som får utdanning og gode jobber støtter de i familien som har lavinntekts jobber.

Og de har i Filippinene et utpreget klassedelt samfunn, jeg tror Thailand også er litt slik. Ikke hvem som helst kan kalle seg madame feks, og hvem som har ulike jobber er ofte status osv.

Storbritannia er også for den del også fortsatt veldig klassedelt...

Det har ikke vi i Norge, så det er ikke så rart at de vil hit og jobbe og møte noen.. Jeg traff min kone på byen i Norge, vi hadde samtalet litt på nett først da. Hun jobbet som Au pair.

Jeg er absolutt kritisk til de guttene som ikke behandler konene sine bra, men vi har jo nettverk og institusjoner som tar seg av disse og støtter de da. Krisesenteret feks. Slikt har de jo ikke i andre land, men de har familien som passer på de.

Endret av Gouldfan
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (39 minutter siden):

Hvis du ikke klarer å finne deg en eneste europeisk kvinne, så burde vel ei bjelle ringe når ei thai kvinne plutselig er veldig interessert? Og tilfeldigvis er det alltid fra samme fattige områder, og ikke andre steder i Asia. 

Nå er det vel ikke alle som har reist Europa rundt, men jeg vil si jeg møtte hyggelige damer i Romania, Polen og andre land jeg har vært i opp igjennom som kanskje kunne blitt noe mer hvis jeg ble værende. Men jeg rangerer ikke damer som bedre/verre utifra land. Jeg tenker heller om de passer meg eller ikke.

USA er ikke noe fattig land og det er neppe et problem for de fleste mannfolk i Norge å få seg kjæreste der utifra hva jeg har sett og opplevd på mine turer der. Jeg var på mitt aller tjukkeste og fikk telefonnummeret til ei hyggelig dame der. Det fine med USA er at de gjør hele jobben for deg, da de er så veldig utadvendte.

Norske damer er ofte veldig søte og snille, så jeg skulle absolutt ønske at jeg fikk det til her også. Noen har vist interesse, men jeg har rotet det til hver gang 😂

Endret av DukeNukem3d
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (1 time siden):

Da har du fordommer mener jeg..

Om det ikke var noe problem, så hadde ikke Erna hatt en tale om det for noen år siden.

69-75% norske menn er ufrivillig single idag, dette er et nytt I landsproblem..

Og damene går på rundgang hos eliten.

Men det hjelper ikke befolknings problemene våre, om det hjalp hadde ikke jeg brydd meg.

Registrerer at du gang på gang kommer med noen vannvittige høye prosenttall som ikke har rot i virkeligheten. Kanskje en kikk innom SSB over andel single kvinner og menn fordelt på alder kunne vært en lur ide. I artikkelen fra SSB Flere bor alene datert 25.juni 2020 finner man f.eks at andelen personer som bor alene er på 18,3 %. Dette varierer etter alder selvfølgelig,  og når kvinnene er rundt 40 år så bor under 10 % av dem alene, mens for menn så bor 20 % av dem alene rundt 40 årsalder. Så sant ikke disse 40 års gamle menn enda bor hjemme hos egne foreldre eller hos venner så er de høye prosenttallene dine for single menn ikke noe annet enn rent oppspinn. 

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
1 hour ago, Gouldfan said:

Det er ikke så enkelt for damene i Asia heller, de har ikke barnebidrag og rettigheter, og om de er heldig at de blir gift i Asia så kjører de fleste gutta taxi og tjener 50kr dagen.. Som ikke er mulig å leve av. Damene der har ofte beste muligheter til utdanning osv.

Det er jo litt av der premisset ligger. Vestlige kvinner er ikke lengre avhengig av en mann for å klare seg selv, det gjør at de nå klarer seg selv og kan velge etter hva dem er tiltrukket av. Det må da være mye bedre å finne ei som er lik deg selv, som er faktisk genuint tiltrukket av deg? Hvorfor er det aldri japanske kvinner, kinesiske kvinner, også videre? 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (14 minutter siden):

Registrerer at du gang på gang kommer med noen vannvittige høye prosenttall som ikke har rot i virkeligheten. Kanskje en kikk innom SSB over andel single kvinner og menn fordelt på alder kunne vært en lur ide. I artikkelen fra SSB Flere bor alene datert 25.juni 2020 finner man f.eks at andelen personer som bor alene er på 18,3 %. Dette varierer etter alder selvfølgelig,  og når kvinnene er rundt 40 år så bor under 10 % av dem alene, mens for menn så bor 20 % av dem alene rundt 40 årsalder. Så sant ikke disse 40 års gamle menn enda bor hjemme hos egne foreldre eller hos venner så er de høye prosenttallene dine for single menn ikke noe annet enn rent oppspinn. 

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Du må ta det totale antallet ufrivillig single menn på markedet sammenlagt. SSB tar for seg ulike aldersgrupper.

Men du ser også der at det er problemer.

Det står en egen avhandling der nettopp om det jeg snakker om, og den dramatiske økningen av barnløse menn sammenlignet med feks på 80 tallet.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Gouldfan said:

Du må ta det totale antallet ufrivillig single menn på markedet sammenlagt. SSB tar for seg ulike aldersgrupper.

Men du ser også der at det er problemer.

Det står en egen avhandling der nettopp om det jeg snakker om, og den dramatiske økningen av barnløse menn sammenlignet med feks på 80 tallet.

Det er jo en korrelasjon mellom økt velferd, trygghet, utdanning, og det å få mye mindre barn. Enten må en ta vekk kvinner fra utdanning og jobb, eller så må en bare la det gå sin gang, tilsynelatende. 

Lenke til kommentar
Quakecry skrev (2 minutter siden):

Det er jo litt av der premisset ligger. Vestlige kvinner er ikke lengre avhengig av en mann for å klare seg selv, det gjør at de nå klarer seg selv og kan velge etter hva dem er tiltrukket av. Det må da være mye bedre å finne ei som er lik deg selv, som er faktisk genuint tiltrukket av deg? Hvorfor er det aldri japanske kvinner, kinesiske kvinner, også videre? 

Jeg kjenner en globe trotter fra jobben som forelsket seg hodestups i Japan og en japansk jente jeg, han opplevde jordskjelvet også sammen med henne, rene acopalypsen.

Jeg også elsker alt med Japan. De virker som et hyggelig folk, de yngre er mer positive til folk utenfra enn de eldre som er mer konservative. De har omtrent null innvandrere fra andre land bortsett fra Korea.

Men de er veldig gjestfrie og glad i turister.

Han fyren som ble forelsket var ikke rik, han var en backpacker som jobbet strøjobber for å reise.

Lenke til kommentar
3 minutes ago, Gouldfan said:

Jeg kjenner en globe trotter fra jobben som forelsket seg hodestups i Japan og en japansk jente jeg, han opplevde jordskjelvet også sammen med henne, rene acopalypsen.

Jeg også elsker alt med Japan. De virker som et hyggelig folk, de yngre er mer positive til folk utenfra enn de eldre som er mer konservative. De har omtrent null innvandrere fra andre land bortsett fra Korea.

Men de er veldig gjestfrie og glad i turister.

Han fyren som ble forelsket var ikke rik, han var en backpacker som jobbet strøjobber for å reise.

Ja, men det er jo en.. Likevel så er det alltid de fattigste stedene i Thailand de finner dem, eller filipinene. På mystisk vis får man plutselig all oppmerksomheten du ikke får hjemme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
8 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Hvorfor skal man senke krav / ønsker? Enten så velger jeg meg den mannen jeg vil ha, og som vil ha meg. Hvis ingen mann skulle passe, nei vel, så er jeg så sterkt og selvstendig at jeg trives bedre alene enn å gå på "shopping " til utlandet.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Ah yes, den samme gamle slageren, strong and independent womenz. Det dine holdninger fører til er at mange ikke senker krav og forblir singel, barnløs, ensom, deprimert og bitter. Det er bedre å senke kravene litt enn å måtte tenke topp 20% eller ingenting... Disse samme individene blir ironisk nok i tillegg bitter over at individer de tidligere ikke ville tatt i, reiser til utlandet i sin søken etter lykken. Liksom, hallo. Hva skal man gjøre? De fleste som reiser til utlandet for å finne partner gjør det vitterlig ikke med de ville intensjonene du prøver å fremme i dine innlegg. Det er helt latterlig å lese dine innlegg.

8 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Nå ønsker ikke jeg å gå inn i noe persondebatt, så tar det generelt her nå - jeg forstår at norske kvinner velger vekk uføretrygdede menn når de har mulighet til å få seg en som er frisk. Statistikken (SSB) viser også at 68 % av menn mellom 18 og 39 år som er uføretrygdede er det pga psykiske årsaker, og det er noe ikke jeg hadde vært interessert i å begi mot ut på. Som sagt, bor heller alene da.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Akkurat, så uføretrygdede som meg blir ikke prioritert eller valgt, og det skal forståes og være "fair". Skal jeg da sitte å vente til jeg er 40-år og håpe på å møte noen i den alderen når den tid kommer? Skal jeg gi opp drømmen min om et normalt familieliv for å tilfredsstille feministers forvaklede syn? Eller hva forventer du noen som meg skal gjøre? Tror du jeg er en forferdelig drittsekk som ønsker en "hentekone" med all den stereotypen du prøver å prakke på folk som reiser til utlandet for å finne lykken? (Nei, jeg er ikke psykisk syk...)

Jeg har flere matcher med ekstremt nydelige og hyggelige kvinner, i... utlandet. De ønsker meg selv om jeg forteller hvordan min situasjon er. Så hyggelig, eller hva? HER FÅR JEG INGEN NAPP. Min feil? Er akkurat den samme her og der!

8 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Nå har jeg hatt mann siden jeg var 21 år da, norsk mann som bl.a. har tatt mer permisjon enn meg, og ellers har vi vært helt likestilte. Kunne ikke falt meg inn å ta til takke med en som vil ha "tradisjonelle " verdier.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Men mange vil ha "tradisjonelle" verdier. De er ikke drittsekker for å ønske dette. Alle har ikke samme livssyn som deg.

8 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Men jeg er bekymret for disse damene, at de skal bli utnyttet og brukt.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Hva med fine gode respektable menn som ikke får seg partner i Norge, er du ikke bekymret for hva denne tilværelsen fører til for disse individene som er kronisk single og ikke får mennesklig nærhet? Kanskje du skulle ta deg tid å fundere litt over dette.

8 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

En mann som behandler dama si som en hushjelp og ikke som en likeverdig partner

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Dette gjelder et så lite fåtall at det bare er komisk å nevne i det hele tatt.

6 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

De norske menn som ønsker seg en dame med tradisjonelle verdier prioriterer derimot ikke familien på samme måte. 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Kan du utdype hva du mener med dette utsagnet?

6 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Og det er faktisk ikke så mange menn som søker etter en utenlandsk en, de aller fleste er ålreite menn som finner seg en norsk (eller vestlig) dame.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Blir nok flere og flere gitt, og ingen fortjener å bli uglesett og fremstilt på den måten du prøver på. Fødselstallene er klare indikasjoner på at man har gått drittlei, og de som får barn har ofte i dagens samfunn barn med 2, 3 eller 4 forskjellige til og med. 🤮

6 hours ago, Sovna said:

Jeg lurer på om en del norske menn ønsker seg en thai-dame i håp om den minste motstands vei. De innbiller og forventer seg kanskje et kvinnemenneske som smiler 24/7, sier ja til alt, gir deg frokost på senga resten av livet og har munnen ustanselig åpen for lettere være klar til å ta imot veslegutt i buksa. Altså en real mannssjåvinist.

Jeg kjenner én. Om ikke identiske forventninger som ovenfor, så er jeg ganske sikker på at han så for seg en sjefsstilling i heimen. Slik ble det ikke. Denne dama har temperament som fy, og han går nå rundt i huset sitt som en dott i pysjamas..🤣

Ja, alle kan bli dotter om man godtar alt slags vrøvl uten å stå opp for seg selv. Dette gjelder jo i alle parforhold.

5 hours ago, DukeNukem3d said:

Nei, jeg har det fint med asiatisk dame jeg tenker jeg.. :) Og jeg kan virkelig ikke fatte at jeg utnytter henne. Men jeg har aldri møtt dame i Norge som jeg kan prate med i mange timer på telefon osv, så for meg er det fantastisk å reise ut og oppleve det jeg trodde jeg aldri skulle få oppleve. Jeg trodde det var vanlige ting jeg "utsetter" henne for, men.. Hun påstår ihvertfall at jeg er veldig snill kjæreste

Ja, dette er nærmere realiteten enn det feministene prøver å proklamere. Jeg er glad på dine vegne og håper du ikke ser deg tilbake.

5 hours ago, kremt said:

Jeg tror det sier en del om norske kvinner og hvilke urealistiske krav de stiller, det er "drømmemannen" eller ingenting. De ender opp med å gå på rundgang (ride på karusellen) og tro de er attraktive helt til de møter veggen og ender opp ensom og bitter. Og det er alltid menns feil at dette skjer. 

Presist, godt sagt!

4 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Det er ikke sånn at når de 10 - 20 prosent beste menn er tatt så er de resterende 80 - 90 % damer noe crap.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Ingen sier det. Det som sies, er at de resterende fortsatt sikler etter de 10/20% beste og nekter å senke kravene sine. De venter til eliten bryter med sin partner, i håp om å få innpass og sjansen, blir igjen byttet ut, og sånn går dagene. "Personlighet er viktigst" sies det, men realiteten i dette samfunnet viser at det ikke er slik. Status over alt.

Realiteten for oss som ikke blir valgt er at vi får vist personligheten våres for andre dersom man hopper i det og tar sjansen på utlandet. Sånn har det vært for meg, bare synd jeg forstod det så alt for sent!

2 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Jeg tenker at norske menn drar til Thailand (eller andre ikke vestlige land)  for å finne seg dame, ikke fordi de ikke kan få en norsk en, men fordi de ønsker en som ikke sier dem imot.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Kan godt ha noen som sier imot, så lenge individet ikke er gjennominfisert av moderne femistisk tankegang.

1 hour ago, Quakecry said:

Hvis du ikke klarer å finne deg en eneste europeisk kvinne, så burde vel ei bjelle ringe når ei thai kvinne plutselig er veldig interessert? Og tilfeldigvis er det alltid fra samme fattige områder, og ikke andre steder i Asia. 

Jeg har interesse fra flere asiatiske land, men ingenting fra vestlige så og si, og hvertfall ikke her i Norge. De jeg får kontakt med er ikke fra fattige områder heller, det er fra store byer i Asia. Tenk å ha fått en eneste match i en mellomstor by i Norge der de faktisk ga meg sjansen til å bli kjent... For meg er det utopi og noe som ikke skjer, og det handler ikke om at jeg har dårlige holdninger, fordi jeg får ikke vist hvem jeg er til disse norske i det hele tatt. 😆

  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Quakecry skrev (27 minutter siden):

Ja, men det er jo en.. Likevel så er det alltid de fattigste stedene i Thailand de finner dem, eller filipinene. På mystisk vis får man plutselig all oppmerksomheten du ikke får hjemme. 

Thailand er et ganske stort turistmål også da, samt at valutaen er bedre der....

Kjenner en fra Norge i Filippinene, i Norge så satt han sykmeldt og fraskilt i en kjeller og deppet, nå er han der nede, føler seg som en konge og godt likt i nabolaget og har fått to barn. Han er rik og godt likt der iallefall.

Tror ikke man har like mye rutte med i Japan selvom jeg har lyst til å besøke Tokyo.

Har vært om temaet vi diskuterer på Nrk også.

https://www.nrk.no/norge/dramatisk-okning-i-andelen-barnlose-i-norge-1.13759502

Endret av Gouldfan
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 338c2...08e

Ahhh.. Japan. Blir helt matt. Hadde en japansk jente en gang som yngre. Traff henne i Venezuela av alle steder.. Aldri vært i nærheten av like forelsket senere i livet.

Huff, det var bare det at jordkloden var så altfor stor og inneholdt så uendelig mange oppgaver.

Anonymous poster hash: 338c2...08e

Lenke til kommentar

Jeg har ikke datet noen fra Thailand, men jeg har datet japanere, kinesere, vietnamesere, indonesiere og filippinere. De har ganske konsekvent vært blant de beste, snilleste, varmeste, søteste, mest romantiske og mest givende partnerne.

Det er sikkert veldig mange som ønsker seg et bedre liv, men det er ikke noe galt i det. Det er sikkert også en del mannfolk, særlig eldre, som utnytter disse kvinnene, men jeg ser overhodet ikke noe "tabu" i å være en hvit mann sammen med en asiatisk kvinne. Det blir tvert imot stadig mer vanlig fordi asiatiske kvinner er mer feminine og stolte av det, og ønsker familie og samliv, noe veldig mange nordmenn, særlig kvinner, ikke lengre gjør.

Aldersforskjell er også en greie som ikke har så mye å si i Asia i og med at menn ofte er fruktbare hele livet. En eldre mann blir gjerne sett på som mer stabil og mer klar for å stifte familie.

Det er absolutt mange menn i Vesten man kan kvalifisere som samfunnstapere som finner seg asiatisk dame, men... hva så? Så lenge de behandler dem bra så er jeg 100% for det.

Jeg er mer skeptisk til norske kvinner som gifter seg med muslimske menn fra Afrika og Midtøsten. Det er gjerne snakk om pro-forma (i det minste fra mannens side) og byr ofte på problemer.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
7 minutes ago, Guest 338c2...08e said:

Ahhh.. Japan. Blir helt matt. Hadde en japansk jente en gang som yngre. Traff henne i Venezuela av alle steder.. Aldri vært i nærheten av like forelsket senere i livet.

Huff, det var bare det at jordkloden var så altfor stor og inneholdt så uendelig mange oppgaver.

Anonymous poster hash: 338c2...08e


Hva gjorde du i Venezuela?

Latin-Amerika har faktisk digre japanske diasporaer. Jeg var skikkelig forvirra når jeg landet i Sao Paulo i Brasil og flyplassen var full av det jeg trodde var japanske turister... inntil jeg innså at de snakket flytende brasiliansk-portugisisk :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...