Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvorfor er thai-kvinner så populære?


Anbefalte innlegg

Gjest 219e3...fe5
Yakamaru skrev (9 minutter siden):

Kvinner jobber mindre enn menn. De har samme lønn, men menn jobber gjerne mer overtid hvorav kvinner pleier a la være. Der har du svaret ditt. Menn jobber i gjennomsnitt en 44-46 timer eller noe i uka, hvorav kvinner jobber ca 37-38 et sted(husker ikke tallene spesifikt, men lå rundt der et sted). Igjen. Samme muligheter, forskjellige resultater. 

Når det kommer til Thai damer har jeg allerede spesifisert tankene mine på emnet, og gidder ikke bruke mer tid på dette. Har andre viktigere ting å drive med.

Får ha en ellers god der borte. :D

De tallene du nevner kan nok stemme i småbarnsperioden hvor kvinner jobber mindre mens mannen jobber mer. Men det er jo nettopp de som har disse tradisjonelle fordelingene som innretter seg sånn, noe jeg da syns er feil og dumt. Som nevnt så har min mann hatt mer fødselspermisjon enn meg.

Svaret er nok ikke så enkelt som du vil ha det til. Og mulighetene er heller ikke de samme, det har gutteklubben grei sørget for.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Yakamaru skrev (3 timer siden):

Handler om respekt. Hvilken mann i sitt rette sinn vil være sammen med ei kravstor kjerring som ikke respekterer han i første omgang? Derfor er asiatere/Thai damer og vest-europeiske damer mer tiltrekkende, de respekterer mannen sin selv om husholdet åpenbart ikke er perfekt.

Det gjør jaggu norske kvinner også. Har du lest litt klagetråder fra kvinner så er det utrolig hva de finner seg i og hvor langt de går i å gi mannen flere sjanser for å prøve å holde på samlivet.

  

Inspector skrev (2 timer siden):

Ikke mange norske damer som setter familie, samhold, bolig,godhet o.l i høysetet

Se over. Hvor har du dette fra?

  

Sovna skrev (1 time siden):

Jeg lurer på om en del norske menn ønsker seg en thai-dame i håp om den minste motstands vei. De innbiller og forventer seg kanskje et kvinnemenneske som smiler 24/7, sier ja til alt, gir deg frokost på senga resten av livet og har munnen ustanselig åpen for lettere være klar til å ta imot veslegutt i buksa. Altså en real mannssjåvinist.

Jeg kjenner én. Om ikke identiske forventninger som ovenfor, så er jeg ganske sikker på at han så for seg en sjefsstilling i heimen. Slik ble det ikke. Denne dama har temperament som fy, og han går nå rundt i huset sitt som en dott i pysjamas..🤣

Det høres ut som du hadde fordommer som så viste seg å være usanne, da han slett ikke så for seg det du antok?

  

Gjest 219e3...fe5 skrev (25 minutter siden):

Bullshit er det så absolutt ikke. Kvinner tjener mindre i samme jobb. Dette er der forsket på. Legger ved forskning. 

https://forskning.no/kjonn-og-samfunn-okonomi/na-er-det-dokumentert-kvinner-tjener-mindre-enn-menn-i-samme-jobb/2117421

Denne kjøper jeg ikke uten videre. Kan det være at kvinner for eksempel tar ut mer foreldrepermisjon? Eller at de jobber mindre overtid? Eller andre mulige forklaringer? At de er mindre "aggressive" når det gjelder å be om lønnsforhøyelse?

Endret av Markiii
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Markiii skrev (15 minutter siden):

Det gjør jaggu norske kvinner også. Har du lest litt klagetråder fra kvinner så er det utrolig hva de finner seg i og hvor langt de går i å gi mannen flere sjanser for å prøve å holde på samlivet.

  

Se over. Hvor har du dette fra?

  

Det høres ut som du hadde fordommer som så viste seg å være usanne, da han slett ikke så for seg det du antok?

  

Denne kjøper jeg ikke uten videre. Kan det være at kvinner for eksempel tar ut mer foreldrepermisjon? Eller at de jobber mindre overtid? Eller andre mulige forklaringer? At de er mindre "aggressive" når det gjelder å be om lønnsforhøyelse?

En del av forklaringen er at mange kvinner har deltid pga barn. Kvinneyrker har generelt har lavere lønninger også.

Men så er også kvinner desidert mye mer sykmeldt i Norge enn menn også da, helt sykt iforhold til Sverige feks. Men dette har ikke noe med lønninger å gjøre. Men klart familie og barn osv gjør at de må ha fleksibilitet på jobben, med fravær fødselspermisjon etc.

Jeg tror det er ettervirkninger av tradisjonelle lønnsnivåer som henger igjen, samt at det er mye deltid og halve stillinger.

 

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
3 hours ago, Guest 219e3...fe5 said:

Spesifiser gjerne hvilke høye krav som blir satt, og hvor lite som blir levert.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det skal helst være høy lønn, se bra ut, bra personlighet og høy status. Helst levere i topp 10%-20%.

Når nesten alle kvinnene skal ha de beste mennene så ender det som er en mann som leverer 75 prosent opp med å konkurrere om bunnivået på damer. Naturlig nok for de fleste no-deal. Det ender rett og slett med at menn trekker seg fra markedet eller finner seg thai-dame.

Hadde det vært jevnere fordeling (altså kvinnene fordelte seg jevnere enn å gå for de absolutt beste mennene) ville det nok opplevdes som at man fikk bedre igjen for innsatsen i markedet. Akkurat nå er det svært mange menn som velger i dårlige damer eller damer som kommer som "ferdigpakke". Jeg har mindre og mindre problem med å forstå hvorfor noen har thai-dame.

Problemet til norske kvinner er at de sikter for høyt og ender opp barneløse (vi er nede på 1,4 barn per kvinne). Med vestlige kvinner reproduksjonsrate utsletter vi oss forholdsvis kjapt. 

 

 

 

Endret av Wisd0m
  • Liker 2
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

2.1 er minimums krav om en befolkning skal overleve....

Nå er vi under 1.5 og derfor forsvinner vi, det er umulig å komme opp derfra igjen.

Var en deprimerende diskusjon med Wolfgang og Hustad om dette, selvom jeg ikke er enig med Hustad i alt så har han mye kunnskap og viktige poenger.

1.21.02

 

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
  • Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Wisd0m skrev (6 minutter siden):

Det skal helst være høy lønn, se bra ut, bra personlighet og høy status. Helst levere i topp 10%-20%.

Når nesten alle kvinnene skal ha de beste mennene så ender det som er en mann som leverer 75 prosent opp med å konkurrere om bunnivået på damer. Naturlig nok for de fleste no-deal. Det ender rett og slett med at menn trekker seg fra markedet eller finner seg thai-dame.

Hadde det vært jevnere fordeling (altså kvinnene fordelte seg jevnere enn å gå for de absolutt beste mennene) ville det nok opplevdes som at man fikk bedre igjen for innsatsen i markedet. Akkurat nå er det svært mange menn som velger i dårlige damer eller damer som kommer som "ferdigpakke". Jeg har mindre og mindre problem med å forstå hvorfor noen har thai-dame.

Problemet til norske kvinner er at de sikter for høyt og ender opp barneløse (vi er nede på 1,4 barn per kvinne). Med vestlige kvinner reproduksjonsrate utsletter vi oss forholdsvis kjapt. 

 

 

 

Tenker du kanskje blander sjekkeappene mot hva som faktisk skjer i virkeligheten. Jeg kjenner ikke alle mulige damer så må nesten ta meg selv som eksempel.  Høy lønn ikke viktig, ikke noe feil med å se bra ut, men ikke et must,  høy status ikke viktig, faktisk så er det eneste som må være på plass personligheten. Det passer altså svært dårlig med en mannssjåvinist som behandler damer som en eiendel i stedet for en person.

Det er heller ikke sånn at man må ha et bunnivå dame som 75 % mann. I ethvert forhold så er det et av hvert kjønn (såsant man er heterofil hvertfall). Det er ikke sånn at når de 10 - 20 prosent beste menn er tatt så er de resterende 80 - 90 % damer noe crap.

Jeg har da hvertfall gjort min jobb når det gjelder reproduksjonen, med 5 barn,  men det gjør meg ikke til en underkuet dørmatte på hjemmebane av den grunn, som jeg har forstått det er noen menn som ønsker seg.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (3 minutter siden):

Tenker du kanskje blander sjekkeappene mot hva som faktisk skjer i virkeligheten. Jeg kjenner ikke alle mulige damer så må nesten ta meg selv som eksempel.  Høy lønn ikke viktig, ikke noe feil med å se bra ut, men ikke et must,  høy status ikke viktig, faktisk så er det eneste som må være på plass personligheten. Det passer altså svært dårlig med en mannssjåvinist som behandler damer som en eiendel i stedet for en person.

Det er heller ikke sånn at man må ha et bunnivå dame som 75 % mann. I ethvert forhold så er det et av hvert kjønn (såsant man er heterofil hvertfall). Det er ikke sånn at når de 10 - 20 prosent beste menn er tatt så er de resterende 80 - 90 % damer noe crap.

Jeg har da hvertfall gjort min jobb når det gjelder reproduksjonen, med 5 barn,  men det gjør meg ikke til en underkuet dørmatte på hjemmebane av den grunn, som jeg har forstått det er noen menn som ønsker seg.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Hvor står det at vi vil ha det?

Dette er fordommer bare, drittsekker finnes det både hos kvinner og menn, og både hos rike og vanlige folk.

Exit serien bygger feks løst på virkelige hendelser og rapporter fra kvinner i de situasjonene.

Det er statistikk som hevder det motsatte av det du sier. Årsaken til at folk finner dame i utlandet er fordi det er nada mulighet for noe seriøst forhold i Norge.

Du må ikke være rasshøl eller alkoholiker for at dette skjer, det gjelder idag ca 75% av norske menn, vil du si at alle disse er rasshøl?

Jeg har hjulpet familien til kona slik at søstrene hennes har fått utdanning og jobb og den ene er lærer allerede og en annen søster er snart bioingeniør... Så nå lærer hun læreren opp en klasse i jungelen ved et fjell. Elever som tidligere ikke hadde skole fordi ingen lærer fantes.

Nå kan de forsørge seg selv, og jeg blir så stolt når jeg vet at de kr vi har sendt gjør at en hel klasse i jungelen nå har undervisning....

Endret av Gouldfan
  • Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (9 minutter siden):

Hvor står det at vi vil ha det?

Dette er fordommer bare, drittsekker finnes det både hos kvinner og menn, og både hos rike og vanlige folk.

Exit serien bygger feks løst på virkelige hendelser og rapporter fra kvinner i de situasjonene.

Det er statistikk som hevder det motsatte av det du sier. Årsaken til at folk finner dame i utlandet er fordi det er nada mulighet for noe seriøst forhold i Norge.

Du må ikke være rasshøl eller alkoholiker for at dette skjer, det gjelder idag ca 75% av norske menn, vil du si at alle disse er rasshøl?

Jeg har hjulpet familien til kona slik at søstrene hennes har fått utdanning og jobb og den ene er lærer allerede og en annen søster er snart bioingeniør... Så nå lærer hun læreren opp en klasse i jungelen ved et fjell. Elever som tidligere ikke hadde skole fordi ingen lærer fantes.

Nå kan de forsørge seg selv, og jeg blir så stolt når jeg vet at de kr vi har sendt gjør at en hel klasse i jungelen nå har undervisning....

Du må gjerne komme med denne statistikken din på at det ikke er mulig å finne et seriøst forhold i Norge. De fleste menn greier det, så disse 75 % menn du påstår ikke finner seg en norsk dame det er ingen statistikk som kan støtte opp om dette. Vet ikke om du leste artikkelen jeg la ut tidligere i tråden om norske menn som avleverer kvinner på krisesentrene når de blir lei av damene, for så å sette seg på fly for å importere ei ny ei han kan utnytte...  Dette er noe man må prøve å få stoppet. At de aller fleste som importerer koner er snille og gode menn tror jeg på, men vi må ikke lukke øynene for de kvinner som kommer hit og faktisk trenger hjelp til å komme seg bort fra disse voldelige menn.

Forstår at du er stolt over å ha bidratt til at elevene har fått mulighet til utdanning. Det har du all grunn til å være. 🙂

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (20 minutter siden):

Du må gjerne komme med denne statistikken din på at det ikke er mulig å finne et seriøst forhold i Norge. De fleste menn greier det, så disse 75 % menn du påstår ikke finner seg en norsk dame det er ingen statistikk som kan støtte opp om dette. Vet ikke om du leste artikkelen jeg la ut tidligere i tråden om norske menn som avleverer kvinner på krisesentrene når de blir lei av damene, for så å sette seg på fly for å importere ei ny ei han kan utnytte...  Dette er noe man må prøve å få stoppet. At de aller fleste som importerer koner er snille og gode menn tror jeg på, men vi må ikke lukke øynene for de kvinner som kommer hit og faktisk trenger hjelp til å komme seg bort fra disse voldelige menn.

Forstår at du er stolt over å ha bidratt til at elevene har fått mulighet til utdanning. Det har du all grunn til å være. 🙂

 

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det er nok noen få som ødelegger for andre, jeg leste den saken og det var den samme mannen som dumpet hele 5 damer på krisesenteret...

Det med 75% er fakta, du tror det kanskje ikke men Hustad har rett. Han er bra på statistikk, det skal han ha.

Det er som jeg sier at Røkke, professorer og rikinger har mange kull med forskjellige damer.

I andre enden er det ikke det samme.

Dette viser akkurat det som er problemet, vi får ikke nok barn, fordi kvinner ikke vil ha barn, og fordi det er dyrt og det er en samfunnsutvikling som er dyster og det norske folk dør ut, om det ikke skjer noe mirakel.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar

Det vi i realiteten ser er ulempene ved å ha et rikt klasseløst samfunn.

I gamledager så var det en kone for rørlegger, for baker, for den fattige etc.

Det var skam om en fattig tjenestejente ble sammen med en godseier. Er jo masse historier og drama om dette, tilbake i tid kunne hun blitt brent på bålet.

Fælt ja, men det sørget komisk nok til at vi formerte oss...

Nå vil damene i alle sjikter opp i klasse, uansett bakgrunn.

Det er ikke det at de 69-75% menn er tapere, noen som han som dumpet 5 damer på krisesenteret er jo det.

Det er det at vi er et rikt klasseløst samfunn.

Jeg liker det, men det fører til at vi utdør.

Endret av Gouldfan
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a

Nå begynte jeg fælt å lure på hvordan denne diskusjonen hadde sett ut på et thailandsk eller phillipinsk diskusjonsforum mellom kvinner og menn 🤔

Jeg tenker vel at hvis mannen hadde hatt en Playstation der hadde den ikke blitt kastet ut. Damen hadde blitt kjempeglad for da kan hun koble på mikrofon og spille karaoke. Katten hadde selvsagt vært velkommen for den hadde holdt mus og skadedyr ute og beskyttet maten. Kvinnen hadde tatt vare på mannen for hvis han gikk fra hun eller han ble syk ville hun ikke hatt noe å spise.
Fattigdom ukompliserer kvinnelige i-lands prinsessenykker.

Så nei, jeg regner ikke med å måtte bli tøffel og gi fra meg Playstation 😂 og skulle thaidamen vise seg å være en sånn komplett bitch så er det rett ut døren.

Problemet til damer er at utseende er en deprecating asset som sakte forverres. Mannen sin lommebok derimot pleier å vokse med compounding interest og forfremmelser. Så helst ikke gift deg og hvis du gjør det er prenup et krav.

 

Anonymous poster hash: d2074...65a

Lenke til kommentar
1 hour ago, Guest 219e3...fe5 said:

Tenker du kanskje blander sjekkeappene mot hva som faktisk skjer i virkeligheten. Jeg kjenner ikke alle mulige damer så må nesten ta meg selv som eksempel.  Høy lønn ikke viktig, ikke noe feil med å se bra ut, men ikke et must,  høy status ikke viktig, faktisk så er det eneste som må være på plass personligheten. Det passer altså svært dårlig med en mannssjåvinist som behandler damer som en eiendel i stedet for en person.

Det er heller ikke sånn at man må ha et bunnivå dame som 75 % mann. I ethvert forhold så er det et av hvert kjønn (såsant man er heterofil hvertfall). Det er ikke sånn at når de 10 - 20 prosent beste menn er tatt så er de resterende 80 - 90 % damer noe crap.

Jeg har da hvertfall gjort min jobb når det gjelder reproduksjonen, med 5 barn,  men det gjør meg ikke til en underkuet dørmatte på hjemmebane av den grunn, som jeg har forstått det er noen menn som ønsker seg.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Så hva mener du er problemet?

Drar norske menn til Thailand og skaffer seg dame til tross for at de velter seg i attraktive norske damer?

Endret av Wisd0m
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (32 minutter siden):

Det er nok noen få som ødelegger for andre, jeg leste den saken og det var den samme mannen som dumpet hele 5 damer på krisesenteret...

Det med 75% er fakta, du tror det kanskje ikke men Hustad har rett. Han er bra på statistikk, det skal han ha.

Det er som jeg sier at Røkke, professorer og rikinger har mange kull med forskjellige damer.

I andre enden er det ikke det samme.

Dette viser akkurat det som er problemet, vi får ikke nok barn, fordi kvinner ikke vil ha barn, og fordi det er dyrt og det er en samfunnsutvikling som er dyster og det norske folk dør ut, om det ikke skjer noe mirakel.

Altså - det inngås ca 20.000 ekteskap i året. Ca 4000 av disse er med en norsk mann og en utenlandsk kvinne. Så at det er 75 % av norske menn som finner seg utenlandske damer det stemmer ikke. Nå vet ikke jeg hvor mange norske kvinner som gifter seg med en utenlandsk mann inni denne statistikken da, men regner med at norske damer ikke har samme behovet for å "kjøpe" seg kjærlighet som det norske menn har.

Jeg er enig med deg i at det fødes for få barn per norske kvinne. Årsaken er nok litt sammensatt. Men bedre fødsels- og barselomsorg kunne kanskje bidratt til en økning her.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (Akkurat nå):

Altså - det inngås ca 20.000 ekteskap i året. Ca 4000 av disse er med en norsk mann og en utenlandsk kvinne. Så at det er 75 % av norske menn som finner seg utenlandske damer det stemmer ikke. Nå vet ikke jeg hvor mange norske kvinner som gifter seg med en utenlandsk mann inni denne statistikken da, men regner med at norske damer ikke har samme behovet for å "kjøpe" seg kjærlighet som det norske menn har.

Jeg er enig med deg i at det fødes for få barn per norske kvinne. Årsaken er nok litt sammensatt. Men bedre fødsels- og barselomsorg kunne kanskje bidratt til en økning her.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Det der er jo feil, du kan ikke ta prosent for ekteskap inngått.

Du må ta single menn som er det ufrivillig.

Dessuten er det mye samboere og bonusfamilier nå også.

Du skal være glad for at 4000 gifter seg med utenlandske, ellers hadde det vært dystrere.

Men det hjelper ikke. Vi er under 1.5 og det betyr i praksis at det norske folk utdør.

 

  • Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Wisd0m skrev (9 minutter siden):

Så hva mener du er problemet?

Drar norske menn til Thailand og skaffer seg dame til tross for at de velter seg i attraktive norske damer?

Jeg ser ikke at det egentlig er et problem her.

Det som evt er et problem er at utenlandske damer blir utsatt for vold og misbruk når de blir lovet et godt liv i Norge. Det ser jeg på som et problem.

Jeg tenker at norske menn drar til Thailand (eller andre ikke vestlige land)  for å finne seg dame, ikke fordi de ikke kan få en norsk en, men fordi de ønsker en som ikke sier dem imot.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5
Gouldfan skrev (5 minutter siden):

Det der er jo feil, du kan ikke ta prosent for ekteskap inngått.

Du må ta single menn som er det ufrivillig.

Dessuten er det mye samboere og bonusfamilier nå også.

Du skal være glad for at 4000 gifter seg med utenlandske, ellers hadde det vært dystrere.

Men det hjelper ikke. Vi er under 1.5 og det betyr i praksis at det norske folk utdør.

 

Jeg har enda ikke sett noen statistikk på dine 75 %. Ganske utrolig om det du sier skulle stemme. Hvis jeg tar utgangspunkt i egen omgangskrets så er det maks 5 % av mannfolka som har en utenlandsk (ikke vestlig)dame.

Anonymous poster hash: 219e3...fe5

Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a
Gouldfan skrev (1 minutt siden):

Det der er jo feil, du kan ikke ta prosent for ekteskap inngått.

Du må ta single menn som er det ufrivillig.

Dessuten er det mye samboere og bonusfamilier nå også.

Du skal være glad for at 4000 gifter seg med utenlandske, ellers hadde det vært dystrere.

Men det hjelper ikke. Vi er under 1.5 og det betyr i praksis at det norske folk utdør.

 

Kanskje det ikke er så gale at det norske folk dør ut. MDGere vil dø ut. Feminister som ikke er villig til å inngå kompromiss vil dø ut. Incels og andre som har stor forakt for kvinner lider samme skjebne.

Mens oss som velger oss en sør øst asiat vil få store barnekull der barna får en god oppvekst av en kjærlig mor som er tilstede, og som ikke driver karrieredag.

Muslimene kommer helt klart til å bli en stor maktfaktor på grunn av høy immigrasjon og forplantningsvillighet. Så spørsmålet blir klarer Norge å forandre dem før de begynner å forandre Norge. Spør du meg kunne vi godt hatt en dæsj muslimsk konservatisme. Er absolutt å foretrekke litt nekting av håndhilsning fremfor tvangskvotering. Håndhilsning er en smittefare, og en burka er et klesplagg.

Anonymous poster hash: d2074...65a

Lenke til kommentar
Gjest 219e3...fe5 skrev (2 timer siden):

Man trenger heldigvis ikke en datingapp for å få seg dame da.

Nå syns ikke jeg at de tilfellene du nevner er helt overdramatiske da. Men i et forhold hvor man faktisk er likestilte (som vi er i vårt) så sier jeg alltid ja hvis han vil ut på noe, kunne aldri latt han kutte en noen hobby, som han heller ikke begrenser meg på noen måte. For det er det respekt og kjærlighet handler om. At man gjør det best mulig for den andre parten, for da gjør man også det beste for samlivet totalt.

Trist å høre om din norske oppvekst,  og så håper jeg at du har det fint der du er nå 🙂

Takk for det 💖

Jeg er fortsatt i Norge 2/3 av året.. :) 

Det funker forresten ikke så bra for norske damer heller nødvendigvis, dette er jo ei oppegående og ganske søt kvinne som har vært singel i 13 år! 

https://www.nettavisen.no/dating/tinder/situasionship/marie-har-vart-singel-i-13-ar-jeg-far-veldig-mange-meldinger-bade-fra-kvinner-og-menn/f/5-95-1267923

Min mistanke: hun sveiper på top 5-10% og ingen av de har insentiv til annet enn moro..

Det virker også som at det hele har blitt veldig komplisert når det pleide å være enkelt.. Fra artikkelen:

"En studie av 3600 Tinder-brukere viser at damene kun høyresveiper 4,5 prosent av mennene. Dermed får denne lille gruppen med menn svært høy forhandlingsmakt, og de kan dermed velger å hoppe bukk over kurtiseringen av de mange kvinnene som vil ha dem."

Endret av DukeNukem3d
Lenke til kommentar
Gjest d2074...65a
DukeNukem3d skrev (3 minutter siden):

Takk for det 💖

Jeg er fortsatt i Norge 2/3 av året.. :) 

Det funker forresten ikke så bra for norske damer heller nødvendigvis, dette er jo ei oppegående og ganske søt kvinne som har vært singel i 13 år! 

https://www.nettavisen.no/dating/tinder/situasionship/marie-har-vart-singel-i-13-ar-jeg-far-veldig-mange-meldinger-bade-fra-kvinner-og-menn/f/5-95-1267923

Min mistanke: hun sveiper på top 5-10% og ingen av de har insentiv til annet enn moro..

Det virker også som at det hele har blitt veldig komplisert når det pleide å være enkelt..

Hun sier: Jeg har dessverre vært veldig mye på «byen-stadiet»

Oversettelse: Har vært igjennom en masse menn på byn, nå klikker biologiske klokken på overtid og hun er desperat etter en beta til å ta vare på hun da alfaen ikke vil ha sex av hun lengre.

Jeg kan ta feil. Har ikke pluss abonnement, men det er det som umiddelbart slår meg etter å ha lest ingressen..

Ingen sympati fra meg

Anonymous poster hash: d2074...65a

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...