Gå til innhold

Demo av Call of Juarez (PC)


Anbefalte innlegg

Jasså? Jeg synes ikke den ligner på Chrome sin motor i det hele tatt. Chrome sin motor var fin, men veldig "flat". CoJ har en veldig dyp grafikk, og du ser muskler og bein i ansiktet til folk. Se f.eks. på sheriffen som blir skutt i begynnelsen. Kinnbeinet hans vises godt når solen skinner på ansiktet hans fra siden av. Slikt hadde ikke Chrome, og jeg tviler da sterkt på at en oppdatert versjon av denne motoren ville sett ut som CoJ.

 

Men det kan jo godt hende jeg tar grundig feil.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jasså? Jeg synes ikke den ligner på Chrome sin motor i det hele tatt. Chrome sin motor var fin, men veldig "flat". CoJ har en veldig dyp grafikk, og du ser muskler og bein i ansiktet til folk. Se f.eks. på sheriffen som blir skutt i begynnelsen. Kinnbeinet hans vises godt når solen skinner på ansiktet hans fra siden av. Slikt hadde ikke Chrome, og jeg tviler da sterkt på at en oppdatert versjon av denne motoren ville sett ut som CoJ.

 

Men det kan jo godt hende jeg tar grundig feil.

6582157[/snapback]

Hvem sier at det er samme motoren? Chrome kom ut i 2003. Men jeg skrev feil isted, det er deres egen Chrome Engine 2006 som brukes.

 

Call of Juarez also features incredible environments and beautiful sunsets.  These were achieved using Chrome Engine 2005, correct? Tell us about that.

 

PZ: We wanted our game to be incredibly playable and look great at the same time. That’s why we use our own game engine – the Chrome Engine 2006 which with close co-operation with nVidia was improved to use the Shader Model 3.0 and supports all modern per-pixel lighting and rendering techniques

- http://pc.gamezone.com/news/11_18_05_03_17PM.htm

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Hm , jeg får ikke spilt. Lastet ned demoen for andre gang nå. Får bare melding om at det er funnet "Skadelig kode" i en fil i demoen etter installasjon. Tviler litt på det stemmer.

6582918[/snapback]

Har akuratt samme problemet, så jeg må deaktivere f-secure for å spille det..

F-secure sier den er skadelig, men klarer ikke å identifisere viruset, så ikke vet jeg... :hmm:

Lenke til kommentar

En kamerat av meg i Tyskland hadde samme problemet. Han lasta også ned fra gamer - etter jeg sendte han link, men det kan jo se ut som det er F-Secure som har problemer. Selv bruker jeg Norman og får ingen meldinger.

 

f-secure found "win32 type" virus in three dll game files. i also have to shut down the virus program to play. but the definition of this virus says that it could be a unknown string and therefor it is possible that it is no virus.
Lenke til kommentar
Når jeg skulle installere spillet i går kveld kom det opp at det var funnet ett virus i spillmappa.

Lastet du ned fra Gamer.no? Og kan du finne ut nøyaktig hvilken beskjed du fikk (hvilket antivirusprogram bruker du)?

6579571[/snapback]

 

 

Her er ett bilde som viser hva jeg fant når jeg søkte i Ubisoft mappa. Ja jeg lasta ned fra gamer.no

Har F-secure ja, jeg slo det av når jeg installerte spillet for å prøve det :whistle:

post-41687-1154290226_thumb.jpg

Endret av tommmy
Lenke til kommentar
Hvis dette kommer på konsoll så bare glem å få slik grafikk. Her trenger man langt mere enn 512 MB ram.

Basert på hva? Hvordan forklarer du Oblivion? som ihvertfall etter min mening ser overall penere ut. HDR er en god del mer tydlig i CoJ og gir en mer "wow" inntrykk (selv syns jeg den er nokså overdrevet), men det bruker ikke mer minne enn hva som er tilfelle for Oblivion.

 

Det ligner litt på Unreal motoren, noen som vet åssen grafikk motor spillet bruker?

6581478[/snapback]

Chrome Engine 2005. Det ligner veldig lite på UE3.0 som har vist til langt penere grafikk enn dette.

6582122[/snapback]

 

I så fall må dette spillet streames noe det ikke gjør på PC verisjonen.

Konsollen har bare 512 MB ram og dette spillet så lastes det ned og ikke streames som i Oblivion.

 

Skal dette komme på en konsoll så blir det mange stoppe pauser med loading og tviler sterkt på at det blir noe særlig gøy

Lenke til kommentar

Call of Juarez flyter fint her.

 

AMD Athlon 64 X2 Dual Core 4400+

2048 MB RAM

GeForce 7800GTX

 

Kan være enig i at dette spillet krever litt for mye. Man kan ikke håpe og tro på at flere tusen pc-gamere skal oppgradere pc'en for ett spill. Greit nok at flesteparten har oppdatert innen ett år ellerno, i og med at det ganske sikkert kommer mange "next-gen" spill da. Call of Juarez slippes (ifølge play.com) 15/09/2006, så jeg tror neppe at systemkravene blir noe mindre enn de allerede er på demoen.

 

Meen, noen som veit hvordan jeg skal overleve brannen i kontoret til sheriffen? :blush:

 

#CallofJuarez på Quakenet :thumbup:

Endret av Shifty
Lenke til kommentar

heftig spill, digger det maks når du har "bullet-time" effekten, den er bare helt rå. Men har noen peiling på hvordan man kommer ut av varehuset som man løper over til når sheriff kontoret brenner. Jeg har skutt de to folka som står nede på bakken, men hvis jeg hopper ned, så dør jeg bare. Og hvor er helse-baren. Det er umulig å vite hvordan mye liv man har igjen?

 

Brannen i sheriff kontoret. løp opp i annen etage, åpne døre og se etter en stige som går opp på taket.

Lenke til kommentar

Jeg kjører forresten:

 

Resolution: 1024x768

Max refresh rate: 85 Hz

Full screen: On

Shader model: 3.0

Antialiasing: Off

Texture filtering: Anisotropic

Shadows: Medium

Shadow map size: 1024

Depth of field: On

Quick body disappear: Off

Material quality: High

Texture quality: High

Foliage quality: High

 

Hva er command for fps?

Lenke til kommentar

Finnes nok ingen in-game, men Fraps er et flott (gratis) program du kan laste ned og kjøre i bakgrunnen. Da kan du se din FPS. Med dette programmet kan du også ta screenshots ta opp filmer. :)

 

HPh, Det står da hvor mye liv du har igjen i nederste venstre/høyre hjørne.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...