Gå til innhold

Demo av Call of Juarez (PC)


Anbefalte innlegg

Jo, Oblivion sin grafikk er ganske så pen den også. Mye mer avansert. Likevel, Call of Juarez er det første spillet til folka bak det, og de bruker en ganske så egenutviklet motor, så det er jo faktisk VELDIG imponerende!!

Folka bak Oblivion har jo så mye penger og erfaring at grafikken i Oblivion burde være et minstekrav.

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Som jeg skrevet i flere andre tråder så spiller jeg konsoller for gameplay og PC for best grafikk og gameplay.

 

Ingen tvil om at Halo 3 eller GOW vil se bra ut. Men jeg trur det er liten vits å forvente at spill til konsoll vil komme opp mot PC nivå når det gjelder grafikken.

 

Men grafikk er ikke alt. Jeg har så lyst på DS Lite med Super Mario :)

Lenke til kommentar
Ingen tvil om at Halo 3 eller GOW vil se bra ut. Men jeg trur det er liten vits å forvente at spill til konsoll vil komme opp mot PC nivå når det gjelder grafikken.

Jeg vil påstå at den allerede har gjordt det og hvis GoW kommer nå i september vil det neppe være noen PC spill ute da til å matche den grafikken.

Lenke til kommentar
Ingen tvil om at Halo 3 eller GOW vil se bra ut. Men jeg trur det er liten vits å forvente at spill til konsoll vil komme opp mot PC nivå når det gjelder grafikken.

Jeg vil påstå at den allerede har gjordt det og hvis GoW kommer nå i september vil det neppe være noen PC spill ute da til å matche den grafikken.

6593469[/snapback]

 

Du tar feil der. Konsollen har 512 minne og textures er textures og ikke noe å gjøre med det.

GoW blir sikkert bra, men det kan ikke måle seg opp mot PC.

 

Åssen spill i dag kan måle seg opp mot PC forresten? Skulle gjærne sett spill som kan matche F.E.A.R, BF2, Call of Juarez, Farcry og mange flere.

 

Konsoll er og blir en konsoll. Har man ikke 10+ å svi av så er konsollen er bra alternativ. Man får mye for pengene, men å sammenligne med en PC blir bare for dumt.

Lenke til kommentar

Har ikke sett slik grafikk på PC før jeg ihvertfall. Oblivion har bra grafikk det men ikke på dette nivået. Vises kanskje dårlig i demoen men se på screenshotsa fra Call of Juarez da. Det er jo ekstremt detaljert og det ligner jo på FMV klipp egentlig. Men for første gang i historien så er gameplayet like bra som grafikken i et fps spill.

Lenke til kommentar
Du tar feil der. Konsollen har 512 minne og textures er textures og ikke noe å gjøre med det.

Teksturer kan komprimeres og som nevnt vil jeg tro 3Dc vil bli mer utbredt brukt på Xbox360. Man slipper også å ha samme kopi av det to steder slik man må på PC. Men ellers er det rikitg, men det er også andre elementer her, som framebufferet som kan raskt bli langt større på PC.

 

GoW blir sikkert bra, men det kan ikke måle seg opp mot PC.

Sett at spillet kommer i september, hvilkne PC spill er det den ikke vil måle seg opp mot?

 

Åssen spill i dag kan måle seg opp mot PC forresten? Skulle gjærne sett spill som kan matche F.E.A.R, BF2, Call of Juarez, Farcry og mange flere.

FarCry Instincts Predator overgår PC versjonen samt Xbox360 versjonen av F.E.A.R vil få HDR og bedre shader effekter. GRAW, Oblivion og PGR3 måler seg fint opp mot tilsvarene spill eller sjangere på PC'en.

 

...you turn all the detail sliders up on the PC version of FEAR...we brought that over to the 360 and still had some more room, so we added features, like HDR.

 

Konsoll er og blir en konsoll. Har man ikke 10+ å svi av så er konsollen er bra alternativ. Man får mye for pengene, men å sammenligne med en PC blir bare for dumt.

6594465[/snapback]

Nei det blir ikke dumt. Xenos har mer funksjonalitet og flere og kraftigere shader ALU'er enn enn noen PC part per idag. Samt med en fixed plattform kan man få langt mer ut av den sammenlignet med en PC med samme ytelse.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
Hvorfor kan jeg ikke spille dette spillet ? etter loadingen så kommer det bare en svart skjerm. må restarte PC'en etter.

 

Jeg har en Amd athlon 64 4000+

2gb DDR ram

2 sapphire radeon X1800 xt Crossfire

 

Er det noe med PC spec som gjør det ?

6602846[/snapback]

 

Nei, det har absolutt ikke noe å gjøre med PC specs'a dine. Prøv å installere nyeste driveren til ATI kortet ditt, og DirectX 9.0c, hvis du ikke har gjort det allerede.

Lenke til kommentar
Hvorfor kan jeg ikke spille dette spillet ? etter loadingen så kommer det bare en svart skjerm. må restarte PC'en etter.

 

Jeg har en Amd athlon 64 4000+

2gb DDR ram

2 sapphire radeon X1800 xt Crossfire

 

Er det noe med PC spec som gjør det ?

6602846[/snapback]

 

Nei, det har absolutt ikke noe å gjøre med PC specs'a dine. Prøv å installere nyeste driveren til ATI kortet ditt, og DirectX 9.0c, hvis du ikke har gjort det allerede.

6602900[/snapback]

 

Ja. har directx 9.0c og nyeste driverene. når det blir svart å låser seg. og når jeg trykker Reset knappen på pcen. så slår maskinen seg av. isteden for å reboote. må vente 20 sekunder før jeg kan slå den på igjenn. slår jeg den på rett etter at jeg har trykket på reset så starter den å slår seg av etter sirka 1 sekund :/

 

 

og til Hr.Jenssen. Pc en er ikke overclocket

Lenke til kommentar

Dette er noe av det artigste jeg har prøvd på lenge!! Gleder meg som en jugoslavisk fjellgeit til den 15 og ville kamper på nettet :dribble:

Kjører bra på 1028*960 og nesten alt på maks med 1 gig ram, 3500, x800xl, sleit litt i skogen.

 

Edith: Herre Jeremiah! Prøvde buen nå, grummeste våpnet i hele spillet. Buene i Oblivion ta dere en bolle! Rei på hesten og planta en pil i slow motion midt mellom øynene på en indianer!! Bør prøves! :p

post-85441-1154610567_thumb.jpg

Endret av TheroNius
Lenke til kommentar

Det er ikke så lurt å se på Play når man skal ha datoer, da de ofte farer med feilinformasjon. Uansett, det er sikkert 15. september da. Gleder meg virkelig. Skal definitivt kjøpe det, og råder alle som skal skaffe spillet om å gjøre det samme (altså kjøpe, ikke laste ned). Slike nykommere innen spillindustrien fortjener all støtte de kan få når de lager produkter som florerer av kvalitet. :)

Lenke til kommentar

Techland er vel ikke akkurat en 'nykommer innen spillindustrien', men jeg støtter deg fullt og helt i at dette spillet bør en skaffe seg på ærlig vis.

 

Mye candy som ligger på multiplayerdelen i det minste, om man skal tro websiden man blir linket til når demoen avsluttes :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...