Gå til innhold

Demo av Call of Juarez (PC)


Anbefalte innlegg

Tror faktisk det ikke er forskjellige maps i det hele tatt. I demoen er det ingen loading mellom plassene. Alt foregår seamlessly som i Oblivion. Man kan lissom ri opp til fjellet og se ned på bondegården du var på for 5 minutt sida :)

Rimelig svært og ikke minst satan så detaljert.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hey, får denne erroren når jeg prøver å starte et map.

Regner med det er fordi jeg har for dårlig data, en gammel hingst av en 1.6ghz, 1g ram, geforce4 osvosv. Pleier som oftest å bli kastet ut av spillene i oppstartsfasen når det er datan som er for dårlig, så lurer på om det kan være noe annet galt, sånn at jeg i det minste kunne hakket meg igjennom første level, for dette så rå fett ut!

 

errorxt1.th.jpg

Lenke til kommentar

Du kan spille et brett som Ray og et brett som Billy, begge brettene er vidt forskjellige fra hverandre. De er faktisk lengre enn "vanlige" demobrett bruker å være.

 

Ja, jeg synes det er interessant nok til å gå gjennom demoen flere ganger. At du har flere valg å gjøre underveis som Billy hjelper gpdt på. Den enestående stemningen når du spiller som Ray er også nok til å få deg til å måtte spille gjennom minst en gang til. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
Grafikken er helt rå! Men hvordan setter man på AA i spillet?

Den er ikke justerbar hos meg

6576701[/snapback]

 

 

Du kan vell ikke bruke AA med Shader Model 3.0

 

Sett ned Shader Model til 2.0.

 

Da skal det gå ann å justere på AA.

6576852[/snapback]

 

Kan man ikke generelt i spill eller bare i dette spillet?

Lenke til kommentar

Du kan vell ikke bruke AA med Shader Model 3.0

 

Sett ned Shader Model til 2.0.

 

Da skal det gå ann å justere på AA.

6576852[/snapback]

 

Kan man ikke generelt i spill eller bare i dette spillet?

6577674[/snapback]

Jeg har ikke prøvd demoen ennå, men jeg vil anta spillet har støtte for float point HDR.

GeForce 6 og 7-serien har ikke mulighet for å kjøre MSAA med FP HDR, dette er noe kun Radeon X1x00-serien til ATi kan per idag (hvis tilrettelagt for det, enten i spillet eller i driver).

FP HDR har forøvrig egentlig ikke noe med SM3.0 å gjøre, men utviklerene har vel lagdt denne funksjonen under SM3.0 instillingen for enkelhets skyld da det er ingen SM2.0 kort som har støtte for dette.

Endret av MistaPi
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...