Gå til innhold

Demo av Call of Juarez (PC)


Anbefalte innlegg

Jævlig fett spill ja. Lyden var helt über, og det gir en helt herlig følelse når du spiller. Men pc'en min takler ikke grafikk kravene, og det syntes jeg er ganske sykt! Men jaja, virker som det er ganske dårlig opptimalisert, og jeg tror dette kan fikses på et vis. Gleder meg sykt til helversjonen kommer! :dribble:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Dette er veldig som Oblivion satt i westernsetting ihvertfall. Det er ikke bare pang pang og så går du videre. Det er en hel westernverden du løper rundt i. Veldig troverdig og kult :)

 

Dette er noe av det kuleste jeg har prøvd på mange år.

6574095[/snapback]

 

Er det sivilie som tusler rundt? At du kan gå hvor du vil og gjøre forskjellige ting?

Lenke til kommentar
Dette er veldig som Oblivion satt i westernsetting ihvertfall. Det er ikke bare pang pang og så går du videre. Det er en hel westernverden du løper rundt i. Veldig troverdig og kult :)

 

Dette er noe av det kuleste jeg har prøvd på mange år.

6574095[/snapback]

 

Er det sivilie som tusler rundt? At du kan gå hvor du vil og gjøre forskjellige ting?

6574184[/snapback]

 

 

nei, det er helt fast der du skal ingen frihet på den måten der.

Lenke til kommentar

Jeg elsker demoen, og jeg skal definitivt kjøpe spillet, samme hva. Herregud så bra det er. Det er nesten ikke til å tro! At det skal polakker til for å lage et virkelig westernspill, tragisk av amerikanerne!!

 

EDIT: Jeg siterer meg selv fra den andre CoJ-demo-tråden:

 

Hvilket spill er det du har postet bilde fra, Xantir? Det er i allefall ikke Outlaws.

 

Anyway, jeg har nå spilt den tyske versjonen av demoen (holder på å laste ned den engelsk-talende versjonen nå).

Dette spillet har potensiale til å bli KNALLBRA! Gun kan gå og legge seg. I Call of Juarez har vi stemning, stemning og atter stemning. Skuespillet, grafikken, musikken, gameplay'et, handlingen, historien... Bare det å vandre rundt i lansbyen mens jeg hører min (pastor Ray's) stemme buldre opp fra bibelen, mens støvballer fyker bortover gata, og musikken majestetisk durer i bakgrunnen kan få hvem som helst til å grøsse.

 

Dette spillet har potensiale til å vekke western-sjangeren innen spillverdenen. Herregud for et knallbra spill dette kan bli!

 

EDIT: Nå har jeg spilt den engelsk-talende demoen også, og den er bare enda bedre! Det er helt utrolig hvor bra dette spillet er! Herregud! Følelsen av å plante en vellykket pil i hodet på en eller annen badguy er orgasmisk. Spillet har også noe annet jeg ikke hadde forventet: Frihet! Ved flere anledninger kan du selv velge hva du vil gjøre, uten at spillet gjør det opplagt for deg.

 

Et eksempel er jo når du som Billy skal stjele hesten til rancheren. Der inne i huset finner du også en revolver du kan ta, uten at det har blitt sagt noe om det gjennom tips eller lignende. Du må ikke ta den (men det viser seg at den er svært handy senere).

 

Et annet godt eksempel er når Billy møter på Apache-indianerne litt senere i demoen. Der kan du...

 

A: Velge å snike deg rundt indianerne, og fortsette til fots uoppdaget, men det vil ta tid å gå, da veien er lang.

B: Brase inn i dem og skyte dem ihjel (riktignok helst hvis du har plukket opp pistolen tidligere, da pisken krever mye ferdigheter til for å ta ut tre indianere med toløpshagler), noe som er livsfarlig, og du bør finne en god posisjon å sette deg i, for det skal ikke mange skudd fra haglene deres til for å ta kverken på deg!

C: Stjele en av hestene deres, men da må du belage deg på at en av indianerne hiver seg på hesteryggen og kommer etter deg. Da er det, igjen, best om du har plukket opp pistolen tidligere.

 

Igjen, disse tre muligheten fortelles det ingen ting om, så det er opp til det oppvakte sinn å oppdage slike muligheter.

 

Jeg kan se for meg at vi får massevis av slike scenarioer utover spillets gang. Bar-slagsmål, togran, osv høres også veldig interessant ut.

 

På toppen av kaka finner vi selvsagt kirsebæra: COOP-MULIGHETER! :dribble:

6571515[/snapback]

 

Lastetidene er, som dere sier, utrolig lange. Heldigvis er dette slike "problemer" som alltid blir fikset i spill, enten før release, eller i en patch. Mange spill hadde lange lastetider før, men har fått bedre etter hvert (BF2, f.eks.).

 

Grafikken elsker jeg. Jeg har ikke akkurat verdens beste PC (dog informasjonen i min profil er utdatert, har ikke giddet å skrive inn det nye), men jeg fikk ganske så høye instillinger uten å få dårlig FPS. Det var en virkelig fin grafikk, synes jeg. Den passer kjempebra til spillet.

 

Men altså... det er nesten ubeskrivelig hvor bra dette spillet er! Åååååh, som jeg gleder meg til fullversjonen, som får COOP i tillegg til den geniale singleplayer-kampanjen! :dribble:

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar

Var hysterisk morsomt å spille Billy ihvertfall. Møter på indianere og alt mulig :!: Men de er bedre til å skyte enn vanlige cowboyer og de tar av helt når du får dem irritert. Samme om du rir raskere enn lynet så løpet de etter. Nei dette skal kjøpes minst to ganger for å støtte en fabelaktig utvikler !

Lenke til kommentar

veldig gøy å spille, gleder meg til det kommer ut, dette skal skaffes

 

men som tidligere sagt lang loading og krever masse. En ting eg syns de kunne ha ordna er når du bærer store kasser, de dekker jo heile skjermen nesten :/

Lenke til kommentar
Testet d nå, og får generelt svært dårlig ytelse, selv på low. Dette med 7800gt, 1gig og 3200+. Alle drivere er nye.

 

Har savnet et western-spill. Dette ser lovende ut må jeg si!

6575187[/snapback]

 

Nå har jeg ikke testet det, men litt merkelig at du får dårlig ytelse med systemet ditt på low. Kanskje du må ha 2GB minne

Lenke til kommentar

PsychoDevil, det var snåle saker. Jeg har et 7900GT-kort, 2GB Ram, en 64 3200 prosessor (klokket), og jeg kan spille med alle instillinger høyest mulig, og oppløsning på 1152*ett-eller-annet. Jeg har ingen FPS-problemer, så jeg skjønner ikke hvorfor du skulle ha det. Jeg tror det er på tide at du renser PC'en, den kan være full av dritt som senker den. Det kan egentlig ikke være noe annet svar på problemet, da jeg kun har en tøddel kraftigere PC enn deg, og likevel får god ytelse med høye instillinger.

 

EDIT: Jokko88, det er enda flere måneder igjen til spillet kommer, så du skal ikke ha noe spesielt å frykte. Spillet er ikke ferdigutviklet enda. :)

Endret av Hr. Jenssen
Lenke til kommentar
PsychoDevil, det var snåle saker. Jeg har et 7900GT-kort, 2GB Ram, en 64 3200 prosessor (klokket), og jeg kan spille med alle instillinger høyest mulig, og oppløsning på 1152*ett-eller-annet. Jeg har ingen FPS-problemer, så jeg skjønner ikke hvorfor du skulle ha det. Jeg tror det er på tide at du renser PC'en, den kan være full av dritt som senker den. Det kan egentlig ikke være noe annet svar på problemet, da jeg kun har en tøddel kraftigere PC enn deg, og likevel får god ytelse med høye instillinger.

 

EDIT: Jokko88, det er enda flere måneder igjen til spillet kommer, så du skal ikke ha noe spesielt å frykte. Spillet er ikke ferdigutviklet enda. :)

6575554[/snapback]

 

 

Bra forslag, men det har jeg akkurat gjort :dontgetit:

 

Hadde imidlertid AA på 4x, noe som mest sanynsynlig senket ytelsen betraktelig (22-50fps, mest på 30/40)

Endret av PsychoDevil98
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...