Gå til innhold

Demo av Call of Juarez (PC)


Anbefalte innlegg

Har nå testet ut shader 3.0 og shader 2.0 med AA.

Ingen tvil at spillet ser mye bedre ut med shader 3.0 :)

6578209[/snapback]

Det blir fort en smaksak, jeg er villig til å ofre ganske mye for å få AA. Spesielt med HDR kan aliasing bli veldig ille da det legger til mer kontrast.

Er det noen andre forbedringer enn HDR med SM3.0? som forøvrig ser ut å ha nokså overdrevet bloom.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm.. krever ikke så mye da??

Min AMD Athlon 2000+ (ja vet, træg, men skal oppgraderes asap), ATi Radeon X800XT, 1536MB Ram klarte å dra igang spillet på 1024*768, alt på high, men uten AA/AF. HRD var til og med og på! (sæff shader model 2 for kortet klarer ikke noe anna...)

Men med disse settingsa hadde jeg rundt 30-40FPS, noe som ikke er galt i det hele tatt for min pc =)

Så skrur ned bittelitt så går det skamjevnt =)

Men fikk også loadingtimes på opptil 4-6 minutt.. Jævlig plagsomt, men fætt spill! :D

Lenke til kommentar
Har nå testet ut shader 3.0 og shader 2.0 med AA.

Ingen tvil at spillet ser mye bedre ut med shader 3.0 :)

6578209[/snapback]

Det blir fort en smaksak, jeg er villig til å ofre ganske mye for å få AA. Spesielt med HDR kan aliasing bli veldig ille da det legger til mer kontrast.

Er det noen andre forbedringer enn HDR med SM3.0? som forøvrig ser ut å ha nokså overdrevet bloom.

6578334[/snapback]

 

Dette er faktisk det første spillet jeg vil ha shader 3.0 i stedet for AA. Det ser mye mere ekte ut og levende ut.

Fargene blir så tamt og kjedelig med shader 2.0 i dette spillet her.

Endret av avanore
Lenke til kommentar
Hmmm.. krever ikke så mye da??

Min AMD Athlon 2000+ (ja vet, træg, men skal oppgraderes asap), ATi Radeon X800XT, 1536MB Ram klarte å dra igang spillet på 1024*768, alt på high, men uten AA/AF. HRD var til og med og på! (sæff shader model 2 for kortet klarer ikke noe anna...)

Men med disse settingsa hadde jeg rundt 30-40FPS, noe som ikke er galt i det hele tatt for min pc =)

Men du får heller ikke HDR med SM2.0 instillingen i dette spillet.

Lenke til kommentar
Dette er faktisk det første spillet jeg vil ha shader 3.0 i stedet for AA. Det ser mye mere ekte ut og levende ut.

Fargene blir så tamt og kjedelig med shader 2.0 i dette spillet her.

6578757[/snapback]

FP HDR istedet for AA mener du vel. SM3.0 utelukker ikke AA, det er bare at dette spillet har tatt FP HDR under SM3.0 instillingen.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...