Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Knuteskolen og Spikkeskolen er veldig sær humor, men hvis det er din type humor så er det faktisk ganske bra. De legger inn så mye sært og rart i hver episode at det til sammen utgjør en ironisk humor-mos som jeg liker. Eksempelvis colaen i første episode av Spikkeskolen, vinen i gårsdagens episode eller den latterlige forskjellen i tykkelsen på pinnene under Spikk en pinn konkurransen.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Har hele tiden lurt på hvorfor de sier post 3 ganger.

Hva ligger bak det ?

 

Det sier de bare for å kødde med Basse. Regelen er slik at "postkasse" skal gjentas av de to småjentene ... Har vært slik siden første sesong, mener jeg å huske ...

Lenke til kommentar

Det er kun sutring om penger. Det som gjør meg forbanna og som rr aldri nevner, er at de har gitt bort rettighetene til jinglene de selv har laget! For hva da? Noen usle sølvmynter? Svikere! De har lagd det selv, da burde de aldri gitt fra seg rettighetene til verdens største drittsekker (platebransjen).

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det var ikke akkurat noe svar på hvorfor, men. Grunnen ligger vel i jingelen. "Postkasse postkasse postkasse"

 

Mulig det, men jeg tok den lettbeinte varianten da kanskje ... ph34r.gif

 

Han spurte om hvorfor de gjentok post - og det har jeg oppfattet slik at det er noe de to fnisete småjentene kan finne på å gjøre på kødd. Ellers så høres ikke din forklaring angående postkasse (postkasse postkasse) så helt halvgæren ut ...

Endret av Bruker-95147
Lenke til kommentar

Det er kun sutring om penger. Det som gjør meg forbanna og som rr aldri nevner, er at de har gitt bort rettighetene til jinglene de selv har laget! For hva da? Noen usle sølvmynter? Svikere! De har lagd det selv, da burde de aldri gitt fra seg rettighetene til verdens største drittsekker (platebransjen).

 

Jeg tror du har misforstått...

 

Det var ikke akkurat noe svar på hvorfor, men. Grunnen ligger vel i jingelen. "Postkasse postkasse postkasse"

 

Mulig det, men jeg tok den lettbeinte varianten da kanskje ... ph34r.gif

 

Han spurte om hvorfor de gjentok post - og det har jeg oppfattet slik at det er noe de to fnisete småjentene kan finne på å gjøre på kødd. Ellers så høres ikke din forklaring angående postkasse (postkasse postkasse) så helt halvgæren ut ...

 

Den høres ikke halvgærn ut fordi den stemmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...