Gå til innhold

Radioresepsjonen - Diskutér tidenes lettbeinte underholdningsprogram her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

For noen brødhoder de er. Hvordan er det mulig å si "drepe den siste pandaen kan jeg ta. utrydde en rase dyr? Utrydde en rase dyr, dyr, dyr. Ikke så usympatisk som å drepe en menneskerase".

 

Ehh... pandaer er en ART. Utrydde en ART. Mennesker er også dyr. Å utrydde en rase dyr utelukker ikke å utrydde en menneskerase.

Lenke til kommentar

Jøss, har ikke sett denne tråden før. Hører på de hver dag, om jeg kan.

Har lastet ned alle episodene, helt fra 2006. Har de på en minnepinne som jeg har i bilen, så jeg kan høre på RR hver gang jeg er ute med bilen :love:

 

De er så geniale at Golden og Antonsen i misjonen virker kjedelig i forhold! :)

Endret av Kjetil_90
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

De er ingen elitefolk, nei. Det skal være sikkert.

 

Blir til tider forskrekket over hvor lite kunnskap gutta sitter inne med.

 

Men klarer du å detekte når de spiller dum for å skape god underholdning og få mange "svette" illsinte tilbakemeldinger?

 

Selv synes jeg de er tre helt alminnelige fyrer som har skapt ett knasende godt produkt basert på det lille vettet de innehar ... Man kan nesten grøsse over hvor bra det kunne blitt hvis de var tre "skærpinger" sammen ...

Lenke til kommentar

For noen brødhoder de er. Hvordan er det mulig å si "drepe den siste pandaen kan jeg ta. utrydde en rase dyr? Utrydde en rase dyr, dyr, dyr. Ikke så usympatisk som å drepe en menneskerase".

 

Ehh... pandaer er en ART. Utrydde en ART. Mennesker er også dyr. Å utrydde en rase dyr utelukker ikke å utrydde en menneskerase.

Lettbeint...

Endret av Jotun
Lenke til kommentar

Argh, ambivalent rundt den nye sendtida. Går nå glipp av en halvtime fordi jeg kan liksom ikke være den kjipe typen som ikke blir med i kantina til lunsj, men heller sitter på kontoret for å høre på RR :) Samtidig er det litt digg å få noe RR etter lunsj også, en liten dessert.

Lenke til kommentar

Argh, ambivalent rundt den nye sendtida. Går nå glipp av en halvtime fordi jeg kan liksom ikke være den kjipe typen som ikke blir med i kantina til lunsj, men heller sitter på kontoret for å høre på RR :) Samtidig er det litt digg å få noe RR etter lunsj også, en liten dessert.

 

Jeg er ofte ferdig med lunsj til rett over 11. Så hurra!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...