Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sinker i trafikken! Da mener jeg folk som f. eks. holder 60 i 80-sona uten noen god grunn.

 

Det vil si at de ikke har henger på bilen, det er en vanlig bil og ikke mopedbil og det er perfekte kjøreforhold, men allikevel så skal de daffe avgårde og samle milelang kø.

9549827[/snapback]

Jeg irriterer meg over folk som deg, jeg. Som absolutt MÅ kjøre fortest mulig, uten vilje til å kjøre forbi. Jeg har personlige grunner til å ta det rolig i trafikken, men den kan ingen andre se.

Lenke til kommentar
Sinker i trafikken! Da mener jeg folk som f. eks. holder 60 i 80-sona uten noen god grunn.

 

Det vil si at de ikke har henger på bilen, det er en vanlig bil og ikke mopedbil og det er perfekte kjøreforhold, men allikevel så skal de daffe avgårde og samle milelang kø.

9549827[/snapback]

Jeg irriterer meg over folk som deg, jeg. Som absolutt MÅ kjøre fortest mulig, uten vilje til å kjøre forbi. Jeg har personlige grunner til å ta det rolig i trafikken, men den kan ingen andre se.

9549949[/snapback]

 

Det er farlig å kjøre treigt i trafikken. Hvorfor tror du det er så mange uhell med moped? Hvis alle skal gjøre forbipasseringer hele tiden, så vil traffikken bli mye farligere.

 

80 sone, betyr ikke "du kan ikke kjøre fortere enn dette, men du kan kjøre så treigt du vil", men "denne farten må du holde. Ikke mindre, eller mer".

Endret av Slurt-is
Lenke til kommentar

Hva er vitsen med at folk ligger i 50 i 80-sona uten grunn. Og selvfølgelig kjører jeg forbi når jeg får kjangs til det, men er ikke alltid man har mulighet til å komme forbi, hvis det er mange svinger og korte sletter eller mye trafikk, for eksempel.

 

Jeg snakker ikke om å komme fram fortest mulig, men om å ikke lage lange køer unødvendig.

Lenke til kommentar
Jeg har personlige grunner til å ta det rolig i trafikken, men den kan ingen andre se.

9549949[/snapback]

 

Da burde du holde deg unna traffikerte veier inntil du har løst problemene dine. Med mindre forholdene tilsier det er det ingen grunn til å kjøre sakte. Det vil bare skape irritasjon, som igjen skaper farlige situasjoner.

Lenke til kommentar
Jeg har personlige grunner til å ta det rolig i trafikken, men den kan ingen andre se.

9549949[/snapback]

 

Da burde du holde deg unna traffikerte veier inntil du har løst problemene dine. Med mindre forholdene tilsier det er det ingen grunn til å kjøre sakte. Det vil bare skape irritasjon, som igjen skaper farlige situasjoner.

9550836[/snapback]

 

Jau, hvis du ikke tør å kjøre opp til fartsgrensa når forholdene tilsir det så burde du heller ta noen kjøretimer for å overvinne frykten.

Lenke til kommentar
FOlk som ikke hilser når du stopper for dem, eller slipper dem inn i trafikken når du egentlig ikke trenger.

Merkelig nok er det nesten ingen kvinner som hilser, og mesteparten av menn som hilser. Det burde vært en egen del på teorikurset for kvinner, der de bare lærer høflighet i trafikken.

9551033[/snapback]

Kvinner er for stressa med selve kjøringa til å tenke på høflighet i trafikken.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...