Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Håhåhå, jeg bør virkelig finne ut hvordan man gjør sånn at filmtitlene blir på engelsk igjen på imdb, ellers blir livet surt framover.

 

Alt på top 250 gir ikke mening lenger, har ingen som helst anelse over hvilke filmer jeg har sett.

 

Hvordan i helvete skulle jeg vite at "Mafiabrødre" er Goodfellas?

 

"Rekviem om en drøm"

Faen så stygt.

Endret av ikkespisgress
  • Liker 6
Lenke til kommentar

Hva i helvete er det for noe tull?! Norske titler? Å herregud... :wallbash:

Sikkert Norsk Språkråd som har skylda, de bruker jo å blande seg borti alt mulig fjas.

 

Edit: Er bare å sette "Title display country" til original i prefs, så er det fikset.

Endret av WarpX
Lenke til kommentar

Våpenduden i klassa skulle forklare om HVU idag, sto ved katateret.

Etter den improviserte "presentasjonen" svarte han på spørsmål.

Læraren spurte: "Kor mange får reise til USA då?"

"Kvart fylke har ei kvote på rundt 6 personar."

Då slo blondina til.

"KVOTE!?!?! Snakk norsk slik at vi forstår deg!"

 

facepalm.jpg

Endret av svelemoe
  • Liker 7
Lenke til kommentar

Jeg hater når jeg skriver inn en nettadresse i nettleseren, og nettleseren plutselig legger inn en ny adresse mens jeg skriver.

 

Det skjer gjerne på Hotmail når jeg logger ut. Den går da inn på den trege siden www.msn.com, og imens jeg skriver www.diskusjon.no, spretter www.msn.com inn.

 

Blir gjerne sånn, ettersom jeg fortsetter å skrive uten å oppdage at nettleseren herper tekstfeltet:

 

http://no.msn.com/iat/us_no.aspxdiskusjon.no

 

Når jeg trykker Enter, får jeg selvsagt feilmelding.

 

Hvorfor kan ikke nettleseren la tekstfeltet være i fred når jeg skriver der?

 

Det skal nevnes at Hotmail er noe jeg sjelden bruker. Men når nettet er tregt, kan det skje andre steder.

Endret av Mannen med ljåen
Lenke til kommentar

Enig i den der. Tillegg er det også slitsomt at nettlesere ikke retter skrivefeil lenger / slått av gjennkjenning. Før var det ingen problemer å skrive www.dikusjon.no eller diskusjon.nol, nettleseren fant sida likevel og videresendte. Nå er det 404 ved minste skrivefeil.

Lenke til kommentar

Irriterer meg ikke "grenseløst", men jeg synes det er ganske så patetisk at folk i forumet lager andre kontoer bare for å gi kommentarene sine "Positiv tilbakemelding" som om det har noe penisforlengende effekt....

 

Er vel heller e-penisforlenger.

 

 

Irriterer meg over at jeg er blitt syk og var for sent til å ta smurf sin kur mot det.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...