Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Irriterer meg over supersyklistene i Oslos gater. De tråkker og flyr sikksakk gjennom vanlige personer som prøver å komme seg helskinnet frem til målet sitt.

 

Idag ble også en person såvidt nedkjørt av en typisk supersyklist. Sportsdrakt og drikkeflaske og hele pakka. Full fart gjennom en mengde mennesker som akkurat har gått av ferga.

 

Jævla galninger.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at når jeg sykler hjem fra skolen (screw busskort, kjøp stilongs :yes: ) svirrer folk frem og tilbake i nedoverbakken med ørerpropper.

 

Dermed hører de ikke at jeg skriker til dem og de tar opp over 70% av fortauet. Så må jeg stoppe for ikke krasje og må (nesten) sykle inn i dem for at de skal fatte at jeg er der.

Lenke til kommentar

Irriterer meg over at når jeg sykler hjem fra skolen (screw busskort, kjøp stilongs :yes: ) svirrer folk frem og tilbake i nedoverbakken med ørerpropper.

 

Dermed hører de ikke at jeg skriker til dem og de tar opp over 70% av fortauet. Så må jeg stoppe for ikke krasje og må (nesten) sykle inn i dem for at de skal fatte at jeg er der.

 

Er vel heller du som skal skaffe deg bremser da.

Og er veien så liten at om en person går der så er den full?

Går vel ikke hele vennegjenger med ørepropper i øra alle mann?

Lenke til kommentar

 

Er vel heller du som skal skaffe deg bremser da.

Og er veien så liten at om en person går der så er den full?

Går vel ikke hele vennegjenger med ørepropper i øra alle mann?

Når man har bygget opp fart i ca. 100 meter for så å måtte bråbremse fordi en tulling ikke klarer å bestemme seg for hvilken side av veien h*n skal gå på er det ganske irriterende ja.

 

Nei, den er ikke full når en person går der, men når de surrer frem og tilbake midt i veien og veien er relatvivt smal (les: fortau) er det ikke så lett å avgjøre hvor h*n vil være når du kommer så nært at du må pasere må man stoppe, det er irriterende fordi det er en oppoverbake rett etter nedoverbakken og hvis jeg kunne bruke farten fra nedoverbakken ville jeg ikke trenge å tråkke i oppoverbakken.

Lenke til kommentar

Min 1 år gamle mobil har ennå ikke falt i asfalten. Det gjorde heller ingen av mine andre mobiler. Hva slags holdning har dere egentlig til slikt? :p

 

Klarte å nappe mobilen ut av lommen når jeg med et uhell nykket i ledningen med sekken, og akkurat der etuiet ikke dekker, der datt mobilen i steintrappa. Ble bare et lite hakk i det ene hjørnet, men er veldig trist å ha en så pingleskrape i en mobil som jeg har hatt plettfri i et halvt år.

Lenke til kommentar

Hva med å spare dem til noe du trenger, som mat, regninger, etc?

Fordi dette er penger jeg har fått til bursdagen min og de skal gå til enten linser eller kamera.

Det har hele tiden vært planen. Grunnen til at jeg har fått dem nå, er fordi farmor ikke har den ringeste snøring om hva hun skal kjøpe, og pappa har flytta til USA, så da fikk jeg pengene selv, samt beskjed om å gå på den beste fotobutikken jeg finner og kjøpe det jeg vil ha.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...