Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Det irriterer meg at noen svarer frekt uten å vite all fakta...

Kanskje dersom folk faktisk bringer frem fakta, kan vi ta utgangspunkt i det ;) . Kan ikke anta alt mulig, men kun basere oss på det som faktisk blir sagt.

Om jeg sier at fiskemiddagen vi hadde irriterer meg, så er det urimelig for dere å anta at det var dårlig rakfisk :) .

 

Dette er ikke en tråd for fakta. Jeg gjorde som reglene sa. Skriv hva som irriterer deg. Jeg skal ikke skrive hele livshistorien min. Av og til blir jeg veldig oppgitt over folk. Hva med å heller komme med en positiv tone istedenfor å begynne drittslengingen.

 

 

Irriterer meg at jeg fryser, men egentlig er ganske varm

Endret av Mr. A
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette er ikke en tråd for fakta. Jeg gjorde som reglene sa. Skriv hva som irriterer deg. Jeg skal ikke skrive hele livshistorien min. Av og til blir jeg veldig oppgitt over folk. Hva med å heller komme med en positiv tone istedenfor å begynne drittslengingen.

 

 

Irriterer meg at jeg fryser, men egentlig er ganske varm

Du må tåle å la folk si hva de mener om det du ytrer.

 

Kan legge til: Dobbelmoralisme og hykleri. ;)

Lenke til kommentar

Du må tåle å la folk si hva de mener om det du ytrer.

 

Kan legge til: Dobbelmoralisme og hykleri. ;)

 

Det tåler jeg fint, men å kalle meg bortskjemt uten grunnlag blir feil. Tror vi setter en strek for dette nå før moderator kommer.

 

--------------------------------------

 

Irriterer meg at jeg er har klart å snu døgnet.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at google chrome klikka, og nå hører jeg lyden av videoen jeg så, selv om chrome er lukket.

Skru av flash. Som Firefox har, en Firefoxplugin.exe eller noe som kjører parallelt med firefox.exe .

 

 

Huff, jeg skulle jo legge meg tidlig idag, men neida. Fravær av selvkontroll suger.

Endret av chokke
Lenke til kommentar

En ting som irriterer meg grenseløst er folk som ler av ting som var morsomt for 3 år siden.

 

Man kan f.eks. bruke 4chan memes som eksempel her. Pedobear var nytt og morsomt for lenge siden, og folk som tullet med det da ble ofte sett på som spesielle. Det går 3 år før folk ser humoren, og først DA starter de å tulle med det.

 

4chan var bare et eksempel. Dette gjelder stort sett alt. Gjelder også musikk. Hvis man finner et band tidlig, som man synes er bra - viser det til folk. Ingen synes noe særlig om det. Så har banet én hit, som mange hører på. Band blir mainstream, og folk som tidligere ikke har likt sangene dems er plutselig BLODFANS.

 

ARGH

En post jeg skrev noen dager siden....

 

En jente som er ett år yngre enn meg, vet mest sansynlig ikke hva 4chan er...

 

post-93392-1286919055,5169_thumb.png

 

Altså... ER DET FAENMEG MULIG?

Lenke til kommentar
Gjest medlem-1432

 

En post jeg skrev noen dager siden....

 

En jente som er ett år yngre enn meg, vet mest sansynlig ikke hva 4chan er...

 

post-93392-1286919055,5169_thumb.png

 

Altså... ER DET FAENMEG MULIG?

 

Er nå det noe å irritere seg over? hvem bryr seg om hva 4chan er? Skjønner bare ikke at folk skal bry seg så mye om ting dem ikke har noe med, eller oppdager, eller ser til i hverdagen. Hva jenta gjør/kan med pcn er det ingen andre som har noe med.

Lenke til kommentar

 

En post jeg skrev noen dager siden....

 

En jente som er ett år yngre enn meg, vet mest sansynlig ikke hva 4chan er...

 

post-93392-1286919055,5169_thumb.png

 

Altså... ER DET FAENMEG MULIG?

 

Er nå det noe å irritere seg over? hvem bryr seg om hva 4chan er? Skjønner bare ikke at folk skal bry seg så mye om ting dem ikke har noe med, eller oppdager, eller ser til i hverdagen. Hva jenta gjør/kan med pcn er det ingen andre som har noe med.

Det irriterer meg fordi folk bruker vitser de ikke forstår.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

En post jeg skrev noen dager siden....

 

En jente som er ett år yngre enn meg, vet mest sansynlig ikke hva 4chan er...

 

post-93392-1286919055,5169_thumb.png

 

Altså... ER DET FAENMEG MULIG?

 

Er nå det noe å irritere seg over? hvem bryr seg om hva 4chan er? Skjønner bare ikke at folk skal bry seg så mye om ting dem ikke har noe med, eller oppdager, eller ser til i hverdagen. Hva jenta gjør/kan med pcn er det ingen andre som har noe med.

Det irriterer meg fordi folk bruker vitser de ikke forstår.

 

Er ikke så mye å skryte av at du kan vitser fra 4chan..

"heeey jeg troller hele dagen mens jeg fapper til hentai shit"

 

Og bildet sier "forever alone". er ganske selvforklarende hva det dreier seg om-

Endret av Möllers Tran
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...