Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

At en eller annen idiot har prøvd å logge seg inn på hotmailen min så mange ganger at kontoen har blitt sperra, og at jeg oppretta den når jeg var TOLV år så jeg husker ikke svaret på sikkerhetsspørsmålet. GOD FUCKING DAMNIT. Jeg har masse flybiletter på den mailen som jeg trenger..

 

Irritasjonsmoment to i denne saken er vel det at jeg ikke bruker hotmail lenger pga all spam, men glemte at det var den gamle mailadressa som var registrert hos flyselskapet. FUCKFUCKFUCKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar

Viss du hadde vært smart hadde du laga deg en ekstra hotmail feks yahoo. jeg har aldri hatt problem med yahoo mailen. syns det er for mye sikkerhets hull i msn hotmailen derfor lagrer jeg aldri noe viktig der i tilfelle en idiot hacker meg.Lag uansett 2 mailer i tilfelle men no er det visst for seint for deg.

Lenke til kommentar

Mennesker som DEG irriterer meg. Hadde du lest det jeg skrev så hadde du sett at jeg HAR to mailer? Men jeg har ikke de reisedokumentene på gmailen. Herrejesus. Ettersom jeg allerede hadde en brukerkonto hos flyselskapet så var jeg litt rask i avtrekkeren og klarte å få det tilsendt den gamle hotmailen jeg ikke bruker lenger.. Når jeg skulle inn og sende de over derfra til gmailen som jeg bruker, så var hotmailen sperra...

Endret av Clockworktoy
Lenke til kommentar

Viss du hadde vært smart hadde du laga deg en ekstra hotmail feks yahoo. jeg har aldri hatt problem med yahoo mailen. syns det er for mye sikkerhets hull i msn hotmailen derfor lagrer jeg aldri noe viktig der i tilfelle en idiot hacker meg.Lag uansett 2 mailer i tilfelle men no er det visst for seint for deg.

 

Enig med Clockworktoy. Du irriterer når du skriver sånn.

 

For det første er Hotmail og Yahoo to forskjellige ting. For det andre har ikke CWT hatt noen problemer med mailen annet enn at noen har forsøkt å "hacke" den slik at den har blitt sperret.

 

Og hva FAEN hjelper det med 2 mailadresser når alle de viktige dokumentene kun ligger på den ene?

Lenke til kommentar

At folk poengterer hvor mye liv de har. At de er så verdifulle sosialt sett. At de ikke har tid til å se en liten filmsnutt eller andre ting. Dette gjelder spesielt på forumet her, at noen ber om en forklaring/video og får et par videoer, så er det sånn at de skal prøve å skvise inn en halvtime, men bare kanskje, kanskje pga sååå mange planer, så får de tid.

Litt festlig er det jo.

Lenke til kommentar

Skaff dere privatmail, legg til flere e-poster i Thunderbird eller Outlook, ta backup og slutt å flame hverandre over e-poster.

 

Som før nevnt her i tråden. Jeg vet at det er jeg som har driti på draget og at jeg sikkert burde gjort ditten og datten for å forhindre at dette skjedde. Men nå har det seg sånn at jeg ikke bruker noe annet enn gmail, og fortsatt har en gammel hotmail som desverre lå som registrert mailadresse hos flyselskapet. Med det sagt så irriterer jeg meg fortsatt GRESSELIG over at jeg ikke får tak i reisedokumentene mine når jeg reiser neste helg. Får satse på at kundeservice på ryanair er behjelpelige.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...