Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet+8974354

Byttet til engelsk tegnsett? Sjekk verktøylinja.

Det er ikke engelsk, noen som har firefox som kan fortelle meg hvilken de bruker?

Det er flere, med bare masse tall bak som skiller dem.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+8974354

Du har sikkert bare vært borti Alt+Shift. Kombinasjonen bytter mellom alle tastaturlayouts du har aktivert på maskinen, såvidt jeg vet. Engelsk og Norsk for min del.

Tusen takk :D You saved my day

Lenke til kommentar

At jeg har bestått båtførerprøven, men den gjelder ikke fra før jeg er fylt 16 år. Noe som er er halvt år til -.-

 

 

 

trenger du det før om et halvt år da? det blir vel..... oktober ja, det var vel kanskje litt sent det.

Hadde jo vaert greit aa kunne kjoere bat i sommerferien, hvis muligheten bod seg.

(Kan jo kjore bat, men ikke lovlig)

 

Ny ting a irritere seg over, spesielle norske tegn, slik som ae,oe og aa funker plutselig ikke. Kolon funker heller ikke, dette er hva jeg f[r istedet >

:thumbdown:

 

Har kjørt båt alene helt siden jeg var 12. :new_woot:

Lenke til kommentar

At jeg har bestått båtførerprøven, men den gjelder ikke fra før jeg er fylt 16 år. Noe som er er halvt år til -.-

 

 

 

trenger du det før om et halvt år da? det blir vel..... oktober ja, det var vel kanskje litt sent det.

Hadde jo vaert greit aa kunne kjoere bat i sommerferien, hvis muligheten bod seg.

(Kan jo kjore bat, men ikke lovlig)

 

Ny ting a irritere seg over, spesielle norske tegn, slik som ae,oe og aa funker plutselig ikke. Kolon funker heller ikke, dette er hva jeg f[r istedet >

:thumbdown:

 

Har kjørt båt alene helt siden jeg var 12. :new_woot:

 

 

Appropo dette med båt, hvordan er de nye reglene som har kommet nå?

Lenke til kommentar

At jeg må ta båtførerprøven i år. Har kjørt båt i 20 år eller mer allerede. Idiotisk krav at alle født etter 1980 (Er født i 1981 til info) må ta den, men ikke de før. Verstingene er jo uansett de på 40 som har blitt nyrike, kjøper en 40 fots uten noen gang å ha vært på sjøen før, ikke de som starter i tenårene med en jolle. De lærer faktisk.

Lenke til kommentar

Det verste er de med store og raske daycruisere og skjærgårdsjeeper, som i tillegg er lite båtvante. 22 fots skjærgårdsjeep med 250HK på hekken, livsfarlig om sånt kommer ut av kontroll.

 

Folk kommer med stadig større båter og større motorer for hvert år som går. Det jeg liker aller minst er de som kjøper seg lynraske katamaranbåter som suser av sted i over 100knop. Jeg var ute på en liten kosetur i sommer da jeg ble overrasket av to slike Nor-Tech båter som tilsynelatende kappet seg i mellom i ekstreme hastigheter. Kan godt hende noen anmeldte dem også, for de kjørte innaskjærs på en solfylt dag med masse båter på vannet.

Lenke til kommentar

Paradise hotel, fyttigrisen, værre dritt enn det går ikke. :realmad:

 

Tv3 har satt den nye standaren for ruke :wallbash:

 

Verste er at alt fra 13-40 ser på det OG ler av det. Det er jo søren meg bare en blanding av barnehagehumor og game sokker. Det eneste jeg hører om dagen er en enkelt frase fra programmet: "Jeg bare løp inn på do og kunne ikke bare stoppe og runke" etterfulgt av en voldsom latter fra alle rundt.

Lenke til kommentar

Programlederne (les: ikke dommerne) i Norske Talenter som må late som at de liker all dritten som blir vist på scenen.

 

Edit: Også irriterer Mia, som synes alt er "absolutt fabelaktig", og publikum, som buer hver jæævla gang en av dommerne sier noe negativt om deltakerne.

 

Også irriterer det meg at jeg sitter og ser på Norske Talenter. Lite liv for øyeblikket...

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...