Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gamle, heslige, resirkulerte brusflasker irriterer meg for øyeblikket. Fulle av impregnert, prehistorisk smuss og merker, og skikkelig røffe bunner som kan brukes til pussing i sløyden.

Hva med å produsere noen nye flasker, Coca-Cola Drikker AS? Kan ikke huske sist jeg hadde en ren, blank og smooth plastflaske.

Lenke til kommentar

Lillesøstrene mine og dramaet og faenskapet som svermer rundt dem som en dårlig aura.

 

Minstesøss klarer å lage utriveligheter rundt seg i et helt normalt og avslappet og trivelig miljø på under fem minutter.

Søss klarer å lage det overfladisk, og forvandler meg til en chill gi-faen-type til et overfladisk monster som slenger dritt og er sjåvinistisk mot både mennesker og dyr.

 

Hadde en kompis på besøk i går kveld / i morges og vi satt og gamet og han fikk oppleve hele dramaet og var helt sjokkert og forsto godt hvorfor jeg flytta hjemmefra og sjelden kommer på besøk.

Lenke til kommentar

Folk som lesber på s-ene. En av deltakerne på Trygdekontoret gjør det. Han kan vel ikke noe for det, men det er ganske distraherende for den interessante diskusjonen.

 

At Google Chrome hevder at ordet 'lesber' ikke er et ord.

 

At Google har sensurert ordet 'lesber', altså at det ikke dukker opp når man skal skrive det inn i søkemotoren.

Lenke til kommentar

Argh, ømtålige religiøse som ikke tåler f.eks banneord og derfor ødelegger for resten.

Hater å høre/se sensurert dritt på TV bare på grunn av noen kukhoder.

 

Hva faen! Utrydd. :new_woot:

 

Og en annen ting er voksne som tror barn ikke tåler å se fæle ting på nettet.

Det er jo i realiteten de voksne som ikke tåler at ungene ser på det.

 

Husker i MGP junior for noen måneder siden, der det var en tekst i en sang som hintet til oralsex.

Og hvem er det som reagerer? Kun voksne mennesker.

Herregud, ungene tåler det og synes det er morsomt og spennede.

 

Alle de som ikke en gang gidder å prøve å skjønne seg på den yngre generasjonen, dra til helvete.

Og egentlig alt og alle som irriterer meg akuratt nå, dra til helvete, seriøst. lolol.

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Oops. En glipp fra min side, men poenget står.

 

bollerbrus: Så sørgelig enig. Det verste er når de sensurerer ting som i utgangspunktet ikke hadde "trengt" å bli sensurert uansett... F.eks. linjen, "little high, little low" i sangen Bohemian Rhapsody, er sensurert i Spotify. Hva faen i helvete? Sett i det store og hele, altså resten av sangteksten, nekter å tro at den refererer til tilstanden man er i etter å ha inntatt cannabis. Hvorfor får fitter bestemme slike ting?

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Kan godt fortsette på bollerbrus sitt innlegg: Irriterende at vold er akseptert, men sex er FYFY! Så utrolig idiotisk.

 

Herligheten som fører menneskeheten videre er selvfølgelig helt uhørt, mens det mest råtne vi mennesker gjør er helt greit ja.

:dontgetit:

 

Du ga meg nettopp enda en ting å irritere meg over. :p

 

EDIT: Irriterende når jeg bestemmer meg for å ikke quote innlegget jeg svarer på, fordi jeg poster rett etter.

 

Men så kommer det masse folk og skriver i mellomtiden så jeg må redigere og legge inn quote. :hrm::p

Endret av bollerbrus
Lenke til kommentar

Oops. En glipp fra min side, men poenget står.

Deaktiverer du safesearch regner jeg med problemet med at det ikke går an å søke på forsvinner. Jeg får fint til å søke på "lesbe".

 

Altså, jeg får opp resultater når jeg søker etter lesber og sex og sånt, det er bare det at sånne ord ikke dukker opp som søkeforslag.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...