Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke tre punktum, "...", godkjent som korrekt tegnbruk av Språkrådet?

 

Jeg irriterer meg for øvrig kraftig over fjortiser som med vilje skriver ord feil. Dette er personer uten snev av skrivevansker, men som likevel må flekke verden for de verste orddelingsfeilene fra tastaturets innerste, råttneste krok…

 

"Her er ny bilen til pappa" "Lolololol vi hadde pinne kjøtt til middag" "Den er drit søt az Xd"

Endret av Frdlr
Lenke til kommentar

Åå!! Noe som irriterer så grenseløst er når frisøren aldri skjønner hvordan du vil ha det. Uansett hvor nøye eller grundig du forklarer så ..åå! i tillegg koster det 330,- :mad:

 

Takk gud for at jeg klipper meg graits, og den lærlingen jeg som oftest får til å klippe meg vet hvordan jeg vil ha det.

Lenke til kommentar

Åå!! Noe som irriterer så grenseløst er når frisøren aldri skjønner hvordan du vil ha det. Uansett hvor nøye eller grundig du forklarer så ..åå! i tillegg koster det 330,- :mad:

Hva med å ta bilde av deg selv neste gang du er fornøyd som nyklipt. Selv sier jeg bare "kort" og det går helt fint :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+8974354

At jeg har bestått båtførerprøven, men den gjelder ikke fra før jeg er fylt 16 år. Noe som er er halvt år til -.-

 

 

 

trenger du det før om et halvt år da? det blir vel..... oktober ja, det var vel kanskje litt sent det.

Hadde jo vaert greit aa kunne kjoere bat i sommerferien, hvis muligheten bod seg.

(Kan jo kjore bat, men ikke lovlig)

 

Ny ting a irritere seg over, spesielle norske tegn, slik som ae,oe og aa funker plutselig ikke. Kolon funker heller ikke, dette er hva jeg f[r istedet >

:thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...