Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Jeg ser overhode ikke poenge med å prise matvarer i kg pris.

Jeg har ikke hode til å begynne å regne hvor mye strimlet svinekjøtt koster, når det er 0.400g i pakken og kg prisen er xxxx kr.

Pris hvor mye kjøtte koster pr pakke eller faen dritt.

Har en sucky dag. Full av fustrasjon og irritatsjoner over alt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jepp… Det TV-programmet er det så å si alle i klassen min snakker om. Tror trivselen min der har sunket med minst 40 % de siste ukene. Hver morgen starter med "eeey, *navn til person* så du paradaais i går eller? han/hun er SÅÅÅ kjekk *blablabla* osv."

 

Har ikke noe imot at folk liker TV-programmer jeg ikke liker, alle er forskjellige og det respekterer jeg. Men det bør være en grense. Føler jeg går i 8. klasse igjen.

Lenke til kommentar

Jeg finner underholdningsverdi i idiotien til mange av deltakerne. Jentene der er barbiedukker uten like, og enkelte av dem får Linnie Meister til å virke som en hjernekirurg, og de fleste av guttene er kremen av harrykulturen (kommer ikke på noe bedre begrep), så de som faktisk ser på programmet fordi de ser opp til deltakerne får nå bare ... holde på. Alt håp er tapt for deres del uansett.

Lenke til kommentar

Join the club...

 

Ja, forresten så kom jeg på en ting til som irriterer meg... I dag fikk jeg den mest crappy bursdagspresangen ever! Et gavekort på 120 kr på Rossmann (en slags dagligvarebutikk) av alle ting. Og sammen med det, et på 160 kr på Expert. Hva får man liksom for 160 kroner på Expert? :nei:

 

Dagligvarebutikken: Masse godteri man kan nyte på en fredag

Expert: Minnepenn, tom-cder, tilbudsspill / dvd etc.

 

Så. Kjøp deg en film på expert og kjøp masse snop for det andre gavekortet.

 

Jeg selv hadde blitt kjempeglad for noe sånt!

Da må jeg kanskje tilføye at den "dagligvarebutikken" ikke selger snop. De selger for det meste bare rengjørings- og hygieneartikler, småleketøy og ting til dyr (katte- og hundemat, diverse leker etc). Expertbutikken er en av de minste og har utrolig dårlig utvalg når det gjelder filmer/CDer. Minnekort har jeg nok av og tomme CDer trenger jeg ikke. Endte opp med å kjøpe en liten klokkeradio.

 

Folk som deg fortjener ikke å få en dritt. Snakk om å være utakknemlig og dårlig oppdratt.

Slike utsagn irriterer meg kraftig. Man burde tenke seg om to ganger før man slenger ut slikt om folk - hadde du kjent til situasjonen min hadde du nok ikke sagt det.

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Og kanskje du skal slutte å oppføre deg som en bortskjemt liten drittunge, og heller være takknemmelig for at du i det hele tatt får noe.

 

 

Enig med Dragen. "Jeg fikk ikke mer, jeg kan ikke kjøpe det jeg ville ha!111 *sutre*"

Som Therawyn selv sa, dere burde kjenne til situasjonen hun er i før dere uttaler dere.

Lenke til kommentar

Og kanskje du skal slutte å oppføre deg som en bortskjemt liten drittunge, og heller være takknemmelig for at du i det hele tatt får noe.

 

 

Enig med Dragen. "Jeg fikk ikke mer, jeg kan ikke kjøpe det jeg ville ha!111 *sutre*"

Som Therawyn selv sa, dere burde kjenne til situasjonen hun er i før dere uttaler dere.

:love:

 

Spørr om å få penger isteden for gavekort. Gavekort er kjipe saker...

Nettopp! Med penger kan jeg kjøpe meg noe jeg faktisk trenger. Glad for at noen her inne tenker litt fornuftig.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...