Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Folk som er gamle nok til å køyre bil kom nettopp og ringte på døra som faen før dei stakk av. Vekte alle som sov, og irriterte meg.

Seriøst. Edru folk. 18+... kva i helvete skjer med sosialintelligensen til folk? er det rart eg gler meg til å flytte frå denne staden? Jævla ungar..

Lenke til kommentar

det som irriterer meg er at jeg ikke husker etternavnene til noen jeg ble kjent med når jeg var liten.. det er så irriterende det. man har ikke sett eller snakket med siden den gangen..

 

så nå googles og faces det for livet.. føler meg litt creepy ass;p

Endret av Cpt.Awesome
Lenke til kommentar

Hva er det med eldre/pensjonister som "stjeler" poser i butikker?????

 

Det tar ALDRI feil.

 

Enten så legger de posene nede i vognen sånn at den i kassen ikke ser det og slår det ikke inn.

 

Ellers så tar de ikke poser og venter til ETTER de har betalt og skal pakke, men å du å du, der glemte de å ta pose!

"Kan du gi meg en pose?", så får de selvfølgelig fordi det er ingen i kassen som gidder å slå det inn.

 

 

Har drevet å teste ut dette, og stilt meg bak pensjonister hele tiden, og joda, dette gjør de 99% av gangen!

 

Selv om jeg tar en pose og legger det opp på mine varer, og de SER JO DET, så later dem som om de "glemte" å ta etter å betalt.

Lenke til kommentar

Irriterer meg at alt ser ut til å gå galt samtidig. Først bryter vaskemaskina sammen, så TVen, deretter mikro'n og nå virker det som om bærbaren min synger på det siste verset. Er det mulig å være så jævla uheldig? :nei:

 

Wow, jeg hadde fått målt strøm stabiliteten på spenningen.

 

Jeg hadde et lignende hendelse, nesten alt av elektrisk ALLTID brøyt ned. Så ringte strømleverandøren, se plugger inn et par målere i kontakten. Disse blir der i 1 ukes tid.

Viser seg vi hadde veldig ustabilt spenning. Nå er alt rettet opp.

Lenke til kommentar

Hva er det med eldre/pensjonister som "stjeler" poser i butikker?????

 

Det tar ALDRI feil.

 

Enten så legger de posene nede i vognen sånn at den i kassen ikke ser det og slår det ikke inn.

 

Ellers så tar de ikke poser og venter til ETTER de har betalt og skal pakke, men å du å du, der glemte de å ta pose!

"Kan du gi meg en pose?", så får de selvfølgelig fordi det er ingen i kassen som gidder å slå det inn.

 

 

Har drevet å teste ut dette, og stilt meg bak pensjonister hele tiden, og joda, dette gjør de 99% av gangen!

 

Selv om jeg tar en pose og legger det opp på mine varer, og de SER JO DET, så later dem som om de "glemte" å ta etter å betalt.

Detta er det jo ikke bare pansjonister som gjør da, alle oppegående mennesker gjør det :cool:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...