Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

AvidGamer:

Litt OffTopic, men jeg lurer på hva, rent teknisk, som forårsaket ustabil spenning i nettopp ditt hus. Fikk du en teknisk beskrivelse? Ble problemet løst, og hvordan?

 

 

Ikke spør meg, de gjorde noe med boksen på utsiden av huset, og litt i sikkringskapet. Er ikke elektiker, ble bare gla det ordnet seg.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over damer med handlevogn som går LAAAANGSOMT foran meg på super'n. Jeg tar gjerne en omvei rundt tre hyller for å slippe å gå bak disse. AAARGH!!!

 

 

Jeg hater når det kommer store grupper med mennesker gående mot meg på fortauet eller i en gågate som bruker opp all plassen :(

Lenke til kommentar

Hva er det med eldre/pensjonister som "stjeler" poser i butikker?????

 

Det tar ALDRI feil.

 

Enten så legger de posene nede i vognen sånn at den i kassen ikke ser det og slår det ikke inn.

 

Ellers så tar de ikke poser og venter til ETTER de har betalt og skal pakke, men å du å du, der glemte de å ta pose!

"Kan du gi meg en pose?", så får de selvfølgelig fordi det er ingen i kassen som gidder å slå det inn.

 

 

Har drevet å teste ut dette, og stilt meg bak pensjonister hele tiden, og joda, dette gjør de 99% av gangen!

 

Selv om jeg tar en pose og legger det opp på mine varer, og de SER JO DET, så later dem som om de "glemte" å ta etter å betalt.

 

Betale for poser? Hvem gidder vel og betale for poser når man legger igjen en tusen lapp i kassa...

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over damer med handlevogn som går LAAAANGSOMT foran meg på super'n. Jeg tar gjerne en omvei rundt tre hyller for å slippe å gå bak disse. AAARGH!!!

 

 

Jeg hater når det kommer store grupper med mennesker gående mot meg på fortauet eller i en gågate som bruker opp all plassen :(

barnevognmafian?

Lenke til kommentar
Jeg irriterer meg over damer med handlevogn som går LAAAANGSOMT foran meg på super'n. Jeg tar gjerne en omvei rundt tre hyller for å slippe å gå bak disse. AAARGH!!!

 

 

Jeg hater når det kommer store grupper med mennesker gående mot meg på fortauet eller i en gågate som bruker opp all plassen :(

 

 

Det er da du skal begynne å løpe rett mot dem :p

Endret av NothinDoin™
Lenke til kommentar

Må man?

*logge ut og teste*

Det må man faen meg. Det er irriterende. Da kan jeg ikke spamme tråder fra GBS til venna mine som ikke gidder å betale $10 for å være medlem på et awesome forum (som i og for seg irriterer meg grenseløst ><).

 

Dog, det jeg egentlig sku poste var at jeg irriterer meg over at jeg ikke klarer å bestemme meg for om jeg vil ha burger, pølse, pizza eller ordentlig mat til middag i kveld. -_-

Lenke til kommentar

Irriterer meg at Canal Digital er så jævlig fail. Får elendig hastighet nå, de BØR fikse det til UFC 111 starter.

Holysmack, det er UFC i dag. *Krysse fingerne for GSP og Mir*

Har ikke fått et skikkelig svar i MMA tråden enda, så tar litt offtopic her: Vet du når det starter i norsk tid? Etter bytte til sommertid.

 

For å ikke gjøre posten HELT offtopic:

Irriterer meg at jeg ikke sover nå, men jeg må være sikker på at jeg har rett klokkeslett :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...