Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Join the club...

 

Ja, forresten så kom jeg på en ting til som irriterer meg... I dag fikk jeg den mest crappy bursdagspresangen ever! Et gavekort på 120 kr på Rossmann (en slags dagligvarebutikk) av alle ting. Og sammen med det, et på 160 kr på Expert. Hva får man liksom for 160 kroner på Expert? :nei:

Endret av Therawyn
Lenke til kommentar

Mareritt. Har ikke sovet uten at jeg har hatt mareritt i ca. 3 uker nå.

 

Også så syke, syke ting... :cry:

Send noen til meg. Jeg husker ikke sist jeg hadde mareritt engang. Over 10 år siden ihvertfall. Ærlig talt begynner jeg å savne dem, men det er kanskje mest fordi jeg knapt drømmer i det hele tatt, noe som også irriterer meg grenseløst.

Lenke til kommentar

Join the club...

 

Ja, forresten så kom jeg på en ting til som irriterer meg... I dag fikk jeg den mest crappy bursdagspresangen ever! Et gavekort på 120 kr på Rossmann (en slags dagligvarebutikk) av alle ting. Og sammen med det, et på 160 kr på Expert. Hva får man liksom for 160 kroner på Expert? :nei:

Kjøp en film på Expert. Kjøp snop og brus og drit på den daglivarebutikken og så tenker jeg du er fornøyd.

Lenke til kommentar

Kjenner til den.

Åh! Ikke nok med det, men om en lager en post på et forum for å få hjelp eller noe, så ser ud at du har fått et svar og gleder deg til tips eller noe som skal løse det, så er det en eller annen dust som sier 'jeg har ikke problemet, det fungerer for meg'. Joda! Det hjalp jo meg veldig mye. Brenn.

Lenke til kommentar

Join the club...

 

Ja, forresten så kom jeg på en ting til som irriterer meg... I dag fikk jeg den mest crappy bursdagspresangen ever! Et gavekort på 120 kr på Rossmann (en slags dagligvarebutikk) av alle ting. Og sammen med det, et på 160 kr på Expert. Hva får man liksom for 160 kroner på Expert? :nei:

fin gave det da..har bursdag i morgen og har allerede fått gavene mine...ingenting å pakke opp på selve dagen :ohmy:

Lenke til kommentar

Ja, forresten så kom jeg på en ting til som irriterer meg... I dag fikk jeg den mest crappy bursdagspresangen ever! Et gavekort på 120 kr på Rossmann (en slags dagligvarebutikk) av alle ting. Og sammen med det, et på 160 kr på Expert. Hva får man liksom for 160 kroner på Expert? :nei:

Folk som deg fortjener ikke å få en dritt. Snakk om å være utakknemlig og dårlig oppdratt.

Lenke til kommentar

Kjenner til den.

Åh! Ikke nok med det, men om en lager en post på et forum for å få hjelp eller noe, så ser ud at du har fått et svar og gleder deg til tips eller noe som skal løse det, så er det en eller annen dust som sier 'jeg har ikke problemet, det fungerer for meg'. Joda! Det hjalp jo meg veldig mye. Brenn.

Er kjent det og, men ikke se så mørkt på ting. Kanskje angripe problemet fra en annen side? Det har jo funket for andre, da kan det funke for deg og. :)

Lenke til kommentar

Join the club...

 

Ja, forresten så kom jeg på en ting til som irriterer meg... I dag fikk jeg den mest crappy bursdagspresangen ever! Et gavekort på 120 kr på Rossmann (en slags dagligvarebutikk) av alle ting. Og sammen med det, et på 160 kr på Expert. Hva får man liksom for 160 kroner på Expert? :nei:

 

Dagligvarebutikken: Masse godteri man kan nyte på en fredag

Expert: Minnepenn, tom-cder, tilbudsspill / dvd etc.

 

Så. Kjøp deg en film på expert og kjøp masse snop for det andre gavekortet.

 

Jeg selv hadde blitt kjempeglad for noe sånt!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...