Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sølte nettopp brus i sengen. Livet suger.

Tänk positivt.

Det kunde varit O'boy.

 

Min hund drog en en O'boy-påse i sängen och rev itu den igår.

Skal fan döda den jäveln.

 

Beklager, men jeg lo rått når jeg leste det der. Men ja, Oboy er vel en del verre en brus, med tanke på lukt.

Lenke til kommentar

at folk bestandig ringer/maser når du er veldig opptatt!

feks. at tlf'n ikke ahr ringt på 2 timer, men når du har bynt å bære en sofa på 60kg ned en trapp,så skal tlf'en ringe!! :@

Hva med å bare la være å ta den da?! Herregud... Du er sikkert en av de som sitter med sin oh-so-important mobiltelefon og lyser i kinosalen.

Lenke til kommentar

at folk bestandig ringer/maser når du er veldig opptatt!

feks. at tlf'n ikke ahr ringt på 2 timer, men når du har bynt å bære en sofa på 60kg ned en trapp,så skal tlf'en ringe!! :@

Hva med å bare la være å ta den da?! Herregud... Du er sikkert en av de som sitter med sin oh-so-important mobiltelefon og lyser i kinosalen.

 

Indeed, det finnes jo noe som heter å ringe opp.

Lenke til kommentar

Jeg irriterer meg over at hodet mitt er et evig kvernsluk av tanker og annet som stadig skal virre seg opp og kræsje, og det hjelper da ikke veldig mye at vi lever i en verden uten veldig mange svar, men heller milliarder av spørsmål.

 

For å oppsummere: det irriterer meg at jeg feiler i livet, og tydeligvis ikke har andre enn meg selv å skylde på.

Endret av Coffey
Lenke til kommentar

Irriterer ræva av meg at pcen plutselig drar ser ut av hvilemodus midt på natta.. Ikke så jævla kult når jeg våkner å ser rett inn i 3 vifter med masse blått led lys i..

Også reagerer den ikke når jeg trykker på powerknappen som jeg har satt til at den skal gå i hvilemodus igjen..

Tror den blir uthvilt xD

Lenke til kommentar

Skru den av?

Neh.. Not an option. Må ha så kjapp tilgang til den som mulig hvis jeg våkner på natta å får lyst til å spille :D

 

Er så mye programmer og møkk som skal starte opp ved oppstart... Blant annet skype som jeg har fjernet hukken for å starte når windows starter, og gjør det uansett.. Muck!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...