Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At når jeg for en gangs skyld leter etter et album av Vazelina Bilopphøggers, så er det ikke å oppdrive noe sted -_-

 

Å det heter?

Rock-A-Doodle, fra filmen med samme navn.

Vazelina har vel de norske stemmene i filmen. I alle fall musikken.

 

Rock-a-Doodle hadde jeg glemt! Vi har den på Norsk på VHS. :love:

 

 

*Lete i piratbukten etter skatter*

Har den på norsk på VHS jeg også. Har ingen fungerende VCR da -_-

Finner den ikke som torrent heller. Vel, på norsk that is :p

Lenke til kommentar
Det er da lett. Les mye og vær interessert.

 

Vere interessert i bibelske "fakta" er nok det siste eg er. Får vel berre improvisere, som vanleg, med dei stikkorda eg har. Eg trur eg har litt klisterhjerne..

 

I byen Nain vekte Jesus sonen til ei grinande enke frå dei døde. Joh 3.16 "For så elska gud verda, at han gav son sin den einborne, slik at dei som trur på han ikkje skal bli fortapt, men ha evig liv."

Dei fire evangelia er Matteus, Markus, Lukas og Johannes. Symbolet for Lukas er ein okse med vengar, fordi han skriv om far til Johannes, Sakarja, som budde tempelet der dei ofra oksar.

 

Eg har lest alt det der ein gong, men det sitter som støypt :/

Lenke til kommentar

Gruer meg til flyturen i morgen. Ikke det at flyturen er lang, men jeg hater selve take-off'en og dels turbulensen i det flyet går ned for landing. Denne skrekken har rot i en episode hvor flyet var kraftig overfylt og hadde som resultat en veldig skummel take-off der jeg seriøst trodde vingene skulle brekke. Det ble heller ikke bedre da det ble ruskevær som ga flyet et kraftig vindkast rett før hjulene traff flystripen. Så flyet landet litt skjevt og dermed sjanglet fra den ene kanten til den andre på rullebanen.

Endret av SLIguy
Lenke til kommentar
Folk spør om hjelp, du kommer med masse info, de sier ikke takk engang.

Mao, folk med dårlig oppdragelse/dårlig oppførsel er irriterende. Jeg irriterer meg generelt over folk som ikke sier takk. Om jeg gir noen noe, som så det er å sende noe ved matbordet, er det vanlig folkeskikk å si "takk". Jeg har jobba på butikk og blir like gretten hver gang jeg ga igjen folk penger og de ikke takket, da jeg hjalp de finne ting, osv. Slikt irriterer meg grenseløst. Det tar et sekund å si takk, gjør det ffs. Det er bedre å være et rasshøl med god oppdragelse enn en fisefin bylt med dårlig oppdragelse.

Lenke til kommentar
Sikkert kjipt med flyskrekk, men jeg er helt motsatt. Jeg elsker når det er turbulens, rister hopper og jævles. Flyr vi ikke sidelangs er jeg nesten skuffet. :D

Jeg var engang slik som deg inntil den ene flyturen som snudde hele opplevelsen på hode.

 

Hvis det er en trøst, så er det mye større risiko for å dø i en bilulykke enn at det skjer noe galt på en flytur. Bare tenk på det når du kjører til flyplassen, det er da du bør være så redd at du pisser i buksa.

Lenke til kommentar
Sikkert kjipt med flyskrekk, men jeg er helt motsatt. Jeg elsker når det er turbulens, rister hopper og jævles. Flyr vi ikke sidelangs er jeg nesten skuffet. :D

Jeg var engang slik som deg inntil den ene flyturen som snudde hele opplevelsen på hode.

 

Hvis det er en trøst, så er det mye større risiko for å dø i en bilulykke enn at det skjer noe galt på en flytur. Bare tenk på det når du kjører til flyplassen, det er da du bør være så redd at du pisser i buksa.

Det der er så IDIOTISK uttalelse at jeg får vondt. Som sjåfør har du i det minste kontroll over din egen skjebne, mens når du flyr er den i hendene til noen folk du ikke kjenner engang.

Lenke til kommentar
Måten min mor, og kvinnfolk generellt, klarer å dra ut korte beskjeder til lange og meningsløse monologer. "Jeg er på vei hjem" blir til en skildring av køen hun sitter i, hva som skjedde på jobb, hva som blir til middag, hva hun skal i kveld og så videre.

 

Jeg brøt ut i latter da jeg leste denne, og viste den til muttern. Hun kjente seg ikke igjen i det hele tatt.

 

:roll:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...