Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Hm, aldri tenkt på det slik. Gir litt mer mening nå :)

Flott.

 

Eksempel fra random på face:

 

Hvil i fred Regine ♥ Tenn et lys for Regine Stokke i kveld. Oppdater dette i statusen din, og sørg for at hele Norge brenner for Regine og kreftsaken i kveld.

 

Det er på en måte det som er poenget. Men det har du skjønt nå. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At det uendelig smertefulle såret i kjeften som jeg har hatt i nesten 2 uker, har formert seg, så nå er det to. Legen sier det eneste jeg kan gjøre er å vente. Jeg venter, og et nytt dukker opp. Flottis!

 

Funker fett når jeg har munnsår. Reseptfritt på apoteket og det dreper alt av bakterier i kjeften din.

Bruker corsodyl, og longovital. Dette er ikke et vanlig munnsår, det kan jeg love deg.

Lenke til kommentar

Det er metallstykker som er formet som mynter, brukes på f.eks. vaskerier og solariumer. Man betaler som regel for dem, så putter man dem på. På den måten kan de brukes på nytt av stedet de hører til på. Man kan også bruke dem på handlevogner. Foreldrene dine har sikkert en i nøkkelknippet sitt.

Lenke til kommentar

Noe så inni helvetes irriterende at en hel haug på facebook blir medlem av grupper som kalles "Jeg vil se Regine Stokke's blogg i bokformat!!" etc.

 

Så vil de ha BOK, WTF.. Kan dere ikke sende de pengene dere ville brukt på boken til den norske kreftforening elns, så kanskje dere kan bidra til å redde et liv eller ti. Dumme folk, de bryr seg ikke før folk er døde!

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...