Gå til innhold

Ting som irriterer så grenseløst! *LES første post*


Neppe

Anbefalte innlegg

Du har aldri full kontroll over di eiga skjebne, og i alle fall ikkje i trafikken då det nødvendigvis er andre bilistar der.

Du skjønte godt hva jeg mente. I bil har du mye mer informasjon enn i et fly. Du vet alt som skjer rundt deg, mens i et fly aner du ingenting hvis noe oppstår.

 

Du har mer kontroll enn på et fly.

 

I eit fly har pilotane mykje meir informasjon enn du har som sjåfør i ein bil er no min påstand. Og sjølv om det er du som kjører bilen, er det mange, mange andre som kan sørge for at nettopp du havnar i ei ulykke.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det at du har kontroll er ikke nødvendigvis det som redder deg.

 

EDIT: On - topic, å jobbe med en prosjektgruppe som jeg mistenker for å være tilbakestående irriterer meg.

Jeg sier heller ikke det.

 

Nevermind, ingen av dere skjønner noenting.

 

Du har aldri full kontroll over di eiga skjebne, og i alle fall ikkje i trafikken då det nødvendigvis er andre bilistar der.

Du skjønte godt hva jeg mente. I bil har du mye mer informasjon enn i et fly. Du vet alt som skjer rundt deg, mens i et fly aner du ingenting hvis noe oppstår.

 

Du har mer kontroll enn på et fly.

 

I eit fly har pilotane mykje meir informasjon enn du har som sjåfør i ein bil er no min påstand. Og sjølv om det er du som kjører bilen, er det mange, mange andre som kan sørge for at nettopp du havnar i ei ulykke.

Det har INGENTING med det jeg sa å gjøre. Du har fortsatt lite/ingen informasjon.

Endret av LanSi
Lenke til kommentar
Det at du har kontroll er ikke nødvendigvis det som redder deg.

 

EDIT: On - topic, å jobbe med en prosjektgruppe som jeg mistenker for å være tilbakestående irriterer meg.

Jeg sier heller ikke det.

 

Nevermind, ingen av dere skjønner noenting.

 

Du har aldri full kontroll over di eiga skjebne, og i alle fall ikkje i trafikken då det nødvendigvis er andre bilistar der.

Du skjønte godt hva jeg mente. I bil har du mye mer informasjon enn i et fly. Du vet alt som skjer rundt deg, mens i et fly aner du ingenting hvis noe oppstår.

 

Du har mer kontroll enn på et fly.

 

I eit fly har pilotane mykje meir informasjon enn du har som sjåfør i ein bil er no min påstand. Og sjølv om det er du som kjører bilen, er det mange, mange andre som kan sørge for at nettopp du havnar i ei ulykke.

Det har INGENTING med det jeg sa å gjøre. Du har fortsatt lite/ingen informasjon.

 

Informasjonen du har tilgjengeleg har vel ingenting å gjere med risikoen for å omkome i ein styrt, eller om ein bil plutseleg kjem rasande mot deg på motorvegen.

Endret av svelemoe
Lenke til kommentar
At det uendelig smertefulle såret i kjeften som jeg har hatt i nesten 2 uker, har formert seg, så nå er det to. Legen sier det eneste jeg kan gjøre er å vente. Jeg venter, og et nytt dukker opp. Flottis!

 

resampler.aspx?type=display&src=152025.jpg

Funker fett når jeg har munnsår. Reseptfritt på apoteket og det dreper alt av bakterier i kjeften din.

Endret av Sno
Lenke til kommentar
post-164286-1259875949_thumb.jpg

Statuser som dette. Seriøst, som folk snakker virker det som om hun Reginejenta er den første som har dødd av kreft.

Trist at hun har daua og alt det der, men folk gjør en alt for stor sak ut av dette.

Du misforstår.

 

Det er ikke det at Regine er død som er det triste og at det ikke er synd på barn i u-land osv, men det er en slags oppvekker for at vi skal sette mer pris på hverandre. Regine var et stort forbilde for en del mennesker pga bloggen hennes, og derfor går ting litt opp når hun dør slik, urettferdig og momentant.

 

Edit: Man kan si at hun "representerer" kreft-arbeidet, på en måte.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Det er ikke det at Regine er død som er det triste og at det ikke er synd på barn i u-land osv, men det er en slags oppvekker for at vi skal sette mer pris på hverandre. Regine var et stort forbilde for en del mennesker pga bloggen hennes, og derfor går ting litt opp når hun dør slik, urettferdig og momentant.

Er enig i dette.

Selv har jeg tittet innom bloggen hennes siden våres eller rundt der, og vi trenger alle en oppvekker iblant. Hun har godt fram som et godt eksempel for mange, men dette kostet dessverre livet hennes gjennom kreft.

 

Vanligvis er jeg ikke særlig oppdatert over internett-kjendiser som dør, men noen er litt mer spesielle enn andre.

Lenke til kommentar
post-164286-1259875949_thumb.jpg

Statuser som dette. Seriøst, som folk snakker virker det som om hun Reginejenta er den første som har dødd av kreft.

Trist at hun har daua og alt det der, men folk gjør en alt for stor sak ut av dette.

Du misforstår.

 

Det er ikke det at Regine er død som er det triste og at det ikke er synd på barn i u-land osv, men det er en slags oppvekker for at vi skal sette mer pris på hverandre. Regine var et stort forbilde for en del mennesker pga bloggen hennes, og derfor går ting litt opp når hun dør slik, urettferdig og momentant.

 

Edit: Man kan si at hun "representerer" kreft-arbeidet, på en måte.

Hm, aldri tenkt på det slik. Gir litt mer mening nå :)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...